Tuntematta tuomitseminen

Anonyymi

Onko sinua arvosteltu tuntematta? Onko ihastuksesi tehneet niin? Mitä ajattelet siitä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekeekös teletapit sitten jotain muuta?

    • Anonyymi

      On monestikin pistetty ö-mappiin pelkän ulkoisen olemuksen takia. On ihastuksen kohteetkin olleet tylyjä mua kohtaan, jolloin ihastukseni on haihtunut ilmaan. Siinäpähän ihmiset tuomitkoon mut, kun eivät vaivaudu ottamaan selvää millanen oikeasti olen. Kaikkeen tottuu, myös arvosteluun, mutt onneks on niitäkin, jotka eivät tuijota pelkkään kuoreen vaan kohtelevat mua kuten ihmistä kohdellaan.

    • Anonyymi

      Koko elämän ajan kun yhdestä pääsee eroon niin tulee toinen epäilemään ja mittailemaan mikä olen vai olenko mikään?

      Etkö oikeasti tiedä miltä sellainen tuntuu? Oletko psykopaatti?

    • Kyllähän sitä on toisinaan tapahtunut. Eipä siinä muuta kuin että se on estänyt sitten vaan sen että olisin halunnut suuremmin alkaa kaveeraamaan tai luottanut henkilöön. Olen tietoisesti ollut etäinen ja juuri luottamuspulan takia

      On tilanteita joissa minuun on joskus ensin joku suhtautunut jotenkin arvostellen korkeammalta, mutta myöhemmin yrittänyt hieroa kaveruutta kanssani. Minä olen pitänyt välit etäisinä haluamatta ystävystyä koska minun on vain vaikea luottaa ihmisiin jotka suhtautuu muihin ihmisiin jotenkin ylemmyydentuntoisella asenteella.

      • Anonyymi

        Kun sanoin ajatelleeni sinua ja että halusin tehdä iloiseksi, niin:
        Olit jonkinlainen mysteeri tavallaan että todella vaikea tulkita kovan pinnan takia.

        Mutta sitten kun selitit pari asiaa, aloin ymmärtämään heti, tuli aika rauhallinen olokin pääsin "mysteeristä" ja lämmitti oikein sydäntä kun sanoit että mukavaa kun on ystävällisiäkin ihmisiä.

        Tavallaan siis kuitenkin ilahdutin itseäsi, vaikka sanoit että ei tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoin ajatelleeni sinua ja että halusin tehdä iloiseksi, niin:
        Olit jonkinlainen mysteeri tavallaan että todella vaikea tulkita kovan pinnan takia.

        Mutta sitten kun selitit pari asiaa, aloin ymmärtämään heti, tuli aika rauhallinen olokin pääsin "mysteeristä" ja lämmitti oikein sydäntä kun sanoit että mukavaa kun on ystävällisiäkin ihmisiä.

        Tavallaan siis kuitenkin ilahdutin itseäsi, vaikka sanoit että ei tarvitse.

        Olen joutunut polttaan siipeni usein. Luottamukseni on rikottu vieläkin useammin. Olen oppinut pitään tiettyä etäisyyttä ihmisiin ja suojakuorta ympärilläni.


      • Anonyymi

        Niin. Hmm... en tiedä mitä sanoisin muuta kuin ehkä on jotain sellaista minkä takia pidän sinusta paljon.

        Ja toivoisin että nukkuisit rentouttavasti ja näkisit mukavia unia.
        Heräisit aamulla virkeänä ja piristyneenä.

        Itsekin alan nukkumaan kohta, herään aina aikaisin, olen silloin pirteimmilläni.


      • Mulla aamut venyy unilla kun otan lomailusta kaiken ilon irti. Se on niin harvinaista että saa nukkua aamulla yhdeksään saakka, eikä tartte kuunnella kun herätyskello soittaa aamuyöllä. Nyt kun tätä on niin täytyy nauttia, sillä sitten kun taas hälärillä täytyy alkaa nouseen, niin tätä tulee kova ikävä.

        Hyvää yötä


    • Anonyymi

      On. Olen joutunut aika laajamittaisen kiusaamisen ja maineenpilaamiskampanjan kohteeksi. Aika nopeasti kimppuuni on käynyt ihmisiä, joita en tunne ja jotka eivät tunne minua. Käyvät keräämässä sosiaalisia pisteitä.

      • Anonyymi

        En usko että juuri sinä olet tuossa tilanteessa, mutta ihmiset on kyllä järkyttäviä. Aamulla täällä oli avaava ketju aiheesta. Ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että juuri sinä olet tuossa tilanteessa, mutta ihmiset on kyllä järkyttäviä. Aamulla täällä oli avaava ketju aiheesta. Ikävää.

        Aa, okei, no ei siinä sitten mitään. Tuskin mä sitten olen sellaisessa tilanteessa.


    • kyllä on arvosteltu tuntematta ja varmaan tunnettunakin.
      Ihastusta ei tällä hetkellä ole, niin siitäpä asiasta en ajattele mitään..

      Lienekö kannattaako muutenkaan ajatella, mitä muut ajattelee ... muutan tulee ajatuksia ja ajateltua liikaa..

    • Ketäpä ei olisi tuntematta arvosteltu ja ketäpä sitä ei olisi jossain vaiheessa elämäänsä tehnyt.

    • Anonyymi

      Ihastus on juu arvostellut aikanaan kovastikin. Yritin olla välittämättä tai kuulematta. Olen kantanut arvostelusta kovaakin vihaa, mutta elämä opettaa unohtamaan.

    • Anonyymi

      Mitä kaikkia kommentteja jotkut tuntemattomat ovat sanoneetkaan.

      Ei niinkään ihastukset, ja se olisi ollut omien tunteiden loppu nopeasti.

      Jos joku suhtautuu negatiivisesti jo valmiiksi, niin mietin hiljaa, että onneksi et muuta minusta tiedäkään.

      Lisään tähän vielä yhden, eli joskus taas vaikuttaa siltä, että kummallakin on jokin positiivinen mielikuva toisesta, vaikka ei tunnetakaan. Miten ne silmät katsovat niin ystävällisesti.

    • Anonyymi

      Jos se työstä käy, niin surku eläkettä vaan.

    • Anonyymi

      On joskus. Aika pahastikkin pistän toisesta korvasta toisesta ulos. Tuolla olikin hyvä hyvä kommentti onneksi et muuta tiedäkkään.

    • Anonyymi

      Kyllä joillakin ihmisillä on ollut ennakkoluuloja. Riippuu sit ihan tilanteesta mitä teen. Joskus rupeen vetään sellasta roolia mitä odotetaan. Kaikkein parasta on höynäyttää aliarvioivaa ihmistä ja vielä jos taloudellisestikin hyötyis ja huom oon kiltti ihminen eli täytyy olla sit pätevä syy.

    • Anonyymi

      Mitä lässytät taas täällä ota oreo

    • Anonyymi

      Tuomitsijat eivät kiinnosta! Ihan ja se sama, jos ei tunne tai vaikka tuntisikin ja vain tuomitsee, niin voi voi! Ketä kiinnostaa, ei ketään. Tuomitsijat kierrän kaukaa ja jos polulle osuu, niin paukkaan kyllä vielä enemmin

    • Anonyymi

      Useasti on arvosteltu tuntematta.. niin se vain on että ensi reaktio usein kestää hyvin pitkään ja on vaikea saada sitä muutettua toisen arvostellessa ja nähdessään vain oman näkemyksensä.

      T: sosiaalisesti akwardi ihminen joka on oikeasti ihan sosiaalinen kunhan tutustut

    • Anonyymi

      Hmm niin no joo mietitäänpä hetki, toiset osaa lukea muttei laskea se ei ole kovin hyvä yhdistelmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe