Teille eronneille

lissu76

Olen 43 v.nainen itä-uusimaan suunnalla olisi kiva yksinäisyyteen juttu kavereita/kaveri. Minulla niitä ei ole montaa. Olen kovan elämän koulun käynyt jalat tukevasti maassa. Olen raivannut elämästäni kaiken paskan pois enkä suostu enää olemaan se kynnys matto mihin pyyhitään jalat. Joten jos olet positiivinen ja kannustava yms tai haluat olla mukana kehittämässä sitä kirjoittele.ehkä voimme keskustella asiasta yhdessä. Yksin ei ole kiva olla. Sähköposti: lissu76@suomi24.fi

1

122

Vastaukset

• Joko olet löytänyt ystävän vai vieläkö voi sinulle kirjoitella?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Madventures Suomi alkaa! Riku ja Tunna ryyppäävät lapiorenkeinä kullankaivajien kanssa - hapansilakka pistää miehet matalaksi
    • Koronavirus pilasi Pirita Niemenmaan tangokuningatar-vuoden: ”Muistetaankohan minua enää edes tämän jälkeen!”
    • Saudiarabialaiset hakkerit asialla: Jääkiekkoilija Noora Rädyn Twitter-tili hakkeroitiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      266
      8857
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      127
      4681