Hei. Pieni epätoivo päällä nyt kun add/adhd lääkkeen (medikinet 40mg) sivuoireet tekee olon pahemmaksi kun on jännittyneisyyttä ja sydämentykytystä, outo inhittava olo kehossa, ennen kun annosta on voitu edes nostaa niin että keskittyminen alkais sujumaan. Olo ei ole masentunut tai euforinen eikä ärsyyntynyt perus päivinä, mutta psyykkisesti inhottava tilanne ihmissuhteessa muuttui hormonien aikaan pahemmaksi aggressioksi ulospäin, se menee yli, en ole tottunut, sen kanssa ei voi elää. Oletteko kuullut kokemuksia että nämä menisi ajan kanssa pois (on ollut jo yli 20 pv) vai onko peli menetetty? Lääkäri sanoi että elvanse voisi sopia paremmin. Mulla on ADD olen aina kusenut kaikki koulut, arjenhallinnan perusteet ja uppoutunut omiin monimutkaisiin projekteihini. Samaistuuko kukaan?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Iso annos tuo 40 mg. Et kertonut, miten otat lääkettä. Itse otan neljäsosa tablettia kerrallaan, maksimiannostus 20 mg, aiemmin oli 30 mg, mutta en ota nykyisin koskaan edes tuota 20 mg päivässä, keskimäärin 10 mg riittää ja neljäsosa tablettia kerrallaan. Minulla auttaa keskittymiseen, mutta minulla on adhd enkä ikinä uppoudu mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681340
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081255
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53577