Onko kukaan syöpään sairastunut huomannut, että olisi nenäverenvuotoa tullut normaalia enemmän sairastumisen jälkeen?
Minulla on ollut nelisen vuotta kuukausittain ainakin, välillä useammin nenäverenvuotoa.
En tiedä heikensikö sytostaatti sen verran suonia, että tälläinen vaiva näkyy tulleen riesaksi vai muhiiko jossain syöpä vieläkin.
nenäverenvuoto
7
9958
Vastaukset
- verta nenästä
Verta tulee aina joskus nenästä. Veriarvot ovat olleet huonot. Itse vain olen ajatellut että voisi olla syöpä, eikös silloin joillakin ole juuri verenvuotoa nenästä.
Verestä ei aivan alkuvaiheessa syöpää voi todeta, tuttavalla veriarvot huononi vasta muutama vuosi sen jälkeen kun syöpä oli todettu ja siitä vuoden kuluttua hän kuoli.
Verta voi tulla monen asian johdosta, kannattaa olla kyllä varuillaan, meikäläisen ainakin, ei tiedä mikä sisuksissa jyllää.
Voiko veri tulla kauempaa, esim kyynelkanavista,
otsa ja silmäkulmien kohdalta alkanut oleen kipeä, koskaan ennen kipuja ei ole ollut. - Sytoplasma
Ei minulla tullut muuta kun mustelmia helposti, nykyään niitäkään ei tule sen kummemmin kuin ennen syöpääkään. Sen sijaan erilaiset infektiot, kuten flunssat, kiusaavat vieläkin. Minulla oli ainakin hoitojen jälkeen veriarvot matalalla vielä pitkään, noin vuoden ajan hoitojen lopusta.
- anoyymi1
älläni rintasyöpä joka levinnyt nyt muka tilanne hieman rauhoittunut en tiijä kuitenkaan täyttä totuutta ootko selvittänyt tämän homman syytä!!??
- anonyymi1
hänellä se on joka 5 min välein about vähän nojaa eteenpäin niin ilman syytä vuotaa
- anonyymi1
on ja huomattavasti niin monta krtaa päiväsä ettei jaksa laskea onko syytä huoleen???
- Tyvää
Älä kaiva nenää tai niistä voimakkaasti. Voimakkaat mausteet ja hajut alistavat verenvuodolle kuten myös kuiva ilma. Syöpää ei itselläni ole mutta 50v. niin alkoi ongalmat. Krerran nenänän limakalvoa /verisuonia poltettiin, vain hetkellinen apu. Talviaika vuoden alusta kuivan ilman ja ilmeisesti siitepölyn rasitus herkistävät verenvuodolle. Talvella ilmankostutin pakkasaikaan ja a vita plus tms. nenäsuihke auttavat.
- Kasnäin
Nenän sisäosa on nopeasti jakautuvaa limakalvoa. Sytostaatit heikentävät juuri nopeasti jakautuvia soluja, joten saattaa hyvinkin olla herkempi verenvuodoille. Kannattaa käsitellä nenää varovaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2346120Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492715- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne432238Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821424
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621407Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351291Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007