Onko kukaan syöpään sairastunut huomannut, että olisi nenäverenvuotoa tullut normaalia enemmän sairastumisen jälkeen?
Minulla on ollut nelisen vuotta kuukausittain ainakin, välillä useammin nenäverenvuotoa.
En tiedä heikensikö sytostaatti sen verran suonia, että tälläinen vaiva näkyy tulleen riesaksi vai muhiiko jossain syöpä vieläkin.
nenäverenvuoto
7
9924
Vastaukset
- verta nenästä
Verta tulee aina joskus nenästä. Veriarvot ovat olleet huonot. Itse vain olen ajatellut että voisi olla syöpä, eikös silloin joillakin ole juuri verenvuotoa nenästä.
Verestä ei aivan alkuvaiheessa syöpää voi todeta, tuttavalla veriarvot huononi vasta muutama vuosi sen jälkeen kun syöpä oli todettu ja siitä vuoden kuluttua hän kuoli.
Verta voi tulla monen asian johdosta, kannattaa olla kyllä varuillaan, meikäläisen ainakin, ei tiedä mikä sisuksissa jyllää.
Voiko veri tulla kauempaa, esim kyynelkanavista,
otsa ja silmäkulmien kohdalta alkanut oleen kipeä, koskaan ennen kipuja ei ole ollut. - Sytoplasma
Ei minulla tullut muuta kun mustelmia helposti, nykyään niitäkään ei tule sen kummemmin kuin ennen syöpääkään. Sen sijaan erilaiset infektiot, kuten flunssat, kiusaavat vieläkin. Minulla oli ainakin hoitojen jälkeen veriarvot matalalla vielä pitkään, noin vuoden ajan hoitojen lopusta.
- anoyymi1
älläni rintasyöpä joka levinnyt nyt muka tilanne hieman rauhoittunut en tiijä kuitenkaan täyttä totuutta ootko selvittänyt tämän homman syytä!!??
- anonyymi1
hänellä se on joka 5 min välein about vähän nojaa eteenpäin niin ilman syytä vuotaa
- anonyymi1
on ja huomattavasti niin monta krtaa päiväsä ettei jaksa laskea onko syytä huoleen???
- Tyvää
Älä kaiva nenää tai niistä voimakkaasti. Voimakkaat mausteet ja hajut alistavat verenvuodolle kuten myös kuiva ilma. Syöpää ei itselläni ole mutta 50v. niin alkoi ongalmat. Krerran nenänän limakalvoa /verisuonia poltettiin, vain hetkellinen apu. Talviaika vuoden alusta kuivan ilman ja ilmeisesti siitepölyn rasitus herkistävät verenvuodolle. Talvella ilmankostutin pakkasaikaan ja a vita plus tms. nenäsuihke auttavat.
- Kasnäin
Nenän sisäosa on nopeasti jakautuvaa limakalvoa. Sytostaatit heikentävät juuri nopeasti jakautuvia soluja, joten saattaa hyvinkin olla herkempi verenvuodoille. Kannattaa käsitellä nenää varovaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841