harrastan laulua.

minä

ja mietin vaan et kuikahan hyvin sen mun laulun kuulee.. on se jotenki noloa jos naapurit kuulee kaiken.. oon just aloittanut vähän aikaa sitten käydä laulutunneilla ja mun pitää oikeesti harjoitella kotonakin et ääni kehittyy.. en oo tietenkään mikään oopperalaulaja, eli se laulu on ihan siedettävää.. mut kysyisin et oisko jollakin kokemuksia et jonkun naapuri laulu häirits..? ei mulle kukaan viel valittanu tästä mut en tiiä onko se kohteliasta.. laulan toki vain päivällä.En ainakaan klo 20 jälkeen.

9

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiti

No se vähän riippuu sun sukupuolestasi... ;-)) Akkojen kirkumista ny kuulee tuon tuostaki mut miesten suloisia lauluääniä harvemmin kuulee - ja varsinkin jos et äänialaltasi ole mikään maailmanmatalin basso ni aina vaan paranee... *maiskis* >:p)

• minä

tyttö ;)enkä laulaa kovin korkeella,semmonen Didon tapainen laulu :D

• on niitä
        minä kirjoitti:

tyttö ;)enkä laulaa kovin korkeella,semmonen Didon tapainen laulu :D

laulavia dildojakin,kaikkea sitä keksitäänkin.

• inka

Mun naapurissa asuu eräs nainen joka soittaa pianolla klassista musiikkia. Ja voi kun kauniisti soittaakin! Ja mahtaa juuri tuo asunto jotenkin "yliluonnollisesti" ;-) siirtyä aina musikantilta toiselle - juuri ennen nykyistä asukasta asunnossa asui yhäiti syöpää sairastavan parikymppisen tyttärensä kanssa. Äiti lauloi tyttöselleen usein, tosi kauniisti hänkin lauloi, yleensä jotain Agents-tyyppistä iskelmää. Tytön kuoltua äiti muutti pois ja sitten siis nykyinen pianistinainen muutti siihen. Voi kuinka nautinkaan - on ihanaa, melkein odotan että nainen alkaa taas soittaa! Silloin laitan telkkarin ja radion pois päältä, sytytän kynttilöitä ja vain kuuntelen!!!

Laula siis sinäkin, tyttöseni! Oi laula!! =))

• mene kuoroon

ja jos on mahdollista niin vaikka kahteenkin kuoroon.Viikottain on aina harjoitukset .2tuntia kerralla ja siihen sisältyy n.10 min pituinen kahvitauko.Esiintymisiä kuoroilla on n. 10 kertaa vuodessa ja jonkin verran riippuu missä kuorossa laulaa on kirkkokuoroa yms.Minäkin otan laulutunteja yksityiseltä vielä lisäksi on tekeillä cd-levy. En koskaan harjoittele kotona juuri ja juuri laulua paitsi kun käyn suihkussa.Olen ollut jo 27 vuotta naiskuorossa meidän kuoro on kirkkokuoro,heips sinulle, elä välitä jos tuli paljon kirjoitusvirheitä.Hyvää jatkoa sinulle

• Helvetin Naapuri

Eikö siinä ole jo tarpeeks kestämistä jos joku laulaa suihkussa kaks minuuttia niin yks harjoittelee urakalla. Kuka ny sun laulujas jaksaa kuunnella ku ei tuu samaa esittäjää radiostakaan kuuneltua peräkanaa...hulluks siitä tulee!!!

• xxxxx

No on kokemusta. Meidän asunnon yläpuolella on kahdessakin asunnossa näitä "laulajia". Herrimunjee että on karseeta kuunnella sitä kollotusta, varsinkin yöllä. Toinen on peräti jossakin yhtyeessäkin laulajana, mutta ainakin näin katon läpi se kuulostaa tosi karseelta. Ihan kun olis sillä munat oven välissä sarana puolella. Tuntuu olevan tapana kollottaa joskus siitä riippumatta onko järjestyssääntöjen mukaan hiljaisuus vai ei. Ja se kitaran, basson, huilun soitto se vasta hirveetä kuunneltavaa onkin.

• minä.

vain laulan!!! enkä soita mitään! enkä ikinä laula yöllä!! et sä osaa lukea,ku mä kirjoitin et en laula klo 20 jälkeen!! enkä joka päivä! ja ehkä joku 1-2 tuntia per päivä!

• No mitäs luulet?

Kerran asui alakerrassa oopperalaulaja josta vuokraemäntä ei kertonut, vaikka nimenomaan kysyttiin onko rauhallinen talo. Siinä talossa asuttiin 2 kk. Että sen verran se häiritsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163