MAAILMAN IHANIN ÄÄNI

Ainakin Yöllä

Oi miten ihana ÄÄNI kuului äsken, kun suljin koneeni!! TÄLLÄ hetkellä se OLI MAAILMAN IHANIN ÄÄNI!!

Tuli niin helpottunut olo siitä VINKAISEVASTA ÄÄNESTÄ,kun kone sulkeutui, ettette saata edes kuvitella, miten ihanan helpottunut oloni oli!

Oli oikein pakko avata kone uudestaan, ja kertoa teille kaikille, tuosta IHANASTA ÄÄNESTÄ! Nyt pääsen nukkumaan, ja suljen koneen. Mikä ÄÄNI. aaAAHH!!

Mikäs on teidän mielestä MAAILMAN IHANIN ÄÄNI?

13

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      määki sit lähden nukkumaan !

    • JOO

      Kaljahanan lurina?

      • on.

        tarjoilu loppu, tuli valomerkki.


      • JOO
        on. kirjoitti:

        tarjoilu loppu, tuli valomerkki.

        Täällä on auki viiteen jos jakaa istua...


    • n52

      vasta syntyneen lapsen ääni tai kun oma vastaa puhelimeen,että kaikki hyvin.

      Sunnuntai huomenta kaikille =)

    • ihosillaan-ihanaa

      Nainen saavuttaa orgasmin ja huudahdus kuuluu ...
      sitten onnellinen raukea huokaus.

    • OLISI

      maailman ihanin ääni tässä jatkuvassa kaiken maailman metelissä!

      Kun ei kuule muuta kuin omat ajatukset:Ihanaa kun
      on niin hiljaista!!

      • meteli

        Joitakin vuosia sitten istuskelin syksymyöhällä kalliolla ulkosaaristossa kaukana kaikesta. Meri oli mustaa tyyneyttä, ei pienintäkään tuulenvirettä, ei lintujen ääniä - vain tyhjää. Mutta kuu loisti kylmänä korkelta taivaalta, tähdet vielä kauempana. Siinä sitten kuolleessa hiljaisuudessa kuuntelin omaa fyysistä meteliäni. Oli melkein kauhistuttavaa todeta, että minusta löytyi niin paljon itselleni ennestään kuulumatonta ääntä.


    • sinih52

      veden solina.
      sunnuntai aamuja

      • liinumaria

        on sillä kommentaatorilla, joka on mukana urheiluselostuksissa. Tai paremminkin se naurahdus, mikä sisältää lempeyttä ja lämpöä, nimeä en valitettavasti tiedä.


    • Yritin, mutten osannut päättää, onko se
      pienen lapsen uninen tuhina
      veden solina
      linnun laulu
      tuulen suhina
      haavan havina
      luonnon vaimean hiljainen konsertti
      kaukana olevan rakkaan ihmisen ääni puhelimessa
      vai jokin muu.

    • Pirre*

      rintaa imevä ja siinä turiseva, tuhiseva ja ähkivä vauva on jättänyt niitä ihanimpia muistijälkiä äänistä, joita ei unohda koskaan :))

    • Ainakin Yöllä

      Voi miten ihania asioita olitte kirjoittaneet! Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe