Ärsyttää viime kerrostalosta jouduin muuttamaan naapuri möykän takia ja sama jatkuu, tää loinen nukkuu päivät ja valvoo yöt rymisee, kolistelee, pitää pauketta, huutoa pitkälle aamuyöhön.
Itse joudun aikaisin nousemaan töihin ja voin sanoa ettei tunnu kivalta 2 tunnin yöunilla tehdä fyysisesti raskasta töitä.
Poliisit joutunut soittamaan. Isännöitsijä tässäkin taloyhtiössä ei piittaa.
En haluaisi taas muuttaa, stressi ja hermot kireällä, ainakun hiljaista niin pelkään milloin taas paukahtaa. Tää loinen asuu mun yläpuolella ja selvästi tahallista
Kukaan järkevä ihminen ei valvo yökaudet aiheuttaen tahallista häiriköintiä
Naapuri metelöi yöllä
13
93
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tämä kesäaika. Ne, jotka nukkuvat vähän, eivät enää nuku sitä vähääkään. Suomalaisille ei sovi liiallinen vapaus
- Anonyymi
Onko aloituksessa mitään tervettä pointtia?
- Anonyymi
Onhan toki. Kerrostalossa ei voi kolistella vapaasti, ellei halua ärsyttää naapureita.
- Anonyymi
Aloittajalle, et ole ongelmasi kansa yksin. Meitä tieten tahtoen häirityksi tulleita on melkoisen paljo. Isännöitsijällä valitettavan usein piittaamaton asenne varsinkin mikäli olet talossa ainoa häirityksi tullut, talon johto ei silloin hevin asiaan puutu. Noin oli kohdallani joten poliisi jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Paatunut häirikkö ei juuri välitä poliisin sanomisesta.
- Anonyymi
Huomannut et meitä on monta jotka oikeasti joutuu menemään töihin aamulla ja kärsii yöllisistä naapurin metelistä, mä en ymmärrä miksi niiden pitää tahallaan häiriköidä? Mitä iloa se niille tuottaa? Miksi sossu ja kela suostuu maksamaan noiden kusiaisten elämiset, miksi vuokran antajat ei tarkasta keille vuokraa
Tuntuu että vain metelöitsijöillä tässä maassa on oikeudet, meitä jotka oikeasti kärsitään pidetään hulluna ja vähätellään ongelmaa,, se on helppoa niille joilla on valtaa kiusata heikompia ja aamulla töihin meneviä duunareita
- Anonyymi
Tämä on loputonta, jo neljäs asunto peräkkäin minulla, missä on levotonta. Alusta alkaen on ollut sitä, yläkerrassa asuu ulkomaalaisia raksaduunareita, jotka "harrastuksenaan" pitävät punttisalia. Eivätkä ole muutenkaan niitä hiljaisimpia. Outoa porukkaa, monesti yötämyöten pitävät meteliä. Ei ole todellakaan kivaa mennä aamulla töihin, kun ei ole saanut nukkua tarpeeksi. Nytkin lomalta paluun jälkeen on ollut taas pari yötä levotonta ja unet on jääneet muutamaan tuntiin. Isännöitsijä ei ota asiaa tosissaan, jo yli viisi vuotta saanut kärsiä erilaista häiriötä tässä nykyisessä asunnossa. Noita aiempia en jaksa edes nyt alkaa listaamaan.
- Anonyymi
Riippuen toki siitä missä päin asut, niin oletko katsonut jos löytyisi esim. sopivaa rivaria tai luhtitalon yläkertaa tms?
Ikävä tosiasia on, että naapureita ei voi valita. Mitä vähemmän niitä on, sen parempi mahdollisuus että eivät ole häiriköitä. Tosin eihän sitä koskaan tiedä.
Itselläkin kokemusta siitä kun tulee perjantai-iltana kotiin, kylmä hiki nousee... näkyykö seinänaapurissa valoja? onko parvekkeella porukkaa? Eli bilettäjä asui naapurissa. Rauhoittui kyllä kun 2-3 kertaa kävin seuraavana päivänä sanomassa häiriöstä. No, enää ei häiritse... muutin paritaloon. - Anonyymi
Olen aloittaja mutten tuo kirjoittaja. Muuttanut olen tähän vasta 3 viikkoa sitten, metelöitsijä muutti 2 viikkoa sitten. Huonoa tuuria minulla, yleensäkin naapurien suhteen, aina osuu kohdalle elämäntapa metelöitsijä, kämpästään ei liiku mihinkään, kolinaa, pauketta, jyskettä, ilmeisesti on vampyyri kun lähes kaikki 24/7 pystyy aiheuttamaan ties millaista häiriötä,, ei nuku,, ei syö,,
- Anonyymi
Käy lääkärissä. Määrää sinulle sellaset dropit, että saat ainakin viikon unta. Sitten jaksat taas elää.
- Anonyymi
Häiriköille ne vahvat lääkkeet pitäisi määrätä, eikä asukkaille jotka pyrkivät elämään sääntöjen mukaan muita häiritsemättä.
- Anonyymi
Ei tuollaisiin gyrvänsyyliin tehoa kuin nyrkki tai niskalaukaus. Mene ovelle ja muotoile turpavärkki uudenmalliseksi, avot ja rauha maassa ja uni maittaa.
- Anonyymi
Joskus unen saantia helpottaa sängyn paikan vaihtaminen, unilääkkeet, huoneen vaihto, sänkyyn tyynyn vaihto ja patjan...
- Anonyymi
Tuo nyt on paskin neuvo minkä voi antaa, yksiössä ei pysty vaihtamaan sängyn paikkaa, metelöinti kuuluu joka puolelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107