Help!Mulla on ollut jos jonkinlaista vatsavaivaa tässä raskauden aikana,ja erittäin koviakin kipuja. Onneksi vauvalla kuitenkin näyttää olevan kaikki hyvin.Kivut on todettu suolistoperäisiksi.Mutta nyt "uutuutena" tuli eilen TODELLA KOVA kipu navan vasemmalle puolelle.Melkein keskelle vatsaa.Vatsa oli kivikova ja sattui,kun siihen kosketti! En pystynyt kunnolla liikkumaan.Tätä keski noin puoli tuntia ja sitten onneksi nukahdin.Nyt aamulla parempi olo. Mitä tämä voi olla?? Onko kenelläkään ollut vastaavaa kipua ja kosketusarkuutta? Olen todella huolissani.Ennen kuin soitan asiasta lääkäriin, olisi mukava kuulla,onko kukaan kokenut samanlaista kipua raskaana ollessaan?
Hyvää odotusaikaa kaikille!
Maha kosketusarka
3
9479
Vastaukset
- Eetuli
Veikkaan että tuo oli supistus. Itselläni supistaa välillä todella kovaa ja olo on todella tukala ja liikkuminen hankalaa. Maha menee kovaksi kun keilapallo. Jos supistuksia tulee tiheään päivän aikana ja ne ovat kivuliaita kannattaa käydä tarkistuttamassa kohdunkaulan tila, mutta jos supistaa silloin tällöin, tämä on ihan normaalia kohdun harjoittelua synnytystä varten.
- *kukkanen*
... siinä olikin vauva!! Joskus ne menee niin venkula-asentoon että huhhuh.. ja varsinkin jos pikkunen on samassa paikassa pitkän aikaa, niin kyllä siitä kohdasta tulee kosketusarka.. :)
- minullakin
Itsellä on ollut myös kovaa kipua navan *oikealla* puolella - sellainen kova kipu, joka sattuu siihen yhteen kohtaan. Neuvolassa sanoivat, että siinä on joku hermo, joka venyy huonoon asentoon vauvan ja minun liikkuessa. Ei ole vakavaa, luokitellaan "kasvukipuihin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642