Superwanker on 24h tietokonefriikki, joka istuu päivät pitkät koneellaan ja hän on löytänyt kätevän keinon päästä "internetin julkisuuteen" laittamalla TURHIA, mauttomia viestejä Suomi24.fi:n keskustelupalstalle. HÄN luulee tavoittelevansa suurta yleisöä laittamalla Suomi24.fi -keskustelupalstat täyteen omia, persoonallisia viestejään. Eräänlainen ns. "vakkari" siis. Superwankeria ei voi kuitenkaan luonnehtia vakkariksi, vaikka niin hänestä voisi luulla (useiden viestiensä takia). Hänelle ei kuitenkaan myönnetä moista titteliä, koska hän käyttää oikeutensa väärin, turhiin viesteihin, joilla hän yrittää kalastaa suurta yleisöä ja kuuluisuutta. Sosiologina neuvonkin Teitä ihmiset VAROMAAN tätä sosiopaattista, ylenkatsovaa narsistia. Hän väittää elävänsä vielä 27 vuotta ja uhkailee, että Suomi24.fi -keskustelun käyttäjät eivät hänestä pääse eroon. Älkää uskoko moista typerystä, hänet kannattaa jättää omaan arvoonsa. Olen viisas ja tiedän juuri tälläiset "kuuluisuuden kalastajat". -Sosiologi ´72
Superwanker on tälläinen:
Sosiologi ´72
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402