Tykkäättekö miehet saada seksi viestejä töihin? Esim että voisitko jo tulla kotiin kun haluaisin sun kielen mun turvonneelle klitalle ja haluaisin tuntea sun parran mun pillullani ja sisäreisilläni.. Haluaisin imeä sun kovaa kyrpää ja nuolla terskaa ja nousta siihen päälle istumaan ja ratsastaa jokusen orgasmin ja sä saat ite valita panetko mua perseeseen rajusti pitäen hiuksista kiinni vai haluatko että imen nautinnolla ja nielen... Vai mitä sulla on mielessä?
Viestittely töihin
Anonyymi
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
En kyllä tykkäisi jos on työt kesken.
- Anonyymi
Kyllä vain tykkäisin tuollaisista viesteistä kesken työpäivän
- Anonyymi
Laita viesti saima4404athotmailcom
Olen 35v Aasialainen itä Helsinki Kyllä vain tykkäisin laitan s-postia niin jutellaan mun työn lomassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668