Mistä saa sähkötupakan

Mistä voi ostaa vapen? Mä kyllä tiiän, että olen alaikäinen, niin ei tarvii kirjoittaa alas: "Olet junnu, et saa polttaa mitään vielä" ja niin poispäin. Jos te tiedätte, mistä mä voisin ostaa sähkötupakan, pliis, kirjoittakaa

10

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ja tuotako ei kaikki jo tienneet, onko joku sanonut terveelliseksi?
        Tupakka on vaarallista, 99% vaarallisempaa.
        Muut varsinkin lääkärien määräämät korvaushoidot on erittäin vaarallisia.

• Anonyymi

tupakki on kyllä paljon enemmän kuin 99 eli edes 1000% vaarallisempaa ei ole liioiteltua.. mutta sitä saa myydä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ymmärsitkö jutun, sähkötupakka ei ole räjähtänyt.
        Syyllinen on litiumioniakku

Sähkötupakoissa on litiumioniakku, jotka ovat yleisessä käytössä myös matkapuhelimissa.

• Anonyymi

noi uutiset on aina niin 100% varmoja. kannattaa luottaa kaikkeen mitä netissä on ja varsinkin s-tupakeista.

t.tupakkiyhtiöt

• Anonyymi

No siis, Ite tilasin joskus 2k17 netistä itelleni vapen. Mutta nykyään sitä ei voi tehä. Meinaa suomi on paska maa, Ja ne jää nykyää tullii aika varmasti. Jossain välissä menin vaan sähkötupakkakauppaan ja eivät kyselleet yhtään mitään. Tääki riippuu taas ihan siitä et kuin nuorelta sä näytät. Mutta suosittelen vahvasti, että odotat vielä sen pari vuotta ja mietit sitte uusiks. Itteeni hävettää aika paljon et alotin vapettamaan 15 vuotiaana, Ilman että olin ennen tupakoinut ollenkaan. Hauskaa se on tehdä massiivisia pilviä. Mutta ei se ole sen arvoista loppujen lopuks. Muutenki ala-ikäset pilaa vapekulttuurin ihan täysin, Iso osa on meidän (ala-ikästen) syytä, että miks vapet halutaan kieltää. Also vapettaminen on vitun kallista aluks, Toki halvempoaa ku röökaaminen. Ostin uuden vapen nii pelkkä vape makso 113€ja 40€ nesteet päälle.

• Anonyymi

kyllähän se on tupakkayhtiöt jotka sen touhun ajoi alas..

mutta sitä kyl saa myidä

• Anonyymi

Vanha teksti mut mistä sais vapee jos on reilusti alaikäinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe