Mistä voi ostaa vapen? Mä kyllä tiiän, että olen alaikäinen, niin ei tarvii kirjoittaa alas: "Olet junnu, et saa polttaa mitään vielä" ja niin poispäin. Jos te tiedätte, mistä mä voisin ostaa sähkötupakan, pliis, kirjoittakaa
Mistä saa sähkötupakan
10
818
Vastaukset
- Anonyymi
Elä osta.
Nyt on tutkittu ja saatu tulokset että sähkötupakka on vaarallista.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006186393.html
googlaile lisää tietoa.
Kun saat selville miten vaarallista se on, niin et haikaile sähkötupakan perään.- Anonyymi
Ja tuotako ei kaikki jo tienneet, onko joku sanonut terveelliseksi?
Tupakka on vaarallista, 99% vaarallisempaa.
Muut varsinkin lääkärien määräämät korvaushoidot on erittäin vaarallisia. - Anonyymi
tupakki on kyllä paljon enemmän kuin 99 eli edes 1000% vaarallisempaa ei ole liioiteltua.. mutta sitä saa myydä
- Anonyymi
Yritä löytää tuota mallia. Se tuntuu todella tehokkaalta:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8f65942e-b12f-403f-aee2-ad71ebeb0d1f- Anonyymi
Ymmärsitkö jutun, sähkötupakka ei ole räjähtänyt.
Syyllinen on litiumioniakku
Sähkötupakoissa on litiumioniakku, jotka ovat yleisessä käytössä myös matkapuhelimissa. - Anonyymi
noi uutiset on aina niin 100% varmoja. kannattaa luottaa kaikkeen mitä netissä on ja varsinkin s-tupakeista.
t.tupakkiyhtiöt
- Anonyymi
No siis, Ite tilasin joskus 2k17 netistä itelleni vapen. Mutta nykyään sitä ei voi tehä. Meinaa suomi on paska maa, Ja ne jää nykyää tullii aika varmasti. Jossain välissä menin vaan sähkötupakkakauppaan ja eivät kyselleet yhtään mitään. Tääki riippuu taas ihan siitä et kuin nuorelta sä näytät. Mutta suosittelen vahvasti, että odotat vielä sen pari vuotta ja mietit sitte uusiks. Itteeni hävettää aika paljon et alotin vapettamaan 15 vuotiaana, Ilman että olin ennen tupakoinut ollenkaan. Hauskaa se on tehdä massiivisia pilviä. Mutta ei se ole sen arvoista loppujen lopuks. Muutenki ala-ikäset pilaa vapekulttuurin ihan täysin, Iso osa on meidän (ala-ikästen) syytä, että miks vapet halutaan kieltää. Also vapettaminen on vitun kallista aluks, Toki halvempoaa ku röökaaminen. Ostin uuden vapen nii pelkkä vape makso 113€ja 40€ nesteet päälle.
- Anonyymi
kyllähän se on tupakkayhtiöt jotka sen touhun ajoi alas..
mutta sitä kyl saa myidä
- Anonyymi
Vanha teksti mut mistä sais vapee jos on reilusti alaikäinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562891
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541739Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461704Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521506- 741452
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301346The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut191223Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m731119- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251005