Mistä saa sähkötupakan

Mistä voi ostaa vapen? Mä kyllä tiiän, että olen alaikäinen, niin ei tarvii kirjoittaa alas: "Olet junnu, et saa polttaa mitään vielä" ja niin poispäin. Jos te tiedätte, mistä mä voisin ostaa sähkötupakan, pliis, kirjoittakaa

10

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ja tuotako ei kaikki jo tienneet, onko joku sanonut terveelliseksi?
        Tupakka on vaarallista, 99% vaarallisempaa.
        Muut varsinkin lääkärien määräämät korvaushoidot on erittäin vaarallisia.

• Anonyymi

tupakki on kyllä paljon enemmän kuin 99 eli edes 1000% vaarallisempaa ei ole liioiteltua.. mutta sitä saa myydä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ymmärsitkö jutun, sähkötupakka ei ole räjähtänyt.
        Syyllinen on litiumioniakku

Sähkötupakoissa on litiumioniakku, jotka ovat yleisessä käytössä myös matkapuhelimissa.

• Anonyymi

noi uutiset on aina niin 100% varmoja. kannattaa luottaa kaikkeen mitä netissä on ja varsinkin s-tupakeista.

t.tupakkiyhtiöt

• Anonyymi

No siis, Ite tilasin joskus 2k17 netistä itelleni vapen. Mutta nykyään sitä ei voi tehä. Meinaa suomi on paska maa, Ja ne jää nykyää tullii aika varmasti. Jossain välissä menin vaan sähkötupakkakauppaan ja eivät kyselleet yhtään mitään. Tääki riippuu taas ihan siitä et kuin nuorelta sä näytät. Mutta suosittelen vahvasti, että odotat vielä sen pari vuotta ja mietit sitte uusiks. Itteeni hävettää aika paljon et alotin vapettamaan 15 vuotiaana, Ilman että olin ennen tupakoinut ollenkaan. Hauskaa se on tehdä massiivisia pilviä. Mutta ei se ole sen arvoista loppujen lopuks. Muutenki ala-ikäset pilaa vapekulttuurin ihan täysin, Iso osa on meidän (ala-ikästen) syytä, että miks vapet halutaan kieltää. Also vapettaminen on vitun kallista aluks, Toki halvempoaa ku röökaaminen. Ostin uuden vapen nii pelkkä vape makso 113€ja 40€ nesteet päälle.

• Anonyymi

kyllähän se on tupakkayhtiöt jotka sen touhun ajoi alas..

mutta sitä kyl saa myidä

• Anonyymi

Vanha teksti mut mistä sais vapee jos on reilusti alaikäinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      865
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      815
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe