Hei! Olen menossa ensimmäistä kertaa leustuun, onko suosituksia katselupaikoista?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla!
Leustu katselupaikat?
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Nykysin kaikki hyvät paikat on nauhoitettu pois niin olet jokatapauksessa ihmismuurin takana etkä näe mitään. Äänen kuulet.
- Anonyymi
Karsinat on nauhoitettu ja taimikot on kielletty. Muutoin maastossa, hieman kauempana, valinnanvapaus on edelleen olemassa.
Pätkän alkuun ensimmäisen risteyksen kohdalle. Siihen on helppo tulla ja parkkialue pellolla. Risteyksestä 200 metrii eteenpäin on hyvä kiristyvä vasen.
- Anonyymi
En tiedä leustusta mutta ei.risteyksissä ole mitään katsottavaa kun autot melkein pysähtyy.. Itse tykkään katsoa kovaa ajettavien mutkien kohdalla tai hyppyri mutka yhdistelmien kohdalla..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233