Hyvää Yötä ja Kauniita Unia

Anonyymi

"enkelilleni" :) Vaikkei meistä mitään tulisikaan niin silti muistelen sinua aina lämmöllä, ikuisesti, muista se. <3 Olet yksi niistä harvoista ihmisitä kun tuntuu että voisi muakin ymmärtää... ehkä meissä on jotain samaa.. ;)

27

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniita unia!

    • Anonyymi

      Niin. Hyvää yötä, meni vähän ;)
      Kelle nyt sitten lienee :)

    • Anonyymi

      ihania kirjoituksia ollut koko illan, tämän vain halusin sanoa. Menen sekaisin niin ihanasta ihmisestä kuin hän on. Hän on niin .... ihana.
      Haluaisin, että tulisi kaikki, mitä ikinä mahdollista.

    • Anonyymi

      Ei tääkää sitten varmaan mulle, kun enkelithän on suoraan Raamatusta, tai Koraanista :(

    • Anonyymi

      Kyllä meissä on paljonkin samaa, se on jo kumpikin havaittu. Ei sitä koskaan tiedä, mihin elämä vielä vie, kun meidätkin toisiimme tutustutti. Toivotaan, että saadaan olla lähekkäin jatkossakin, eikä turhaan pelätä sitä. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Niin taitaa olla ja toivotaan! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaa olla ja toivotaan! :)

        Millä tavoin olemme samanlaisia?

        Erittele piirteet ja käytös...

        En muuten usko että luulo ja totuus pitää paikkansa


    • Anonyymi

      Ootko mies vai nainen ? Ja miksi ei voisi tulla jotain <3

      • Anonyymi

        Nainen olen. Ehkäpä voisikin mutta vähän on hankala tilanne niin välillä meinaa epäusko vallata mielen mutta toivon todella että tulisi :)


    • Anonyymi

      Se tunne kun saa olla jonkun kanssa oma itsensä ja kelpaa sellaisena kuin on. Nähdään taas toivottavasti.

      • Anonyymi

        Sepä se on parasta. Haluan uskoa et vielä nähdään! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se on parasta. Haluan uskoa et vielä nähdään! :)

        Haluaisitko paljastaa teidän nimien kirjaimet?


      • Anonyymi

        En taida uskaltaa kun täällä on noita kaikenmaailman kiusankappaleita!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida uskaltaa kun täällä on noita kaikenmaailman kiusankappaleita!!

        Ymmärrän kyllä. Voitko antaa hänestä jonkin tunnisteen?


      • Anonyymi

        Kirjoittelen niin höpsöjä etten välttämättä tiiä haluanko että hän tunnistaa :D mut sanotaan ny vaikka et nähtiin viimeksi sattumalta pikaisesti noin kolme viikkoa sitten mun kotikaupungissa. Tämä nyt ei ollut varsinaisesti hänestä tunniste, mut tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko paljastaa teidän nimien kirjaimet?

        Sssssss selkeästi.


    • Anonyymi

      Tule sellaisena kuin olet.
      Se on parasta.

      <3

    • Anonyymi

      Ja haluan nyt tähän selventää ennenkuin joku pistää kommenttia että vaikka sanonkin häntä "enkeliksi" (sillä juuri lainausmerkeissä) että tajuan kuitenkin sen reaaliteetin että hän on kuitenkin ihan ihminen virheineen päivineen, eikä mikään täydellinen ihmeolento vaikka sellaiselta välillä vähän tuntuukin ;))

      • Anonyymi

        Vaikka toki ihmisiähän ne enkelitkin on, jotka vaan ovat täältä maanpäältä siirtyneet tunne jonnekin ylemmäs. Aina tulee vaan lisää selvitettävää :D


    • Hyviä Kuvia!

    • Anonyymi

      Paha olen, mutta näillä on mentävä. Oman vajavaisuuden ymmärtäminen ei ole aina helppoa hyväksyä.

      Mutta näillä on mentävä ja pyrittävä hyväksymään itsensä sekä toiset. Hyväksyä sekin ettei aina onnistu tavoitteissaan kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Ei paha ole kenkään ihminen,vaan toinen on heikompi toista, On hyvää rinnassa jokaisen vaik' aina ei esille loista (runoilijan sanoin)


    • Anonyymi

      Me ollaan täysin erilaisia. Mulla on toimiva moraali ja todellisuudentaju.

      • Anonyymi

        Tää ei varmaankaan ollut sitten sinulle!!!


      • Anonyymi

        Ja ei sillä että hänellä ei olisi noita vaan sillä että minulla on myös!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe