"enkelilleni" :) Vaikkei meistä mitään tulisikaan niin silti muistelen sinua aina lämmöllä, ikuisesti, muista se. <3 Olet yksi niistä harvoista ihmisitä kun tuntuu että voisi muakin ymmärtää... ehkä meissä on jotain samaa.. ;)
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniita unia!
- Anonyymi
Niin. Hyvää yötä, meni vähän ;)
Kelle nyt sitten lienee :) - Anonyymi
ihania kirjoituksia ollut koko illan, tämän vain halusin sanoa. Menen sekaisin niin ihanasta ihmisestä kuin hän on. Hän on niin .... ihana.
Haluaisin, että tulisi kaikki, mitä ikinä mahdollista. - Anonyymi
Ei tääkää sitten varmaan mulle, kun enkelithän on suoraan Raamatusta, tai Koraanista :(
- Anonyymi
Kyllä meissä on paljonkin samaa, se on jo kumpikin havaittu. Ei sitä koskaan tiedä, mihin elämä vielä vie, kun meidätkin toisiimme tutustutti. Toivotaan, että saadaan olla lähekkäin jatkossakin, eikä turhaan pelätä sitä. Kauniita unia.
- Anonyymi
Niin taitaa olla ja toivotaan! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla ja toivotaan! :)
Millä tavoin olemme samanlaisia?
Erittele piirteet ja käytös...
En muuten usko että luulo ja totuus pitää paikkansa
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen ? Ja miksi ei voisi tulla jotain <3
- Anonyymi
Nainen olen. Ehkäpä voisikin mutta vähän on hankala tilanne niin välillä meinaa epäusko vallata mielen mutta toivon todella että tulisi :)
- Anonyymi
Se tunne kun saa olla jonkun kanssa oma itsensä ja kelpaa sellaisena kuin on. Nähdään taas toivottavasti.
- Anonyymi
Sepä se on parasta. Haluan uskoa et vielä nähdään! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se on parasta. Haluan uskoa et vielä nähdään! :)
Haluaisitko paljastaa teidän nimien kirjaimet?
- Anonyymi
En taida uskaltaa kun täällä on noita kaikenmaailman kiusankappaleita!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida uskaltaa kun täällä on noita kaikenmaailman kiusankappaleita!!
Ymmärrän kyllä. Voitko antaa hänestä jonkin tunnisteen?
- Anonyymi
Kirjoittelen niin höpsöjä etten välttämättä tiiä haluanko että hän tunnistaa :D mut sanotaan ny vaikka et nähtiin viimeksi sattumalta pikaisesti noin kolme viikkoa sitten mun kotikaupungissa. Tämä nyt ei ollut varsinaisesti hänestä tunniste, mut tilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko paljastaa teidän nimien kirjaimet?
Sssssss selkeästi.
- Anonyymi
Tule sellaisena kuin olet.
Se on parasta.
<3 - Anonyymi
Ja haluan nyt tähän selventää ennenkuin joku pistää kommenttia että vaikka sanonkin häntä "enkeliksi" (sillä juuri lainausmerkeissä) että tajuan kuitenkin sen reaaliteetin että hän on kuitenkin ihan ihminen virheineen päivineen, eikä mikään täydellinen ihmeolento vaikka sellaiselta välillä vähän tuntuukin ;))
- Anonyymi
Vaikka toki ihmisiähän ne enkelitkin on, jotka vaan ovat täältä maanpäältä siirtyneet tunne jonnekin ylemmäs. Aina tulee vaan lisää selvitettävää :D
Hyviä Kuvia!
- Anonyymi
Paha olen, mutta näillä on mentävä. Oman vajavaisuuden ymmärtäminen ei ole aina helppoa hyväksyä.
Mutta näillä on mentävä ja pyrittävä hyväksymään itsensä sekä toiset. Hyväksyä sekin ettei aina onnistu tavoitteissaan kuitenkaan.- Anonyymi
Ei paha ole kenkään ihminen,vaan toinen on heikompi toista, On hyvää rinnassa jokaisen vaik' aina ei esille loista (runoilijan sanoin)
- Anonyymi
Me ollaan täysin erilaisia. Mulla on toimiva moraali ja todellisuudentaju.
- Anonyymi
Tää ei varmaankaan ollut sitten sinulle!!!
- Anonyymi
Ja ei sillä että hänellä ei olisi noita vaan sillä että minulla on myös!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412538Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761853Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821328- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171208TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913