Onko kokemuksia Vantaan autokorjaamosta (työn laatu ja hintataso)? Tekee ilmeisesti määräaikaishuoltoja sitikoihin. 120 000 huolto lähestyy ja pohdin vaihtoehtoja Vehon kiskurihinnoille, joten mielipiteitä thanks!
Vantaan autokorjaamo?
13
4931
Vastaukset
- Pelti
Testasin taannoin kokeeksi Veho Koivuhaan korjaamohinnoittelua. Vika oli pienehkö, mutta vaativanpuoleinen ja tuli kuntoon. Palvelu oli priimaa ja lasku miltei häkellyttävän kohtuullinen. Auto luovutettiin lisäksi pestynä!
Käväisi kyllä mielessä, että saalistivat uutta asiakasta, jolta otetaan lopulta kaikki mikä irti saadaan. Toivottavasti olen väärässä.- päähän
"Auto luovutettiin lisäksi pestynä!"
Noin kävi minunkin autolle kerran Koivuhaassa. Myös moottoriöljyä oli lisätty puoli litraa. Nuo tehtiin oma-aloitteisesti ilman lisäveloitusta määräaikaishuollon yhteydessä. - VTS 2003
Ostin ko. paikasta viime kesänä Xsara VTS:n. 20.000:n huollon yhteydessä autokin oli pesty. Jäi hyvä vaikutelma todellakin !!!!!
Saas nähdä jatkossa ????!!!! :-)
- Vuotta tuoreempi Xsara
Teetin syksyllä tuolla 140tkm:n huollon. Kyse oli ns. välihuollosta, eli öljyjen, öljynsuodattimen ja raitisilmasuodattimen vaihdosta.
Olin tyytyväinen. Homma hoitui asiallisesti ja kaikesta päätellen myös huoltokirjan edellyttämä tarkistuslista oli todella käyty läpi, mikä ainakin Tekniikan maailman merkkihuoltotestien mukaan tahtoo jäädä tekemättä.
Määräaikaishuollon tarkkaa osuutta laskusta en muista, koska teetin vähän muutakin remppaa. Olisiko ollut töineen ja suodattimineen sadan kuudenkympin luokkaa. - Jokke
Tekevät kyllä oikein hyvää työtä, mutta entisenä Veholaisena hinnoittelu on hiukan korkea.
Moni remppa on könttähinnoiteltu, vaikka asiakkaalle tulisi halvemmaksi, jos velotettaisiin osat ja työhön käytetty aika erikseen.
Jos viet osat itse, ja maksat vain työstä, säästät mukavia summia. Jopa kymmeniä euroja pienessäkin hommassa. - Surkeaa
Ei kannata käydä Vantaan autokorjaamolla. Tekevät autoon lisätöitä eivätä ilmoita asiasta asiakkaalle mitään. Sovittu hinta-arvio onkin tämän jälkeen huomattavasti korkeampi mitä piti alunperin olla.
- Kakkosmies
Minulla on Vantaan autokorjaamosta hyvinkin myönteinen kuva. Peugeotini on huollettu siellä vuosien ajan kiitettävällä ammattitaidolla ja kun kerran välillä haksahdin merkkihuoltoon, en meinannut uskoa silmiäni: Hinta oli pöyristyttävä ja työn jälki ala-arvoista. Suosittelen Vantaan autokorjaamoa.
- Anonyymi
Olen käyttänyt jo vuosia Vantaan Autokorjaamoa Partrenien ja Berlingon huoltamiseen ja korjauksiin.Palvelu erinomaista ja hinta arvio pitänyt aina kutinsa.Olisipa kaikki remonttipaikat noin rehellisiä ja ammattitaitoisia niin autoilijan elämä olisi tosi helppoa. KIITOS TEILLE
- Glasspointtuulilasit
Moi kaikki,
Kehä IV Centerissä Tuusulan -Vantaan rajalla korjataan ja vaihdetaan tuulilasit ammattitaidolla
Ilmainen sijaisauto.
https://glasspoint.fi
#tuulilasit #tuulilasinkorjaus #tuulilasinvaihto #glasspointvantaa #glasspointtuusula #sijaisauto - Anonyymi
Kiskurihinnat - älä vain sokeasti luota tähän yritykseen!
Moniurahihnan korjauttamistyön hinta-arvioksi annettiin 450 €.
Hinta tuntui todella kovalta, joten päätin kilpailuttaa työn AutoJerryn kautta.
Sain useita eri tarjouksia ja annetut hinta-arviot vaihtelivat 150 - 250 €:n välillä.
Halvinta tarjousta en valinnut, mutta löysin tällä tavoin osaavan, luotettavan sekä kohtuuhintaisen uuden korjaamon.
On sanomattakin selvää, että en koskaan enää käytä Vantaan Autokorjaamon (Tatti 11, Hki 76) palveluita.
Mikäli tämän autokorjaamon palveluita käyttää, kannattaa ehdottomasti kilpailuttaa sieltä saamansa tarjoukset. Voi näet säästyä pitkä penni poikineen. - Anonyymi
En voi suositella Vantaan autokorjaamoa. Tekevät ylimääräisiä töitä, jotka laskutetaan. Myös suurentelivat autoni vikaa, soitto kilpailijalle pudotti hintaa puoleen ja vika ei ollut yhtään niin iso kuin antoivat ymmärtää.
- Anonyymi
Voin kompata näitä viimeisiä. Hinnat ovat Vantaan autokorjaamolla aivan älyttömiä, rikkoivat autossa olleen osan ja laskuttivat uudesta ja vielä vaihtoivat toisen osan jonka olisin itse voinut hankkia ja vaihtaa . Tiesin paikan olevan kallis mutta luotin ammattitaitoon. Ei enää koskaan.
- Anonyymi
Vaihtoivat tilatun työn lisäksi pari osaa jotka oli juuri mennyt katsastuksesta läpi ilman huomautuksia. Eivät edes kysyneet voidaanko vaihtaa ja laskuttivat. Olisin voinut ne vaihtaa itsekin jos olisivat vain sanoneet että kannattaisi vaihtaa. Hinnat ovat aivan sikamaiset ja koin että yrittävät pumpata hintaa ylös kaikin keinoin. Toinen osa maksaa hätäisesti googlattuna 15e, joka on noin 40% siitä mitä laskuttivat. Toinen osa maksaa kolmisen kymppiä, mutta olivat laittaneet yli tuplasti hintaa sille. Katteet kohdallaan. Toisen osan rikkoivat itse, koska auto oli mennyt leimasta läpi aivan äskettäin ja vikavalot olisivat palaneet jos se olisi ollut rikki huoltoon vietäessä.
Katsoin firman taloustiedoista että liikevoitto oli tippunut 44%. Miksiköhän?
Terveisin entinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722