10v alkoholia

Anonyymi

Joo eli tuohon kymmeneen vuoteen mahtuu alkottomia päiviä alle kymmenen ja viimeisimmät kolmen vuoden takaa.... Yleensä 5-12 olutta illassa ja pari kertaa viikossa isompi känni. Nyt on alkanut löytymään kadonnutta motivaatiota selvittää vieläkö sieltä löytyy se oma itsensä selvänä. Aloitin tämän projektin eilen ilman muita tavoitteita kuin pysyä selvänä x aika. Eilinen oli aika hankala ku tottunu heti aamusta herättyään avaan oluen ja koko päivän oli muutenki aika erikoinen olo mutta selvisin ekasta päivästä. Kysyisinkin asiasta kellä kokemusta että koska voisi odottaa että tilanne rauhottuu ja muutenkin kokemuksia asiasta

21

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla että paikat alkuun krampaa ja pumppu voi olla kovilla kun seinään lopettaa noin pitkän käytön mutta kaikki on yksilöllisiä jos et 5 ekaa päivään saa slaakia niin eiköhän se siitä ala olo kohenemaan. Tuosta palautumienn vie varmasti puolisen vuotta helposti ja täysin kuntoon ei tietenkään enään aivot ja maksa tule.

      • Anonyymi

        Kävin laajassa verikokeessa jossa ainoastaan maksa arvo vähän koholla 54 kun raja on 50. Eniten huolettaa juurikin tuo pääkoppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin laajassa verikokeessa jossa ainoastaan maksa arvo vähän koholla 54 kun raja on 50. Eniten huolettaa juurikin tuo pääkoppa

        Tuon todella hyvä lukema itseasiassa jopa ihmeellinen lukema yleensä jo pari vuotta pävittäin juoneilla lukemat on jo monissa sadoissa. Olen työni puolesta aikoinaan nähnyt nimittäin noita arvoja ja ollet todella onnekas ei muistu vastavaa mieleen. Oletko urheillut ja millanen on peruskuntosi ollut tuon 10 vuoden ajan se vaikutta jonkun verran miten nopesti maksakin hajoaa.


      • Anonyymi

        Olet väärässä. Uusien tutkimuksien mukaan aivosolut uusiutuvat, ainakin jossain määrin ja rasvamaksa rupeaa palautumaan normaaliin kokoonsa pikkuhiljaa, mutta arvet toki jäävät. Kesän Kenttätieltä tuomat katuspurgut ovat eri asia, koska ne vetävät korvikkeita. Korvikkeet tuhoavat oikeasti elimistösi pysyvästi.

        Eli lopettaminen on aina hyvä vaihtoehto. Jotkut luulevat, että peli olisi jo menetetty.


    • Anonyymi

      Aloittaja vaikuttaa joko tahallisesti tai tahattomasti Kylmikseltä. Voin kertoa, aito Kylmis ei ole saanut uutta avausta läpi yli 3-4 vuoteen, joten kyseessä joko feikki, tai oikeasti viaton avautuja.

      • Anonyymi

        Aivan totta .
        Aika harva , tai tuskin yksikään alkoholisti kertoo rehellisesti
        ja suoraan kuinka paljon on tullut ryypänneeksi
        vuosien varrella , kuten aloittaja tekee.
        Alkoholismi on itsensä kieltävä sairaus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta .
        Aika harva , tai tuskin yksikään alkoholisti kertoo rehellisesti
        ja suoraan kuinka paljon on tullut ryypänneeksi
        vuosien varrella , kuten aloittaja tekee.
        Alkoholismi on itsensä kieltävä sairaus .

        Veikkaan, että monikin alkoholisti tänne voi myöntää paljonko juo.
        Sehän jopa helpottaa.

        Itsekin voin tänne anonyyminä kertoa juomisistani, vaikka en livenä kellekään kehtaisi myöntää paljonko kippaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta .
        Aika harva , tai tuskin yksikään alkoholisti kertoo rehellisesti
        ja suoraan kuinka paljon on tullut ryypänneeksi
        vuosien varrella , kuten aloittaja tekee.
        Alkoholismi on itsensä kieltävä sairaus .

        10v sen kielsinkin ja myönsin sen itselleni ja ystävilleni siinä vaiheessa vasta kun en ilman korjaavaa uskaltanut edes isoon kauppaan mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10v sen kielsinkin ja myönsin sen itselleni ja ystävilleni siinä vaiheessa vasta kun en ilman korjaavaa uskaltanut edes isoon kauppaan mennä

        Kunhan vain käyttäydyt asiallisesti, kyllä ne myy, vaikka olisitkin alkoholin vaikutuksenalaisena. Hajusi (jota itse et kykene haistamaan) toki on todella pistävä kaikille ympärillä oleville vesiselville, mutta se yksistään ei ole kassalle riittävä syy kieltäytyä myymästä.

        t. kokemusta on.


      • Anonyymi

        Kylmis pyrkii kannustamaan ihmisiä ylittämään kirjoituskynnyksen. Pistänyt itsensä likoon monta kertaa todella nolosti. Kieltäytyi aikoinaan Luotsin tehtävistä (ei ole aikaa).

        Alkoholi-osio on aivan liian hiljainen, mitä tulee asiakirjoittajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis pyrkii kannustamaan ihmisiä ylittämään kirjoituskynnyksen. Pistänyt itsensä likoon monta kertaa todella nolosti. Kieltäytyi aikoinaan Luotsin tehtävistä (ei ole aikaa).

        Alkoholi-osio on aivan liian hiljainen, mitä tulee asiakirjoittajiin.

        Aidolla Kylmiksellä ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta. Sauniksen kuvaamalla videolla Kylmis ei dissaa ainoastaan itseään, vaan levittää valheita kolmansista osapuolista:

        https://www.youtube.com/watch?v=pRv2nvns3Mk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidolla Kylmiksellä ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta. Sauniksen kuvaamalla videolla Kylmis ei dissaa ainoastaan itseään, vaan levittää valheita kolmansista osapuolista:

        https://www.youtube.com/watch?v=pRv2nvns3Mk

        " Eii, se oli peitenimi.. mä olin miesprostituoitu" :D

        Videolla puhutaan ilmeisesti jostain 2002-2004 ajoista. Sen jälkeenhän se pääsi DNA:lle töihin.


    • "Eniten huolettaa juurikin tuo pääkoppa."

      Siellä se alkoholistin sairaus piileekin, ei muualla elimistössä. Jos muutaman viikon selvänä sinnittelee, niin fyysinen oireilu alkaa hellittää ja päivä taas paistamaan, mikä tekee psyykkeellekin hyvää. Ongelmansa tunnustaminen ja halu lopettaa se on hyvä alku.

      Jotkut pystyvät lopettamaan alkoholin juomisen, joten toivoa on kaikilla. Kohtuukäyttöön palaaminen lopettamisen sijaan on lähes mahdotonta, joten mitään sellaista ei kannata yrittää.

    • Anonyymi

      Aloittaja tää moi! Tuo yritys kesti 48h jota seurasi useamman päivän iso ryyppy. Nyt edellisestä käynnistä aikaa 6pv ja näinä päivinä olen juonut 2 kaljaa päivän aikana ja ensi viikolla pitäisi sitten mennä jo nollalinjalla.Pääs laukkaa ajatukset laidasta laitaan ilosta suruun. Nyt ollu jo toista päivää jopa hyvä olo ruoka maistuu ja kävelyllä käyminen on helpottanut todella paljon ajoittaista ahdistusta joka on myös vähentynyt joka päivä. Pistän tähän lisää miten etenee tai eteneekö :) Niin ja oon sellainen ihminen että mun on helpompi tänne avautua toisille sieluntovereille anonyyminä

    • Anonyymi

      Sieluntovereita täällä ei enään ole, sillä niin kevyt on sontasepon henkäys kuin pastorin lupaus taivaista, vaan sekin vain suntion lapioima raskas multa maan matosille,mutta haiman veljekset täällä palstalla jaksaa odottaa, koska seuraava maksa poksahtaa.

    • Anonyymi

      Minä aloitin alkoholin turhan nuorena ja tulikin sitten läträttyä kunnolla. Kun olin juonut runsaasti nelisen vuotta niin sitten tuli pillerit kuvioihin, rauhoittavista aina psykoosilääkkeisiin. Sitä sekakäyttöä kesti 12 vuotta. Mukana roikkui kannabis satunnaisesti 14 vuoden ajan. Eikä todellakaan tehnyt hyvää pääkopalle. Mutta vaikeuksien kautta voittoon. Tiedoksi että siitä voi selvitä, jopa toi " yläkerta ". Mutta elimistölle ja hermostolle siitä ei seurannut mitään hyvää. Mutta tiedoksi sulle että voit selvitä aivan hyvin jos vain tahtoa ja voimaa riittää. Apuakin on mahdollista saada jos tarvitsee. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Aloittaja täällä taas.
      Nyt olen ryypännyt lähes viikon putkeen noin korin olutta päivässä. En vaan kertakaikkiaan voi lopettaa tätä juomista. Huomenna menen ehkä a-klinikalle.

      • Anonyymi

        Jos olet trolli, sellainen vinkki sinulle uskovainen homojeesustelija, että älä käytä sanaa "kori". Kaikki kalja on nykyään tölkeissä ja pitää puhua laatikosta/salkuista, jos meinaat kusettaa ja provosoida jotain keskustelijaa.

        t. Akat ja Kristian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet trolli, sellainen vinkki sinulle uskovainen homojeesustelija, että älä käytä sanaa "kori". Kaikki kalja on nykyään tölkeissä ja pitää puhua laatikosta/salkuista, jos meinaat kusettaa ja provosoida jotain keskustelijaa.

        t. Akat ja Kristian

        Jotkut puhuvat jopa "lavoista", mutta ilmeisesti tarkoittavat 24:jän tölkin laatikkoa tai salkkua. Meinaan, että kuka muka pystyisi juomaan 1500-2000 tölkkiä per päivä?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe