Seurat alkavat tänään aattoseuroilla,
https://jamsa.opistoseurat.fi/
Tervetuloa kuuntelemaan!
JÄMSÄN OPISTOSEURAT KEURUULLA
9
83
Vastaukset
Tästä voi kuunnella lähetystä Keuruulta,
http://vod.kepit.tv/kesaseuraradio.htmlAvajaiset ovat klo 10.00.
- Anonyymi
sano nyt hyvänen aika jo miksi niitä pitäisi kuunnella kun takuuvarmasti samat painopistet on jokaisessa puheessa ja lähes samat aiheetkin !!
mitään uutta ei varmasti ole tarjolla, siis mitä varten kuuntelisin kerro!!?? Koska sinulla ei ole elävää uskoa, et myöskään saa ravintoa puheista. Sinulle se vaikuttaa vain siitä kun että saarnaajat toistavat vain samoja asioita.
- Anonyymi
rauhansanalainen kirjoitti:
Koska sinulla ei ole elävää uskoa, et myöskään saa ravintoa puheista. Sinulle se vaikuttaa vain siitä kun että saarnaajat toistavat vain samoja asioita.
väärin, minulla on elävä usko ollut siitä astyi kun uudestisynnyin Pyhän Hengen työnä!
Se tarkoittaa myös sitä,m että JOS minä olisin siellä puhumassa, se olisi joka kerta uusi ja tuore puhe, ja aina vaan uutta tulisi kuulijoille.
Ei sitä samaa leipääkään syödä moneen kertaan eikä ollenkaan vanhoja homeleipiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väärin, minulla on elävä usko ollut siitä astyi kun uudestisynnyin Pyhän Hengen työnä!
Se tarkoittaa myös sitä,m että JOS minä olisin siellä puhumassa, se olisi joka kerta uusi ja tuore puhe, ja aina vaan uutta tulisi kuulijoille.
Ei sitä samaa leipääkään syödä moneen kertaan eikä ollenkaan vanhoja homeleipiä.Höpö,höpö. Jumalan sana on muuttumaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö,höpö. Jumalan sana on muuttumaton.
voi isä taivainen tuota sokeutta ja sen paksuuden määrän syvyyttä!
mitä ihmeen tekemistä on Sanan muuttumattomauudella ja sillä että saarna sisältää aina uuden tuoreuden ja uuden kulman !
voi jospa joskus kuulisit sinäkin RAAMATULLISEN saarnan joka julistetaan Pyhässä Hengessä.
Mutta toisaalta, ethän sinä siitä mitään saisi koska korvat on s'äädetty vainmeopille ja sen äänenpainoille.
- Anonyymi
Eilen illalla seuravieraita oli 15700.
- Anonyymi
Mutta kukaan ei täyttynyt Pyhällä Hengellä, ei tullut ainuttakaan profetiaa eikä kukaan sairas parantunut, olen siitä melko varma.
eli julistettiin samaa jargonia kuin aina ja kuulijakunta sai korvasyyhyannokensa oikeasta vainmeopista jälleen kerran.
pensaa poltettiin mahoton määrä sanonko melkein turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen583830Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2023418Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172372916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712489Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3191859Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121537Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31461Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t11452Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät271401Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik471382