Nurmeksen vuokrataso?

Anonyymi

Olen muuttamassa Nurmekseen, katselin tarjontaa. Syrjemmältä saisi jo omakotitalon 600 € kk. Se on halpaa.

Mutten halua syrjäseudulle. Nurmeksen keskustassa uudehkossa talossa saunallinen n 60m2 kaksio 570 ekee. Onko se normaali hinta Nurmeksessa? Ns. kunnan asuntoja en harkitse, vaikka halpoja ovat. Ymmärätte varmaan syyn!

24

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnan asunnoissa parempi väki harrastelee ampumisharjoituksia. Tänään taas harrastivat ja poliisi tuli laskemaan pisteet taululta. Johonkin sentään oli nyt osuttu.

• Anonyymi

No tämäpä auttoi minua, kuten sanoin, ei kunnan.

• Anonyymi

Ihan normi, jos jees asunto keskustassa, saunalla. Syrjemällä halvempaa. Kaupungin asunnot tosi halpoja, niihin en menisi kuitenkaan.

• Anonyymi

570 ekee on kyllä aika yläpäässä, jos asunto on kuin uusi, sauna ja maisemat pieliselle, niin sitten.

Normaalitaso on nurmeksessa kaksiosta (keskusta) noin 400-500 ekee

• Anonyymi

en kyllä muuttaisi keskustan romuasuntoihin huonosti rakennettuja ja peruskorjaukset tekemättä ei monessakaan hissiä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en kyllä muuttaisi keskustan romuasuntoihin huonosti rakennettuja ja peruskorjaukset tekemättä ei monessakaan hissiä .

RAKENTAMISEN LAATU SUOMESSA ON VARMAANKIN HEIKKO, KAIKKIHAN TIETÄVÄT RAKENNUS-INSINÖÖRIEN AMMATTITAUDIN, LUKEVAT NIIN PITKÄLLE, ETTEI TARVITSE TEHDÄ RUUMIILLISTA TYÖTÄ......... KYMMENIN MILJADIEN HOMETALOT JA PURKU KUSTANNUKSET, KALLIIKSI ON TULLUT MOISET HERRAT
        KYLLÄ NINÄ SANOISIN, ETTÄ RAKENNUS-INSINÖÖRIEN KOULUTUS KANNATTAA LOPETTAA KOKONAAN JA VAKANSSIT MUUTTAA RAKENNUSMIEHIKSI.
        TYÖVOIMAPULAHAN NYT ON, KUN EI OLE MUITA, KUIN JOUTAVIA HERROJA, ELÄKKEELLÄKIN, JOUTASIVAT NAULAAMAAN LAUTOJA.

• Anonyymi

Hyv'ärilässä on edullist ja tiettyjä etuja (etuja) (tiettyjä)

• Anonyymi

Joo, siellä 'keskustan lieveilmiöitä' on huomattavasti vähemmän ja siksi halusinkin sinne. Rouva ei kuitenkaan halunnut kun meillä on vain yksi auto. Asunto taisi olla vähän päälle 65m2. Mutta minkä sille voi, rouvaa pitää pitää tyytyväisenä;-D ja etsintä jatkuu.

• Anonyymi

Hömilöt

570 on kyllä hintahaitarin aivan yläpäässä, mutta jos asunto on tip top, mukavilla näkyvillä niin tuo on ihan siedettävä. Mutta tosiaan, pitää olla hyvä. Muuten tuossa vuokrassa 100 ekee liikaa.

Tinkimisen varaa varmaan on, ei tämä nurmes järin haluttu paikka ole.

• Anonyymi

No, minä miettisin vielä ihan ensi töikseni koko nurmekseen muuttoa ennen kuin kylä pahasen vuokra tasoa...niimpä. Taka hikinen kylä paha missä taidetaan paskan puhuminen ja kierompia kuin savolaiset. Mikset muuttasi vaikka Kuopioon?

• Anonyymi

Miksi mollata nurmesta, tämä on ihan mukava kyläpahainen. Kyllä suomesta kurjempiakin paikkoja löytyy. Käypääkä vaikka Korsossa, sen jälkeen Nurmes maistuu mansikoille!

Porokylä on vähän ruma, mutta siellä on jukola :)

• Anonyymi

Oli edesmennut jukola, mutta ei onneksi enää.

• Anonyymi

Millaisessa elämäntilanteessa voi kukaan edes harkita muuttoa esim. Nurmekseen tai Lieksaan.

• Anonyymi

Mulla on surullinen tilanne, siksi nurmekseen.

• Anonyymi

Nurmeksessakin on tietyt nisti-, juoppo- ja skitsoporukat. Missäpä tänä päivänä ei olisi? Asuntoa etsiessä kannattaa suosia luodeilta suojaavia rakenteita, koska nykyään täällä harrastetaan ampumaharjoituksia asuinalueillakin. Puurakentaminen toki tuo oman jännityksen niin lapsille kuin aikuisille. Koskaan ei voi tietää, milloin naapurin harrastus käynnistää ryömintä- ja piiloleikit päiväkotiryhmissä. Samaan leikkiin voi liittyä myös aikuiset omissa kodeissaan. Senioriliikuntaa parhaimmillaan ja osallistujamäärä on runsas. Siinä mielessä puutalot ovat kyllä monipuolisia.

• Anonyymi

Kaikki yli 10 ekee neliö nupassassa on liikaa

• Anonyymi

Kunnan asunnot on parhaita, siellä sattuu ja tapahtuu kaiken aikaa, ei aika käy pitkäksi.
      Omalla hyvällä käytöksellä voi näyttää esimerkkiä muille.

• Anonyymi

Turha mollata kunnan asuntoja, ei ne kaikki ole kamalia. Osa on.

• Anonyymi

kaikki on kamalia!

• Anonyymi

Mä muuta nyt nutmmmes mikä olla liika kalis, koskka kela maksa kaikki sen!

• Anonyymi

Puu nupassa mukava asustella, asunnot kaikki homeessa!

• Anonyymi

Miksi asuisi vuokralla, kun 30 omakotitaloa on Nurmeksessa myynnissä. Tietysti jos on niin uusavuton pullamössö, että asumisen eteen ei osaa omatoimisesti mitään tehdä, niin omakotitalo ei käy sitten.

• Anonyymi

Kyllä vuokrarahalla kannattaa ennen lyhentää lainaa, niin edes jotakin jääpi rahasta itselle.

• Anonyymi

No enpä tiedä, parin vuoden päästä ei taloja täällä saa myytyä millään, ei mene vaikka ilmaiseksi antaisi. Ei se ilmaista ole omassakaan asua!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      100
      7806
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5597
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4813
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2828
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2541
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe