Tietääkö joku voiko matematiikkaan valittu vaihtaa pääaineen fysiikaksi, ja milloin/ kuinka nopeasti tämän voi tehdä? Pääsin opiskelemaan matematiikkaa ja tilastotiedettä Turun yliopistoon mutta fysiikka kiinnostaisi minua enemmän.
Pääaineen vaihto matematiikasta fysiikkaan
3
55
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri sinun tiedekunnasta en tarkkaan tiedä, mutta yleensä pääaineen vaihto on mahdollista jossain vaiheessa, ei aivan alkajaisiksi kuitenkaan.
Mutta sinun on varmastikin mahdollista saada fysiikka sivuaineeksi heti.
Muuten, miksi et hakemisvaiheessa pyrkinyt ensisijaisesti fysiikkaan, jos se kerran kiinnostaa eniten? - Anonyymi
Fysiikassa paremman näköiset naiset?
Mutta molempia joudut tai ainakin pystyt kuitenkin opiskelemaan aika paljon. Painota fysiikan opintoja, niin vaihto on vähän myöhemin paljon helpompaa, kun voit näyttää sieltä enemmän suorituksia. - Anonyymi
Ihan alkajaisiksi et voi pääainetta vaihtaa. Mutta ota fysiikka heti sivuaineeksi ja opiskele tarmolla molempia niin, että kandin jälkeen sinulla on valmius maisteriopintoihin kummassa vain tai vaikka molemmissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702427- 1361424
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2141157Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1091148Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata57933- 45893
- 60876
- 70824
- 25824
- 70740