Janne H esiintyi Porissa KOKomuksen POPULISTIsiiven uutena edustajana todellakin nollan arvoisesti. Jatkoi Hakkasen ja Heinosen tyhjiä teemoja. Ei ole KOKomuksen politiikka näin POPULISTIsena uskottavaa, vaan HALVENTAA äänestäjiä. En enää ihmettele, että tällainen porukkaa äänestää TYHJÄä, koska sisältöä' ei tunnu olevankaan.
Ben ja Timo saivat uuden POPULISTIjannen edustajatoveriksi
12
54
Vastaukset
Janne ei ymmärtänyt, että tämä vuosi mennään Petterin talousarviolla. Oli kuitenniin pettynyt, kun Rinteen hallitus jo ensi tammikuun alusta nostaa pienimpiä eläkkeitä viidelläkympillä ja riisuu ORPOn indeksileikkaukset. Kun toinen tälläinen korotus tulee vielä hallituskaudella, niin vappuSATANEN on kuitattu täysimääräisesti ja jopa ylikin.
- Anonyymi
Ottaahan se tietty päähän, kun nyt tehdään se, minkä KOKomus jätti tekemättä.
- Anonyymi
Kuka kertoisi Petterille, että levyä voisi jo vaihtaa.
- Anonyymi
Petteri on tyytyväinen.
- Anonyymi
Hei, tavallisia asioita ja pullan leivontaa sale suositteli.
- Anonyymi
Hienoa, että huutosakkimme kasvaa
- Anonyymi
Orpo liittyi tänään kuoroon.
- Anonyymi
Äärioikean pojat ilmoittautuvat yksitellen Häkkäsen klaaniin.
- Anonyymi
Hei, intoa puhkuen oikealle
- Anonyymi
Hei, tulevaissuus on turvamme
- Anonyymi
Hei, Janne on nyt ollut hiljaa.
- Anonyymi
Hei, janne on oikea kokoomuslainen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228