Olet Jumalalle rakas!

Joh. 3:16

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että Hän antoi ainokaisen Poikansa,
ettei yksikään,
joka Häneen uskoo, hukkuisi,
vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Jumala rakastaa juuri Sinua!

10

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki mitä on voitettu, on rakkaudella voitettu!

    • Anonyymi

      Just just. Minäpä kun en ole niitä miehiä ollenkaan. Ei siillä että siinnä mitään pahaa... Tai silleen

    • Kristuksen uhrilla voitto on saatu. Jumalan rakkaus meitä kohtaan piti Kristuksen ristillä kuolemaan saakka.

      Ihmisillä ei sellaista rakkautta ole, että sillä kukaan helvetistä pelastuisi. Henki ja morsian sanovat tule. Joka kuulee, sanokoon tule. Joka tahtoo, ottakoon elämän vettä LAHJAKSI!

      Lakihenkisyys on puolestaan ihmisen hengellisen ylpeyden hedelmää. Kun armo ei lahjaksi kelpaa silloin on tienattava. Ja jos itse on tienaaja, ei voi muillekkaan armosta julistaa ilman ansioita.

    • Sanaa sunnuntaille:

      Oi armahda Kristus,
      niin kaita on tie,
      vaan kiusatun kulkijan kotiin se vie.
      Sun armostas tiellesi astua sain,
      kun tuntoa polttivat tuomiot lain.

      Vaan vielä on tahtoni talttumaton,
      se helpoille teillensä lähdössä on.
      Sen karkoita uhma ja huolettomuus,
      suo palvelumieli ja uskollisuus.

      Suo syntini panna mun uskossa pois,
      mua että vain armosi hallita vois!
      Tee kalliiksi mulle sun ristisi työ
      ja itsekäs tahtoni ristille lyö.

      Kun uskoni suitseva kynttilä on,
      ja rakkaus penseä, toimimaton,
      mun uhrisi lämmöstä syttyä suo
      ja viedä Sun tultasi toistenkin luo.

      Sua seurata, Kristus,
      nyt tahdon mä vain,
      kun syntini Armosta anteeksi sain.
      En jäljissäs velttona kulkea saa,
      kun vastaani hohtaa jo rauhasi maa.

    • Rakkaat sisaret ja veljet,

      kertokaa mitä voisimme tehdä sen asian puolesta, että keskinäinen rakkautemme ja armahtavaisuutemme toisiamme kohtaan lisääntyisi? Ainakin itse tunnen suurta yksinäisyyttä kristittyjen keskellä. Kaipaan rakkautta ja lämpöä.

      • Anonyymi

        Mene seuroihin ainoaan oikeaan elävään seurakuntaan. Siellä saat rakkautta ja lämpöä.


      • Anonyymi

        Jos olet hyvän tyypin maineessa niin saat lestalaisilta näennäistä rakkautta mutta jos olet juorujen ja pahojen puheiden kohde niin turha toive...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hyvän tyypin maineessa niin saat lestalaisilta näennäistä rakkautta mutta jos olet juorujen ja pahojen puheiden kohde niin turha toive...

        Juuri niin se tuntuisi olevan...


    • Levolle lasken Luojani,
      armias ole, suojani,
      sijaltain jos en nousisi,
      Taivaaseen ota tykösi.

      Lapsena hoida taivahan,
      keskellä vieraan maailman,
      täällä jo Taivas rintaan luo,
      nukkua helmaas nyt mun suo.

      Amen.

    • Anonyymi

      Entäs sitten toisinpäin, onko Jumala / Jumalan Sanan teille kaikilta osin RAKAS / RAKASTA. Oletteko eläneet, puhuneet ja toimineet kaikilta osin niiden mukaisesti / Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, niin kuin niiden mukaan kuuluu??

      Mitä vastaatte, ketjuun osallistuneet ja muutkin sen lukeneet?

      (Herättelevä)

      Tuolta... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti KESKUSTELU, foorumilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe