Mietin, että kun kihloihin mennään, niin pitääkö molemmilla olla samanlainen kihlasormus, vai onko se niin, että miehellä ei edes ole sromusta. Ajattelin vain, kun ystävättäreni haluaa sellaisen timanttisormuksen, sellanen 1000€, niin ostetaanko miehelle samanlainen(Näyttääkö tyhmältä jos miehelläkin on timanttisormus)sormus, vai onko se niin, että nainen saa esim. timanttisormuksen, ja mie´helle samanlainen rinkula ilman timanttia..?
Pitääkö molemmilla olla samanlainen kihlasormus?
7
6044
Vastaukset
- timantti
Ei siis tarvitse olla samanlaiset kihlasormukset. Usein parit ostavat samanlaiset kihlasormukset, mutta ratkaisuja on olemassa niin monenlaisia. Kihloihin meno on lupaus avioliitosta, sormus vain symboli lupauksesta, joten sitä ei aina edes osteta.
- Pinja Ilona
Minun ystävälläni on seitsemän timantin kihlasormus ja hänen miehellään ihan normaali kultasormus, eli ei tarvi olla samanl.:)
- kyllä se niin on
Jotkut ostaa yhden sormuksen, jotkut kaksi. Jotkut timantilla, jotkut ilman. Jotkut toisen sormuksen timantilla ja toisen ilman. Eli tehkää juuri niin kuin itse haluatte.
Timanttisormus ei ole miehellä tyhmän näköinen, mutta ehkä sellainen sormus, jonka morsmaikkusi haluaa siroon (?) sormeensa voi näyttää sinulla hassulta. Päättäkää ihan itse =) - veitikka
on, että sormukset olisivat samanlaiset (tai "leveyttä vaille" samanlaiset). Nykyisin taitaa vaan (jenkki-ilmiö?) alkaa nostaa päätään myös erilaiset sormukset...
- Lenita
Kyllä erilaisia kihlasormuksia on aina ollut. Esimerkiksi 70-luvulla oli yleistä, että naisella oli kihlasormuksessa timantti ja vihkisormus oli sitten samanlainen kuin miehen sormus.
- A-81
Menimme kihloihin kesällä 2003 ja meillä mieheni kanssa on erilaiset sormukset. Tyyliltään samantapaiset mutta kuitenkin hiukan erilaiset.. ;) (kummallakaan ei kyllä ole timantteja, mun sormus ehkä kiiltelee hiukan enemmän..)
- kinuski
Ei tarvi olla samanlaiset.Mulla ja mun miehellä on kyllä samanlaiset,leveät kultasormukset.Vihkisormukseen haluan kyllä jonkinlaisen kiven:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733