kalat, onko mobiilisignaalit niin vahvoja että ne voisi olla kadon syy, radioaallothan liikkuu/etenee hyvin vedessä
.Onko täällä niin paljon signaalitoimintaa, et kslatkin häviää...
Miksi Puruvestä häviää
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläisten tutkaasema on salaisessa paikassa. Lisäksi olen nähnyt minisukellusveneen Puruvedellä, eli tutkivat Saimaan rannikkoa.
- Anonyymi
Norpat ovat näitä vakooja robotteja.
- Anonyymi
Anonyymi
21.7.2019 10:41
Venäläisten tutkaasema on salaisessa paikassa. Lisäksi olen nähnyt minisukellusveneen Puruvedellä, eli tutkivat Saimaan rannikkoa.
=
Aivan varmasti niin! Myöhemmin sama pienoissukellusvene jäi nuottaan kiinni ja on nyt miehistöineen varastoitu salaiseen paikkaan Kesälahden kalasatamassa.
Eikä siinä vielä kaikki, sillä usean muun ihmisen kanssa tein täydellisen varman havainnon Puruveteen sukeltavasta UFO-laivueesta!
Siellä ne valot vaan vilkkuivat kun nuo vetenalaiset vehkeet painoivat melekosella haipakalla pohjoista kohti parin metrin syvyydessä. - Anonyymi
Suurin osa Puruveden itäosan rantatonteista on venäläisessä omistuksessa.
- Anonyymi
mitä asiaa sinne mehtäautotielle on männä? yksityis ja talvitie! metsästys ja marjastus kielletty! Puutarha stop marjavarkaat! Aivotalit liukenee! Kusi ja hyönteismyrkky "sersis" T.Kake iivari. p.0405165477
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433024
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212514- 1322481
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292278