Haluan olla koirasi astumisnarttu~ :3
Jos olet mies niin se on plussaa! Saisin hauskaa kummastakin päästä :)
M23, keskisuomesta. Matkustus on mahdollisuus!
Etsin ison uroskoiran omistajaa
10
2408
Vastaukset
minäkin haluaisin olla narttu ja että minut otettaisiin rajusti
katsoppa tarina kinkysta narttuna
- Anonyymi
Ylös :)
Ajatus esim. saksanpaimenen, huskyn, susikoiran yms. nussituksi tulemisesta on niin kiihottava! Sekä myös suuhun! Iso plussa olisi että kummastakin päästä menee munaa muhun, voisin koiran isännän tarpeita avittaa samalla kun astuttaa minut koiralleen! Jos lisää miespuolisia kavereita löytyisi messiin niin olisi kyllä melkoinen show kun turrikaveri nussisi mua mielettömän nopeasti ja siinä olisi vielä parit tai kolmet seisokit ympäröimässä minua ja selälläni olevaa vilkasta hauvaa, imien ja leikkien niillä, ehkä 'sloppy seconds' kunhan hurtta on riittävästi minua pumpannut ja viimein vetää paisuneen kullinsa ulos pepustani~
M23 keskisuomalainen Kiinnostavaa, kiva että on muitakin narttuja juoksullaan kuin minä.
- Anonyymi
Hieman harvinaisempia taitavat nämä "miespuoliset nartut" olla, mutta kyllähän meitä täälläkin jokunen tuntuu olevan :)
Vaan mistä sitä sen luotettavan astujan löytäisi...
t: Pervo-mies
- Anonyymi
Menkää hoitoon.
- Anonyymi
Kumpa sitä sen luotettavan astujan hoitoon pääsisikin... ;)
t: Pervo-mies - Anonyymi
Olepas hyvä ja perustele miksi meidän täytyisi hoitoon mennä, olen tästä ennenkin argumentoinut normojen kanssa. Mitä harmia kummallekaan osapuolelle aiheutuu jos isäntä/emäntä välillä tarjoaa koiralleen persettä/pesää?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820