petän poikakaveriani

MiraBee19

Olen seurustellut reilun puolisen vuotta yhden jätkän kanssa.Hän on mukava,kiltti,hauska,luotettava eli kaikkea sitä mitä nyt haluisinkin. Ongelma on vain se,että en halua harrastaa hänen kanssaan seksiä.En tiedä miksi,ehkä pidän häntä enemmän kaverina,mutta seurustelemme kuitenkin. tämän puolen vuoden aikana seksikertamme voi laskea yhden käden sormilla.
Haen seksiä muualta,baareista,yhden illan juttuja ym.tai tapailen joitakin useammin.Eli sellaisia seksikavereita. Minun pitäisi tietenkin tuntea katumusta ja häpeää kun teen sitä mutta en vain tunne.
Mun ja poikakaverin suhde ei siis ole kovinkaan terveellä pohjalla.En haluaisi kuitenkaan menettää häntä.Mutta olen todella vaikeassa tilanteessa,että mitä pitäisi tehdä. Ehkä lopetan hänelle valehtelun ja jätän hänet.Vaikka vaikeaa se onkin...

6

4128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdas

Olet siis lama-ajan teinejä, nykyisiä parikybäsiä nuoria, jotka nussii vähän kaikkia, pettää seurustelukumppaniaan, kokeilee vähän kaikkea kaikkien kanssa ja luulette että anaalipano on normaalia. Oliko vika siinä että seksivalistusta vähennettiin silloin lama-aikana?
      Mikä teitä nykynuoria vaivaa? eikö teillä omat aivot toimi? Missä teillä on yleinen moraalikäsitys? Ehkä syy on siinä kun on kauhalla annettu ja pumpulissa eläneet, niin olette kaikissa asioissa "vähän" tuuliajolla, myös seksi- ja ihmissuhdeasioissa.

Lapset/nuoret saa nykyäänkin tehdä mitä vaan, ilman oikeaa rangaistusta. mm. graffiteja on seinät täys, koulussa vittuillaan opettajilla jne. Kyllä pitäs koivuniemeä taas ottaa kehiin kuin vanhoina hyvinä aikoina.

"joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee".

• jälleen.. se että on tehty leffa levottomat ja että on nuoria jotka surraa kukasta kukkaan niin ei kyl hyväl tahdollakaan ajateltuna tarkoita että juu, kun nuo niin kaikki niin tekee.
        ja kun toinen kertoo ongelmastaan niin mä en ihan lähtis vannoon et kun se haukutaan, niin se ois paras ratkaisu ja apu.
        on niin hemmetin helppo tuomita ja "kasvattaa", mut aina näyttäis olevan pirusti vaikeampaa ymmärtää, edes yrittää ymmärtää ja jos se ymmärtäminen ei onnistu vaiks kuin yrittäis niin miks kummas pitäs si tuomita...

kaikkea ei pidä eikä voi hyväksyä, mut pirun monet asiat voi ymmärtää. tai juurikin edes yrittää ymmärtää.
        jokainen voi tehdä virheitä, kuten kai pirskatin hyvin tiedetään.
        ja niin, tuo fyysinen kuritus on tuskin ennenkään kenestäkään parempaa ihmistä tehnyt.

• nyt

suhde. Olet todella epäreilu jätkää kohtaan. Mieti itsesi hänen asemaansa

• ehkä pidät häntä enemmän veljenä kuin elämäsi suurena rakkautena. kylhän intohimo kuuluu suhteeseen, ja jos sitä ei toista kohtaan tunne niin meneehän se aikas usein si pettämisen puolelle.seksi on kuitenkin yks elämän elikseerejä, ja kun sen hakee muualta parisuhteessa niin uskoisin et vika on ikävä kyl useimmiten jotenkin parisuhteessa.
      tosin uskon kyl siihenkin et jotkut ei pysty normi uskollisuusjuttuun vaíkka ois mimmoinen parisuhde...
      hankalia juttuja, mut asiat tuskin tässäkään tapauksessa korjaantuvat ennenkuin otat itseäsi niskasta kii ja teet jotain.
      mitä, niin oisin todella viisas jos tietäisin. mut varmasti kun mietit ja tutkailet tilannetta ni päädyt oikeeseen ratkaisuun.

• Mies

Rehellisempää on teille molemmille, että lopetat suhteen. Vaikka seurustelun ja avioliitonkaan päätarkoitus ei välttämättä aina tarvitse olla seksi, niin se että toinen osapuoli etsii säännöllisesti seksiä suhteen aikana kertoo siitä, että homma ei toimi.

Enkä nyt ole moralistisesti tuomitsemassa satunnaisia syrjähyppyjä puolin ja toisin, mutta jos se on suhteessa toistuvaa, niin se on hälyttävää.

• lha64

Voisikohan olla niin, että haluat vielä nähdä ja kokea elämää useammalta kantilta? Haluat erilaisia kokemuksia seksin ja intohimon suhteen? Et siis ehkä ole lähestulkoonkaan valmis vakiintumaan. Vernariika kirjoitti järkevästi: Intohimo kuuluu parisuhteeseen. Jos se puuttuu, ei jatkoakaan ole, ainakaan sinun iässäsi. Eroaminen ja parisuhteesta lähteminenkään eivät ole helppoja asoita, mutta turhaan jatkaminen on väärin myös kumppania kohtaan. Tsemppiä ratkaisuihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4578
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      352
      3824
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3446
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      3010
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2543
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      279
      2343
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1782
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      98
      1753
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1469
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1173
    Aihe