Olen sentään 3 lasta synnyttänyt nainen..
mutta kun lähdin baarista kahden miehen kanssa
jatkoille . enpä arvannut että pilluani levitettiin niin paljon
ne työnteli olutpulloa sisään ja kuvasivat lähikuvia
no. kiihoittihan se minua.
sari 42v........
16
1930
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kuvat jo netissä? Jos on hyvät kuvat niin voisi heittää mällit niitä katsellessa.
- Anonyymi
Ei ole vielä...mutta nämä miehet kuvasivat
kaikki yksityiskohdatkin..
esim kun sain orgasmeja niin pyllyn supistuksetkin kuvattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä...mutta nämä miehet kuvasivat
kaikki yksityiskohdatkin..
esim kun sain orgasmeja niin pyllyn supistuksetkin kuvattiin.Onko jo netissä kuvasivat yli 10 minuuttia.
- Anonyymi
Kiihotan ajatuksesta että voisi sinulaisen ihanan naisen kanssa yrittää neljättä lasta :)
- Anonyymi
Ei nämä daijut tajua jotta kyseessä on päästään vialla oleva trolli
- Anonyymi
Jaa ketäköhän sinäkin urpo kiihotat
KIVA kun nainen uskaltaa heittäytyä.
- Anonyymi
Alussa pyllyni tiukkuutta arvioitiin sormilla ja katsellen
pyllistäessäni se jäi auki, ja kuvia ottaessa miesten
kommentit: oi mikä näky.
s 42v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa pyllyni tiukkuutta arvioitiin sormilla ja katsellen
pyllistäessäni se jäi auki, ja kuvia ottaessa miesten
kommentit: oi mikä näky.
s 42vOlen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
miesten "käytössä he valokuvasivat paikkojani
ja työnsivät olutpullon avoimeen sisääni
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v.Taidat olla vähän nyrjähtänyt korvien välistä hanki lääkitys hönö 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v.On tuo kyllä ainakin ilmeisen raskasta touhua kun muutamassa kuukaudessa oot vanhentunutkin jopa 13 vuotta..
Hei Haluis tutustua naiseen joka haluaa antaa
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy uuvatti
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865