Olen sentään 3 lasta synnyttänyt nainen..
mutta kun lähdin baarista kahden miehen kanssa
jatkoille . enpä arvannut että pilluani levitettiin niin paljon
ne työnteli olutpulloa sisään ja kuvasivat lähikuvia
no. kiihoittihan se minua.
sari 42v........
16
1936
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kuvat jo netissä? Jos on hyvät kuvat niin voisi heittää mällit niitä katsellessa.
- Anonyymi
Ei ole vielä...mutta nämä miehet kuvasivat
kaikki yksityiskohdatkin..
esim kun sain orgasmeja niin pyllyn supistuksetkin kuvattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä...mutta nämä miehet kuvasivat
kaikki yksityiskohdatkin..
esim kun sain orgasmeja niin pyllyn supistuksetkin kuvattiin.Onko jo netissä kuvasivat yli 10 minuuttia.
- Anonyymi
Kiihotan ajatuksesta että voisi sinulaisen ihanan naisen kanssa yrittää neljättä lasta :)
- Anonyymi
Ei nämä daijut tajua jotta kyseessä on päästään vialla oleva trolli
- Anonyymi
Jaa ketäköhän sinäkin urpo kiihotat
KIVA kun nainen uskaltaa heittäytyä.
- Anonyymi
Alussa pyllyni tiukkuutta arvioitiin sormilla ja katsellen
pyllistäessäni se jäi auki, ja kuvia ottaessa miesten
kommentit: oi mikä näky.
s 42v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa pyllyni tiukkuutta arvioitiin sormilla ja katsellen
pyllistäessäni se jäi auki, ja kuvia ottaessa miesten
kommentit: oi mikä näky.
s 42vOlen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
miesten "käytössä he valokuvasivat paikkojani
ja työnsivät olutpullon avoimeen sisääni
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v.Taidat olla vähän nyrjähtänyt korvien välistä hanki lääkitys hönö 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut nyt taas pitkästä aikaa näiden
annoin kolmen miehen ottaa kuvia sari 55v.On tuo kyllä ainakin ilmeisen raskasta touhua kun muutamassa kuukaudessa oot vanhentunutkin jopa 13 vuotta..
Hei Haluis tutustua naiseen joka haluaa antaa
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy uuvatti
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100