Kyllä täytyy ihmetellä miksi muuten hyvässä autossa on kia/skoda/dacia tason ratti cruise napin nopeudensäätimen osalta. Vanhassa oli kuminen tuo ylös/alas säätökytkin. Tässä uudessa on liukas..siis todella liukas muovinen nappi joka on todella hankalaa käyttää ainakin paljain käsin. Nopeutta ei saa säädettyä mitenkään tarkasti kun nappi lipsuu. Tämä on täysin käsittämätöntä tämän hintaluoka autossa ettei nappia saa kumisena. Toinen ärsyttävä juttu on tuo rellu tason mittaristo jota ei saa niinkuin ennen. Vain värit vaihtuu tilan mukaan hieman mutta perinteisen näköistä digimittaristoa ei edes saa. Perusmallissa toki se analoginen edelleen mutta kukaan halua hienoa autoa karvalakkina ostaa joten tuo mittaristo on pakollinen...ja niin sekava niiiin sekava. Ja olen 33v...en mikään ihan vanhus viellä. En hankkinut uutta 330i lopulta vaan vaihdoin 4 sarjasta mersun E300de hybridiin. Olen tyytyväinen tähänkin.
Uuden 3 bemarin cruise nappi on liukas, todella huono
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta käsittämätöntä tuon hintaluokan autossa on kova rengasmelu ja tuulen suhinat jo 80 vauhdissa. Sama koskee myös tuota sinun Mersua.
- Anonyymi
Mulla on ruotsi tuonti tuo mersu ja siinä on laitettu ääneä eristävä tuulilasi joka muuten näyttää eteenpäin myös hienolta.. Myös muut lasit on vaihdettu äänieristelaseihin. Mulla alla 275 takana ja edessä 245 edessä. 20 tuumaiset. Burmesterit pitää huolen ettei ole melua tarvinnut auton ulkopuolelta kunnella😃 tässähän on myös ilmajousitus joten voisiko se suodattaa melua myös? Pienet autot on aina vain pieniä autoja ja 3 sarja on auriksen kokoinen ja varmaan meluinenkin.
- Anonyymi
Olihan aloitus, vai liukas nappi? Kuinka noin nuori voi olla noin taantunut ettei kestä mittariston uudistumista, sillä kohta kaikissa on tuollaiset digitaaliset näytöt vakiona. Oletko kenties lukenut liikaa autolehtien automiesten taantuneita makumieltymyksiä? Jotainhan näiden lehtien toimittajien pitää keksiä mistä moittia kun auto on muuten hyvä.
- Anonyymi
Juttu on siinä ettet ole käynyt kokeilee tota uutta ja todennut mitä tarkoittaa liukas nappi. Se on siis todella liukas etkä saa uudessa 3 sarjassa vakkaria säädettyä kun nappi räpsii epämääräisesti kuin se olisi voilla liukastettu. Käy kokeilee ja tule sitten inisemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttu on siinä ettet ole käynyt kokeilee tota uutta ja todennut mitä tarkoittaa liukas nappi. Se on siis todella liukas etkä saa uudessa 3 sarjassa vakkaria säädettyä kun nappi räpsii epämääräisesti kuin se olisi voilla liukastettu. Käy kokeilee ja tule sitten inisemään.
Testattu on ja hyvin toimii. Mikähän rasvanäppi oikein olet?
- Anonyymi
Et ole testannut jos noin sanot. Asiasta on kirjoitettu ihan autolehdissä ympäri maailman
- Anonyymi
Enemmän mua huolestuttais että syttyykö kesken ajon palamaan. Tai yöllä tallissa. Voi koko perhe kuolla kun bimmeri lehahtaa.
- Anonyymi
Bemarista ei saa hyvää autoa tekemälläkään, täysi vikapesä jo uutena.
Lisäksi moni vielä ajattelee että Bemari nopein auto, todellisuudessa Mersuissa ja Audeissa enemmän voimaa.- Anonyymi
Audi on samoilla tehoilla jopa porschea liukkaampi useimmiten. Esim audi 252hv a4 bensa vm 2017 kiihtyi testissä 5,16sek 0-100kmh. Eli nopeampi kuin tehokkaammat mersut ja bemarit. Ja pitoa on tautisesti.
- Anonyymi
Ostamassa uusi sarjaista 330. Onko sisustan hopeiset osat alumiinia? Ei ollut vielä mallia koejaa lähiaikoina menen. Kiinnostaa etukäteen kertokaa.
- Anonyymi
Kai ne rosteria on
- Anonyymi
Kannattaa pestä se anusvaseliini pois sormista ennen ajoon lähtöä. Myös pinkkien ajohanskojen käyttöä suositellaan.
- Anonyymi
Se oranssi viisarimittari olikin vitun hieno mitä oli joka bemarissa sen 30 vuotta? Joko oranssista värimailmasta on päästy eroon mittaristtossa
- Anonyymi
Se oli hieno. Harmi että uusissa on vaan sekava digimittaristo joka on kuin rellusta. Ja kaikissa uusissa paremmin varustelluissa taitaa olla sama rötjäke. Humalassa suunniteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888