Bemarin arvo laskee parhaiten kaikista sen hintaluokan autoista

Anonyymi

Meeppä ostaa uus bemari niin näet mitä käy. Siinä voit maksella sitten suihkua. Järkyttävä hinnanlasku verrattuna audiin ja mercedekseen. Bmw hinta laskee kuten alfalla. Onnea.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "laskee parhaiten" ihan mahtavaa kirjallista lahjakkuutta.
      Köyhät miettii jällenmyyntiarvoja.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä miettii lähes kaikki bemarin ostajatkin. 90% ostetaan uusista autoista rahoituksella..useimmiten joko 0-10% käsiraha. Luuletko ettei niitä siis mietitä? Olet väärässä.


      • Anonyymi

        Jos on niin rikas ja älykäs, ettei jälleenmyyntiarvolla väliä, niin sitten ei ole hankintahinnalla ja käyttökuluillakaan väliä. Tällainen ihminen ei BMW:ltä varmasti ostaisi kuin ehkä M-sarjalaisia, X7:aa tai perus-7:aa. Mitkään 520:t ja 330:t eivät tule kysymykseen, jos kerran rahalla ei mitään merkitystä.

        Veikkaanpa kuitenkin, että olet vain idiootti, joka kyllä vertaa myyntihintoja, mutta jälleenmyyntihinta menee yli hilseen.


    • Anonyymi

      Volvo kans autoliikkeen kynnyksen yli ajaessa 10000eur tipahtaa kaks vuotta on puolet hävinnyt tuuleen

    • Anonyymi

      Parhaiden on hyvin sanottu, koska käytetyn ostajan mielestä se on paras. Itse ostin Caliberin 3v vanhana ja oli hinta tippunut tasan 50%.

      • Anonyymi

        Täällä puhutaan autoista. Caliber ei ole auto edes skodan vertaa. Todellinen intiaanien auto, muovia ja sideharsoa sisusta. Kamala melu ja todellinen natiseva vikapesä


    • Anonyymi

      Suurin arvonlasku on kohdallani osunut Audiin. Ehdottomasti huonoin ostokseni koskaan.
      Auto oli Audi A6 Avant 4.2V8 QuattroTiptronic, vuosimalla 2001.
      Autossa oli lähes kaikki saatavilla olleet lisävarusteet (sähköalusta tais olla ainoa puuttunut). Hinta oli ollut uutena n. 130 000 euroa ja itse ostin sen 2006 ja maksoin siitä n. 45 000 euroa.
      Pidin autoa 5 vuotta, eli myin sen tasan 10 vuoden ikäisenä käteisostajalle, 10 000 eurolla, joka oli aika hyvin linjassa muiden samanikäisten vastaavien Audien kanssa.

      Vikoja oli paljon, mutta olihan Audi kuitenkin ajettavuudeltaan yksi parhaista autoista, joita olen ajanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe