kaksonen piru vai enkeli

Angel

Olen taikauskoinen ja minua kiinnostaisi tietää myös numerologiasta. Olen kaksosnainen, syntynyt 6.6.1960 joten syntymäajassani on paljon kuutosia, joista haluaisin tietää mitä numerologia syntymäpäivästäni sanoo.

9

2685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mankeli vaan ei enkeli

      Kutonen tarkoittaa koti, uskonto ja isänmaa
      Syntymäpäiväsi sanoo että olet "numero ykkönen"
      Eka ei milloinkaan toka, isä aurinkoinen, useinmiten kilpailua harrastava tai urheilija tyyppi eli voimakas voiton tahto olla ensimmäinen.

      ykkönen muodostuu kakkosesta ja kahreksasta tarkoittaen sopimusta ja rahaa.

      Otsikkoon... mollaan molempia!

      • Olwi

        Mie oon sit varmaan ite piru..mun synt.aika on 9.6.66..kolme kutosta ja peräkkäin!!=)


      • Johnny
        Olwi kirjoitti:

        Mie oon sit varmaan ite piru..mun synt.aika on 9.6.66..kolme kutosta ja peräkkäin!!=)

        Ave....
        olen izekin kaksoset horoskoopiltani, kutosia ei kyllä löydy, vaan syntymä aikani on 24.05.81
        Mutta 666 eli pedon luku on kyllä tatuoitu otsaani mutta on suurimmaksi osaksi piilossahiusteni alla. Mahdollisuus on kuitenkin olemassa että syntymä ajassasi olisi jonkin asteinen yhteys paholaiseen tai satanistiseen pohjaan
        Satanismi on ennenkaikkea elämänfilosofia.
        Toisaalta, joillekkin yksilöille "rituaalinen puoli" ja "rituaaliset seremoniat" tekevät siitä tietyssä mielessä uskonnon.

        Satanistin filosofia perustuu mm. Järkipohjaiseen ajatteluun, käytännönläheisyyteen, konkreettisuuteen, individualismiin, oman henkisen vahvuuden kasvattamiseen, yksilön vapauteen,
        elämästä nauttimiseen tässä ja nyt.

        Lisäksi Satanismiin kuuluu vahvasti viha. Viha heikkoja kohtaan, jotka jarruttavat kaikkien ja kaiken kehitystä.

        Satanismi on ihmisen luonnollisen käyttäytymisen ylistys!

        käytännöllisesti katsoen esittämääsi kysymyxeen en osaa/uskalla vastata... Löydä vastauxesi itse niin palaset loksahtavat paikoilleen!
        PS: MAILAA MULLE KU SAAT JOTAIN SELVILLE! T:Johnny


    • Johnny Warjonen

      Ave....
      olen izekin kaksoset horoskoopiltani, kutosia ei kyllä löydy, vaan syntymä aikani on 24.05.81
      Mutta 666 eli pedon luku on kyllä tatuoitu otsaani mutta on suurimmaksi osaksi piilossahiusteni alla. Mahdollisuus on kuitenkin olemassa että syntymä ajassasi olisi jonkin asteinen yhteys paholaiseen tai satanistiseen pohjaan
      Satanismi on ennenkaikkea elämänfilosofia.
      Toisaalta, joillekkin yksilöille "rituaalinen puoli" ja "rituaaliset seremoniat" tekevät siitä tietyssä mielessä uskonnon.

      Satanistin filosofia perustuu mm. Järkipohjaiseen ajatteluun, käytännönläheisyyteen, konkreettisuuteen, individualismiin, oman henkisen vahvuuden kasvattamiseen, yksilön vapauteen,
      elämästä nauttimiseen tässä ja nyt.

      Lisäksi Satanismiin kuuluu vahvasti viha. Viha heikkoja kohtaan, jotka jarruttavat kaikkien ja kaiken kehitystä.

      Satanismi on ihmisen luonnollisen käyttäytymisen ylistys!

      käytännöllisesti katsoen esittämääsi kysymyxeen en osaa/uskalla vastata... Löydä vastauxesi itse niin palaset loksahtavat paikoilleen!
      PS: MAILAA MULLE KU SAAT JOTAIN SELVILLE! T:Johnny

    • Suhina

      Minulle on joku uskotellu että on noita jos syntymä ajasta löytyy neljä kuutosta. Minulla puuttuu yksi minuutti:). Kuuskyt luvulla olisi syntynyt todella paljon kaksos-noitia jos vain kolme tuohon riittäisi! Näenhän minäkin joskus enneunia, mutten mikään meedio ole!

      Numerologiasta löydät kirjoitettua asiaa lähimmästä kirjastostasi. Usko tai älä.

      • tikkunekku

        olen syntynyt 9.6. en samana vuonna mutta kuitenkin...


    • Tuuliviiri...

      Läksin laskemaan... Olen 18.6.1963 syntynyt.,... 3x6 on 18,,,elikkäs 666.... Hihiii,,,,,... Nikki sätissä viitapiru-63

      Hihii!! Mut en oo pirulliin vaa iha kiltti pikku piru...

      terveisin viittis...

      • tupu

        Toi oli niin kaksosmainen viesti - hauska ja kekseliäs. Numeroilla voi leikkiä. Hyvät jatkot sinulle - minua tasan vuoden nuorempi kaksonen.


    • Anonyymi

      vanha aloitus mutta olen syntynyt 7.6.1994 olenko piru vai enkeli? uskon yliluonnolliseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe