kaksonen piru vai enkeli

Angel

Olen taikauskoinen ja minua kiinnostaisi tietää myös numerologiasta. Olen kaksosnainen, syntynyt 6.6.1960 joten syntymäajassani on paljon kuutosia, joista haluaisin tietää mitä numerologia syntymäpäivästäni sanoo.

9

2789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mankeli vaan ei enkeli

Kutonen tarkoittaa koti, uskonto ja isänmaa
      Syntymäpäiväsi sanoo että olet "numero ykkönen"
      Eka ei milloinkaan toka, isä aurinkoinen, useinmiten kilpailua harrastava tai urheilija tyyppi eli voimakas voiton tahto olla ensimmäinen.

ykkönen muodostuu kakkosesta ja kahreksasta tarkoittaen sopimusta ja rahaa.

Otsikkoon... mollaan molempia!

• Olwi

Mie oon sit varmaan ite piru..mun synt.aika on 9.6.66..kolme kutosta ja peräkkäin!!=)

• Johnny
        Olwi kirjoitti:

Mie oon sit varmaan ite piru..mun synt.aika on 9.6.66..kolme kutosta ja peräkkäin!!=)

Ave....
        olen izekin kaksoset horoskoopiltani, kutosia ei kyllä löydy, vaan syntymä aikani on 24.05.81
        Mutta 666 eli pedon luku on kyllä tatuoitu otsaani mutta on suurimmaksi osaksi piilossahiusteni alla. Mahdollisuus on kuitenkin olemassa että syntymä ajassasi olisi jonkin asteinen yhteys paholaiseen tai satanistiseen pohjaan
        Satanismi on ennenkaikkea elämänfilosofia.
        Toisaalta, joillekkin yksilöille "rituaalinen puoli" ja "rituaaliset seremoniat" tekevät siitä tietyssä mielessä uskonnon.

Satanistin filosofia perustuu mm. Järkipohjaiseen ajatteluun, käytännönläheisyyteen, konkreettisuuteen, individualismiin, oman henkisen vahvuuden kasvattamiseen, yksilön vapauteen,
        elämästä nauttimiseen tässä ja nyt.

Lisäksi Satanismiin kuuluu vahvasti viha. Viha heikkoja kohtaan, jotka jarruttavat kaikkien ja kaiken kehitystä.

Satanismi on ihmisen luonnollisen käyttäytymisen ylistys!

käytännöllisesti katsoen esittämääsi kysymyxeen en osaa/uskalla vastata... Löydä vastauxesi itse niin palaset loksahtavat paikoilleen!
        PS: MAILAA MULLE KU SAAT JOTAIN SELVILLE! T:Johnny

• Johnny Warjonen

Ave....
      olen izekin kaksoset horoskoopiltani, kutosia ei kyllä löydy, vaan syntymä aikani on 24.05.81
      Mutta 666 eli pedon luku on kyllä tatuoitu otsaani mutta on suurimmaksi osaksi piilossahiusteni alla. Mahdollisuus on kuitenkin olemassa että syntymä ajassasi olisi jonkin asteinen yhteys paholaiseen tai satanistiseen pohjaan
      Satanismi on ennenkaikkea elämänfilosofia.
      Toisaalta, joillekkin yksilöille "rituaalinen puoli" ja "rituaaliset seremoniat" tekevät siitä tietyssä mielessä uskonnon.

Satanistin filosofia perustuu mm. Järkipohjaiseen ajatteluun, käytännönläheisyyteen, konkreettisuuteen, individualismiin, oman henkisen vahvuuden kasvattamiseen, yksilön vapauteen,
      elämästä nauttimiseen tässä ja nyt.

Lisäksi Satanismiin kuuluu vahvasti viha. Viha heikkoja kohtaan, jotka jarruttavat kaikkien ja kaiken kehitystä.

Satanismi on ihmisen luonnollisen käyttäytymisen ylistys!

käytännöllisesti katsoen esittämääsi kysymyxeen en osaa/uskalla vastata... Löydä vastauxesi itse niin palaset loksahtavat paikoilleen!
      PS: MAILAA MULLE KU SAAT JOTAIN SELVILLE! T:Johnny

• Suhina

Minulle on joku uskotellu että on noita jos syntymä ajasta löytyy neljä kuutosta. Minulla puuttuu yksi minuutti:). Kuuskyt luvulla olisi syntynyt todella paljon kaksos-noitia jos vain kolme tuohon riittäisi! Näenhän minäkin joskus enneunia, mutten mikään meedio ole!

Numerologiasta löydät kirjoitettua asiaa lähimmästä kirjastostasi. Usko tai älä.

• tikkunekku

olen syntynyt 9.6. en samana vuonna mutta kuitenkin...

• Tuuliviiri...

Läksin laskemaan... Olen 18.6.1963 syntynyt.,... 3x6 on 18,,,elikkäs 666.... Hihiii,,,,,... Nikki sätissä viitapiru-63

Hihii!! Mut en oo pirulliin vaa iha kiltti pikku piru...

terveisin viittis...

• tupu

Toi oli niin kaksosmainen viesti - hauska ja kekseliäs. Numeroilla voi leikkiä. Hyvät jatkot sinulle - minua tasan vuoden nuorempi kaksonen.

• Anonyymi

vanha aloitus mutta olen syntynyt 7.6.1994 olenko piru vai enkeli? uskon yliluonnolliseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe