Ravitola Mustakissa

Jaana

Kyseinen Baari on ihan mukava paikka mutta aina siellä on tappeluita ja rähinää.Tämän viikonlopun jälkeen päätin etten mene kyseiseen baariin enää ikinä......

45

13699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

Mitä siellä sitten kävi tänä viikonloppuna?

• Bilettäjä

Kun minä asuin Lahdessa 5v. sitten niin Kissa oli rauhallinen paikka, sen sijaan Divassa oli jatkuvasti rähinöitä. Sen takia päätin olla menemättä Divaan. Vieläkö näin on näreet?

• samaa mieltä

joo homma on siellä karannut ihan käsistä.
      päätin itsekkin olla menemättä sinne!!!

• Mixa

kannattas käydä useemmin... ite käyny jo 5 vuotta eikä mitn ongelmia!!! mut kaikki paskahousut voikin käydä divassa..

• Nimetön

Mustan kissa on melkein joka kerta päättynyt todellisen mutasakin painiin..nyt on päätös pysyä erossa pitänyt. Ihan turha baari Lahdessa

• risdo

Jos ei miellytä painu vittuun....

• kyrpätynnyri

...mä vittu paskon alleni vaahdon vaahdotessa suustani...

• jansse

joo onha siel jotaa pientä aina.. helvetin hyvä paikka, ittekki ollu jossaa niis tappeluis joskus

• Miia

Minkä takii jonku pitää mennä minnekkä baarii jos ei kestä biletystä ja suomalaisee juhlintaan kuuluu tappeleminen vaikka käyhän se joskus vituttamaa. Kissasta en ite niinkä välitä mut melko sama minne sitä menee, viinaahan sinne mennää juomaa. Tällä Lahti palstalla taitaa olla aika nuoria kirjottelijoita ku kuulostaa vaa ihan pikku-veikkani puhetyyliltä. Asiallisestikki voi asiansa ilmasta..Mut joka tapaukses Lahti on ihan paras kaupunki asua, ikinä en hesaa muuttais.

• ex-lahtelainen

Juhlintaan kuuluu sun mielestä tappelu? No bilettämään sinne baariin mennäänkin, mutta mun käsitys hauskanpidosta ei ole se että mennään tappelemaan. No, huvinsa kullakin. Minkähän ikäinen itse olet? Jos on sama minne menee, kunhan saa juoda viinaa niin kuulostaa siltä että on jotain ongelmia alkoholin kanssa...

• oliko pikku veljesi 5vee?

koska itse et kyllä tottapuhuen kuulostanut yhtään sen kypsemmältä...huvitti lukea kirjoitustasi kun paistoi läpi että olet vielä iässä jossa sitä vielä kuvitellaan itse tietävänsä kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä ja ehkäpä vielä enemmän!!!

• Miia
        oliko pikku veljesi 5vee? kirjoitti:

koska itse et kyllä tottapuhuen kuulostanut yhtään sen kypsemmältä...huvitti lukea kirjoitustasi kun paistoi läpi että olet vielä iässä jossa sitä vielä kuvitellaan itse tietävänsä kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä ja ehkäpä vielä enemmän!!!

Taisitte ymmärtää ihan väärin sen mitä yritin sanoa, ekanakin tarkoitin sillä että keskustelu jutulla niitä henkilöitä jotka kirjoittelevat toisille tosi"rumaan" tapaan. Lukekaapa vaikka noita muita lahti juttuja(ei tämä keskustelu).
        Pikku veljeni on vasta 19v.
        Baari tappelut eivät minua häiritse koska en ole niissä mukana, siinähän tappelevat jos huvittaa.
        En myöskään käsitä niitä joita häiritsee, ei vaa pidä välittää. Ja mistä ihmeestä saitte päähänne että minulla olisi alkoholi ongelma?!?!
        Jos juon alkoholia pari kertaa kuukaudessa ni onko se ongelmallista??
        Menkää jo itteenne.
        Ja mistä ihmeestä kuvittelit että luulisin tietäväni "kaiken maan ja taivaan väliltä"?!?!
        Eihän sellaista voi kukaan kuvitella! Tai enpä tiedä..sinä?

• Suomalainen
        Miia kirjoitti:

Taisitte ymmärtää ihan väärin sen mitä yritin sanoa, ekanakin tarkoitin sillä että keskustelu jutulla niitä henkilöitä jotka kirjoittelevat toisille tosi"rumaan" tapaan. Lukekaapa vaikka noita muita lahti juttuja(ei tämä keskustelu).
        Pikku veljeni on vasta 19v.
        Baari tappelut eivät minua häiritse koska en ole niissä mukana, siinähän tappelevat jos huvittaa.
        En myöskään käsitä niitä joita häiritsee, ei vaa pidä välittää. Ja mistä ihmeestä saitte päähänne että minulla olisi alkoholi ongelma?!?!
        Jos juon alkoholia pari kertaa kuukaudessa ni onko se ongelmallista??
        Menkää jo itteenne.
        Ja mistä ihmeestä kuvittelit että luulisin tietäväni "kaiken maan ja taivaan väliltä"?!?!
        Eihän sellaista voi kukaan kuvitella! Tai enpä tiedä..sinä?

"Ei vaan pidä välittää", "siinähän tappelevat". Pitäisi katsoa vierestä ja olla välittämättä kun toiset hakkaavat toisiian? Et voi olla tosissasi! Ei kukaan ole noin tyhmä! Tappeluhan on hengenvaarallista, tai sairaalareissu on helposti edessä! Sitä varten portsarit ovat ettei kukaan tappele baarissa. Ja jos joku näkee tappelun niin kyllähän siitä ilmoitetaan välittömästi poliisille ja toivotaan ettei mitään pahempaa ehdi sattua. Ja ettei muita tule mukaan tappeluun. Helposti siinä saa sivullinenkin nyrkistä.

Ei 19-vuotiaalla yleensä enää ole samanlaiset yläastejutut kuin mitä tällä palstalla saa lukea. Ehkä se hidas kehitys kulkee joissain suvuissa.

• Miia
        Suomalainen kirjoitti:

"Ei vaan pidä välittää", "siinähän tappelevat". Pitäisi katsoa vierestä ja olla välittämättä kun toiset hakkaavat toisiian? Et voi olla tosissasi! Ei kukaan ole noin tyhmä! Tappeluhan on hengenvaarallista, tai sairaalareissu on helposti edessä! Sitä varten portsarit ovat ettei kukaan tappele baarissa. Ja jos joku näkee tappelun niin kyllähän siitä ilmoitetaan välittömästi poliisille ja toivotaan ettei mitään pahempaa ehdi sattua. Ja ettei muita tule mukaan tappeluun. Helposti siinä saa sivullinenkin nyrkistä.

Ei 19-vuotiaalla yleensä enää ole samanlaiset yläastejutut kuin mitä tällä palstalla saa lukea. Ehkä se hidas kehitys kulkee joissain suvuissa.

Mä en ainaka tunkis välii mihikkä tappeluihi, jos viina tekee ihmisen niin agressiiviseksi ni omahan on asiasa. Sä vissii oot sitte tunkenu välii ja saanu aika monta mokua, ainenki siltä pahasti vaikuttaa...Jos portsarit on olemassa juuri sen takia ni minkä takia me ees keskustellaa tästä asiasta? Jokaisellahan on omat mielipiteet.
        Veljeni kuulosti aikoinaan siltä, juuri silloin ku oli siellä ylä-asteella. Ei enää.
        Ja ilmoittaako kaikki siitä tappelusta välittömästi poliisille?- Ei todellakaan.

• Suomalainen
        Miia kirjoitti:

Mä en ainaka tunkis välii mihikkä tappeluihi, jos viina tekee ihmisen niin agressiiviseksi ni omahan on asiasa. Sä vissii oot sitte tunkenu välii ja saanu aika monta mokua, ainenki siltä pahasti vaikuttaa...Jos portsarit on olemassa juuri sen takia ni minkä takia me ees keskustellaa tästä asiasta? Jokaisellahan on omat mielipiteet.
        Veljeni kuulosti aikoinaan siltä, juuri silloin ku oli siellä ylä-asteella. Ei enää.
        Ja ilmoittaako kaikki siitä tappelusta välittömästi poliisille?- Ei todellakaan.

Kyllä mua ainakin häiritsee jos meen pitämään hauskaa johonkin baariin ja siellä on jotain idiootteja tappelupukareita. Ketä normaalia ihmistä sellainen riehuminen ei häiritse? Jos baarilla on kovin rauhaton maine, niin on fiksumpaa olla menemättä sinne.

• Miia
        Suomalainen kirjoitti:

Kyllä mua ainakin häiritsee jos meen pitämään hauskaa johonkin baariin ja siellä on jotain idiootteja tappelupukareita. Ketä normaalia ihmistä sellainen riehuminen ei häiritse? Jos baarilla on kovin rauhaton maine, niin on fiksumpaa olla menemättä sinne.

Mä vaa oon ehkä sellai ihmii etten kiinnitä hirveesti huomiota niihin jotka tappelee, ihan hyvä et ne poket hoitaa ne ulos. Ihan näin ohimennen haluisin kysästä sun mielipidettä siitä laiva simulaattorista, starlightistä?
        Kerran ku olin siellä(varmaa pari vuotta sitte) ni joku idiootti heilu puukon kaa siel sisällä...se nimittäin meni mullaki jo pikkasen yli hilseen, siin nimittäin ois voinu sattua jo pahemminki. Paikka on puolillaa alaikäsii lapsii ja vanhemmat ees tuskin tietää missä niitten pienokaiset on tai sitt ei vaa välitäkkä tietää.

• minkä ikäinen ihan oikeasti...
        Miia kirjoitti:

Mä vaa oon ehkä sellai ihmii etten kiinnitä hirveesti huomiota niihin jotka tappelee, ihan hyvä et ne poket hoitaa ne ulos. Ihan näin ohimennen haluisin kysästä sun mielipidettä siitä laiva simulaattorista, starlightistä?
        Kerran ku olin siellä(varmaa pari vuotta sitte) ni joku idiootti heilu puukon kaa siel sisällä...se nimittäin meni mullaki jo pikkasen yli hilseen, siin nimittäin ois voinu sattua jo pahemminki. Paikka on puolillaa alaikäsii lapsii ja vanhemmat ees tuskin tietää missä niitten pienokaiset on tai sitt ei vaa välitäkkä tietää.

tiesitkö että nyrkin iskukin voi tappaa-huolestut siis vasta siinä vaiheessa kun puukot ja kättä pidemmät tulee mukaan kuvioihin?ja muuten...ethän sinä edes päässyt baariin vielä pari vuotta sitten...oliko siellä edes silloin tuollaisia simulaattoreita?ja mitä sinä tiedät alaikäisten lasten kasvatuksesta kun itse olet vasta juuri tämä alaikäinen kasvatettava.Kysy itseltäsi miksi et tee niinkuin äiti sanoo???Olisi äidilläkin paljon parempi mieli. terveisiä "19vee" pikku broidillesi ja hyvää päivän jatkoa miia kulta

• Suomalainen
        Miia kirjoitti:

Vaikea sanoa Starlightista, kerran oon käyny ja näytti olevan tavallinen baari siinä missä muutkin. Sen kyllä uskon että siellä on alaikäisiä. Aikoinaanhan Hilliinkin tuli sanktioita alaikäisten takia. Olen kuullut että Starlightissa oleilisi erään hurjan liivipoppoon jäseniä. En sitten tiedä onko se tornihuhu ja onko niitä muuallakin.

• Miia
        minkä ikäinen ihan oikeasti... kirjoitti:

tiesitkö että nyrkin iskukin voi tappaa-huolestut siis vasta siinä vaiheessa kun puukot ja kättä pidemmät tulee mukaan kuvioihin?ja muuten...ethän sinä edes päässyt baariin vielä pari vuotta sitten...oliko siellä edes silloin tuollaisia simulaattoreita?ja mitä sinä tiedät alaikäisten lasten kasvatuksesta kun itse olet vasta juuri tämä alaikäinen kasvatettava.Kysy itseltäsi miksi et tee niinkuin äiti sanoo???Olisi äidilläkin paljon parempi mieli. terveisiä "19vee" pikku broidillesi ja hyvää päivän jatkoa miia kulta

Tiesitkö että kotiinkin on moni kuollut? En mä mikään vanha ole vielä, vasta 21 vuotta täällä on tullut pörrättyä. Sähän se oot tyhmä ku saapas, kirjotat mun elämän kertaa omilla sanoillas. Olenko sanonut että tiedän jotain lasten kasvatuksesta?!?!?! Ei mulla oo ketää muuta elätettävänä ku itteni, mulle riittää se ku käyn töissä ja tienaan ite elantoni ja maksan vuokrani. Eli perheeni asuu toisella puolella kaupunkia eikä tule kertomaan kuinka mun pitäis tehdä. En ole asunut kotona kohta kahteen vuoteen ja loistavasti on mennyt. Hankkisit oman elämän :)

• Miia
        Suomalainen kirjoitti:

Vaikea sanoa Starlightista, kerran oon käyny ja näytti olevan tavallinen baari siinä missä muutkin. Sen kyllä uskon että siellä on alaikäisiä. Aikoinaanhan Hilliinkin tuli sanktioita alaikäisten takia. Olen kuullut että Starlightissa oleilisi erään hurjan liivipoppoon jäseniä. En sitten tiedä onko se tornihuhu ja onko niitä muuallakin.

Ei se huhu oo ku niille on varattuna sinne ihan oma nurkkauski, nahkasoffinen päivineen...
        Ootko tietonen siitä koska se sedun onnela ois tulossa tänne lahtee? Ois vaa kiva saada jotain uutta, avopuolisoni oli tekemässä sitä hesan onnelaa ja se vaa puhu et se olis vissii tulossa tännekki. Mukavaa viikonloppua sulle Suomalainen!

• JSp
        Miia kirjoitti:

Ei se huhu oo ku niille on varattuna sinne ihan oma nurkkauski, nahkasoffinen päivineen...
        Ootko tietonen siitä koska se sedun onnela ois tulossa tänne lahtee? Ois vaa kiva saada jotain uutta, avopuolisoni oli tekemässä sitä hesan onnelaa ja se vaa puhu et se olis vissii tulossa tännekki. Mukavaa viikonloppua sulle Suomalainen!

Mistä keskustelu on edes alkanu...

• ....käteen ja katso!!!!!!!!...
        JSp kirjoitti:

Mistä keskustelu on edes alkanu...

äläkä tule opettaan issääs pannee

• seuraaja
        Miia kirjoitti:

Tiesitkö että kotiinkin on moni kuollut? En mä mikään vanha ole vielä, vasta 21 vuotta täällä on tullut pörrättyä. Sähän se oot tyhmä ku saapas, kirjotat mun elämän kertaa omilla sanoillas. Olenko sanonut että tiedän jotain lasten kasvatuksesta?!?!?! Ei mulla oo ketää muuta elätettävänä ku itteni, mulle riittää se ku käyn töissä ja tienaan ite elantoni ja maksan vuokrani. Eli perheeni asuu toisella puolella kaupunkia eikä tule kertomaan kuinka mun pitäis tehdä. En ole asunut kotona kohta kahteen vuoteen ja loistavasti on mennyt. Hankkisit oman elämän :)

Et osaa kirjoittaa yhtä ainoaa yhdyssanaa. Vaikutat muutenkin hieman yksinkertaiselta. Voimia!

• -Gunnar*

Kyllä MustaKissa kuuluu mun lempi baareihin. ( Jackalope, Cher ja VM...) Kissas on joo actionia melkee aina vkloppusin, mut hey; come'on! Huubaa musaa, kiva henkilökunta ja kaaiikki kaverit..! :) Kattellaa...

• tikku

Mihin on Antti hävinny...

• -**-

Kuka Antti?

• tikru
        -**- kirjoitti:

Kuka Antti?

No portsari Ana pieni leveä ja hyvä käytöksinen

• tiiiiiiiii
        tikru kirjoitti:

No portsari Ana pieni leveä ja hyvä käytöksinen

Söi varmaa saippuan ja halkes

• Lucia

Toisen hiukka isomman firman palvelukseen;)

• kuka
        Lucia kirjoitti:

ni kuka meni ja minne

• jissi

johonki hävinny????

• .................
        Lucia kirjoitti:

otti antin palvelukseensa. ;) tämä on muuten totuus.

• Lare
        ................. kirjoitti:

otti antin palvelukseensa. ;) tämä on muuten totuus.

Lusimas on ja sillä selvä...

• .........................
        Lare kirjoitti:

Lusimas on ja sillä selvä...

Lusimassa on, ja Rogues Galleryn jäsen. Jos tiedät mikä RG on? Ilmeisesti sinä et tajua asioiden yhteyttä...

• LARE
        ......................... kirjoitti:

Lusimassa on, ja Rogues Galleryn jäsen. Jos tiedät mikä RG on? Ilmeisesti sinä et tajua asioiden yhteyttä...

Ota poika asiosta selvää ennenku lesoilet!!!
        Luulisin et tunnen paremmin ku sä..

• ..............................
        LARE kirjoitti:

Ota poika asiosta selvää ennenku lesoilet!!!
        Luulisin et tunnen paremmin ku sä..

et tunne.Kommenttisi sen osoittavat. Hyvää kevään jatkoa. ;)

• LARE
        .............................. kirjoitti:

et tunne.Kommenttisi sen osoittavat. Hyvää kevään jatkoa. ;)

Voisitko selittää en ymmärrä sinua 19vuotias luto housu.

• blondi
        jissi kirjoitti:

johonki hävinny????

Kyllä se nyt on niin että Antti poika on turvallisesti Hämeenlinnan kv:llä, eikä tule sieltä ihan näille kesän auringoille. Ja mitä siihen jengijuttuun tulee, ni eise kyl mihkään kuulu, täällä kaikki tuntuu tietävän kaikesta kaiken..mut todellisuudessa melkein kaikki on jonkin sortin huhua millä prassaillaan vaan ku oma pippeli on liian pieni!!!!!

• Kisu
        blondi kirjoitti:

Kyllä se nyt on niin että Antti poika on turvallisesti Hämeenlinnan kv:llä, eikä tule sieltä ihan näille kesän auringoille. Ja mitä siihen jengijuttuun tulee, ni eise kyl mihkään kuulu, täällä kaikki tuntuu tietävän kaikesta kaiken..mut todellisuudessa melkein kaikki on jonkin sortin huhua millä prassaillaan vaan ku oma pippeli on liian pieni!!!!!

Nii tai sit pääsee heinäkuun puoles välis pois jos on 8kuukauden tuomio ja lusii puolet et silleen tai taa olla oma pillu vaan löysä

• Kousa?
        Kisu kirjoitti:

Nii tai sit pääsee heinäkuun puoles välis pois jos on 8kuukauden tuomio ja lusii puolet et silleen tai taa olla oma pillu vaan löysä

Onko kyseisen Antin sukunimi Kousa?

• kizzz
        Kousa? kirjoitti:

Onko kyseisen Antin sukunimi Kousa?

joo no ei todellakaan oo

• ja leipää
        kuka kirjoitti:

ni kuka meni ja minne

valtion hommissa...;)

• Anonyymi

kaveri sai puukosta tuossa Musta Kissa ravintolassa..Puukottaja sanoi poliisille,että sitä vitutti kun uhrilla oli värjätyt hiukset ja naisia seuranaan.. No puukottajalle 8v linnaa ja 15000 korvaukset

• Anonyymi

Tuo on tosi lapsellinen syy puukottaa ketään.

• Anonyymi

Miksi? Ihan asiaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe