Corollan helmapellit ovat ruosteessa ja haluaisin tetää kannattaisiko käyttää ruosteenpysäyttäjää vai ruosteenpoistajaa ja mitä maalia päälle.
Kiitos vastauksista.
Ruosteenpysäyttäjä vai ruosteenpoistaja
28
3234
Vastaukset 28
- Anonyymi
Taitaa moisen romuraudan ruostuminen pysähtyä vasta sulattamossa.
- Anonyymi
Olisi hyvä jos tulisi asiallisia kommentteja ongelman ratkaisemiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä jos tulisi asiallisia kommentteja ongelman ratkaisemiseksi.
Kyllä tuollaset yleensä paalataan kun hitsaamalla voi vain pitkittää väistämätöntä.
- Anonyymi
Osta maksalaatikkoa saat samalla sopivaa korjauspeltiä.
- Anonyymi
Trolli roiskaisi taas älynväläyksen.
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Trolli roiskaisi taas älynväläyksen.
.
- Anonyymi
Uusi pelti on ainoa mahdollisuus jos on vielä mihin hitsata sitä kiinni. Eipä se ruoste millään litkulla pelliksi muutu.
- Anonyymi
Minulla ainakin ruosteenmuuntoaine auttoi Avensiksen ruosteisiin, pari vuotta sitten sivelin sitä ruostepaikkoihin ja vain pieniä ruostepilkkuja on ilmestynyt..
- Anonyymi
Juu, ruoste on Toyotan ystävä, eikä ne julki toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ruosteenmuuntoaine auttoi Avensiksen ruosteisiin, pari vuotta sitten sivelin sitä ruostepaikkoihin ja vain pieniä ruostepilkkuja on ilmestynyt..
Uudet pilkut kertoo ruosteen levinneen pahasti sen muuntomämmin pinnan alla ja taatusti on reikää olemassa.
- Anonyymi
Skoda-Pentti on taas keksinyt mielestään ovelan provon.
- Anonyymi
Minä poistin ruosteen fosforihapolla ja pohjamaalasin pensselillä sinkkimaalin ja hyvin on toiminut 5 vuotta.
- Anonyymi
Kun ruostuminen on alkanut ja päässyt vähänkin leviämään, niin sitä ei kotikonstein saa kokonaan kiinni koskaan, vaan se jatkaa leviämistään ja lopulta lopettaa auton elämän väistämättä.
- Anonyymi
Oikaisua , Pentti provoaa Skodaa ei Toyotaa missään nimessä toyota uskovainen kovimmasta päästä..
- Anonyymi
Vain ruoste voi meidät eroittaa tarroja on myynnissä, vehossa 😂🤣😅😄😃😀
- Anonyymi
Ruosteenpysäyttäjää ensin ja sen jälkeen korirakennetta tukevaa Toyota-erikoismaalia.
- Anonyymi
Kannattaako tommoseen enää? Plastic puddingia vaan...
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako tommoseen enää? Plastic puddingia vaan...
tonnikala purkkija ostamaan ja sikakittiä ei toyotat muutatarvii
- Anonyymi00020
hii ruosteinen tohjo
- Anonyymi00021
iik
- Anonyymi00022
Kyllä täytyy Toyotassa hyvin ruosteet suojata ,eli ensin ruosteen päälle pinta maalia ja ,sitten massat päälle ,aina olen Co-Rollassani näin tehnyt ,ja aina on mennyt luotto katsurilta läpi .ja aina olemme sitten kahvit juoneet ja jutelleet mukavia ,eli Toyota juttuja .
- Anonyymi00023
Toyotassa ruosteen pysäyttää paalaus
- Anonyymi00024
Kommentti oli
- Anonyymi00025
kumpaakin
- Anonyymi00027
Kiitos tästä
- Anonyymi00028
Niiin on
- Anonyymi00029
Lapse
- Anonyymi00030
Vakuuttavaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649