Corollan helmapellit ovat ruosteessa ja haluaisin tetää kannattaisiko käyttää ruosteenpysäyttäjää vai ruosteenpoistajaa ja mitä maalia päälle.
Kiitos vastauksista.
Ruosteenpysäyttäjä vai ruosteenpoistaja
16
1856
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa moisen romuraudan ruostuminen pysähtyä vasta sulattamossa.
- Anonyymi
Olisi hyvä jos tulisi asiallisia kommentteja ongelman ratkaisemiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä jos tulisi asiallisia kommentteja ongelman ratkaisemiseksi.
Kyllä tuollaset yleensä paalataan kun hitsaamalla voi vain pitkittää väistämätöntä.
- Anonyymi
Osta maksalaatikkoa saat samalla sopivaa korjauspeltiä.
- Anonyymi
Trolli roiskaisi taas älynväläyksen.
- Anonyymi
Uusi pelti on ainoa mahdollisuus jos on vielä mihin hitsata sitä kiinni. Eipä se ruoste millään litkulla pelliksi muutu.
- Anonyymi
Minulla ainakin ruosteenmuuntoaine auttoi Avensiksen ruosteisiin, pari vuotta sitten sivelin sitä ruostepaikkoihin ja vain pieniä ruostepilkkuja on ilmestynyt..
- Anonyymi
Juu, ruoste on Toyotan ystävä, eikä ne julki toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ruosteenmuuntoaine auttoi Avensiksen ruosteisiin, pari vuotta sitten sivelin sitä ruostepaikkoihin ja vain pieniä ruostepilkkuja on ilmestynyt..
Uudet pilkut kertoo ruosteen levinneen pahasti sen muuntomämmin pinnan alla ja taatusti on reikää olemassa.
- Anonyymi
Skoda-Pentti on taas keksinyt mielestään ovelan provon.
- Anonyymi
Minä poistin ruosteen fosforihapolla ja pohjamaalasin pensselillä sinkkimaalin ja hyvin on toiminut 5 vuotta.
- Anonyymi
Kun ruostuminen on alkanut ja päässyt vähänkin leviämään, niin sitä ei kotikonstein saa kokonaan kiinni koskaan, vaan se jatkaa leviämistään ja lopulta lopettaa auton elämän väistämättä.
- Anonyymi
Oikaisua , Pentti provoaa Skodaa ei Toyotaa missään nimessä toyota uskovainen kovimmasta päästä..
- Anonyymi
Vain ruoste voi meidät eroittaa tarroja on myynnissä, vehossa 😂🤣😅😄😃😀
- Anonyymi
Ruosteenpysäyttäjää ensin ja sen jälkeen korirakennetta tukevaa Toyota-erikoismaalia.
- Anonyymi
Kannattaako tommoseen enää? Plastic puddingia vaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759