Hermeliinin hinta?

Kania harkitseva.

Kuinka paljon maksavat yleensä Hermeliini-rotuiset kanit? Olisiko kellään myytävänä?

9

4140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppi

No, kasvattajalta (ehkä noin) 20-30 euroa.. Jos eläinkaupasta ostat saattaa maksaa 50euroa..

• Laama

Täysin puhdasrotuinen, vk-tatuoitu, paperit omaava värivirheetön hermu kasvattajalta maksaa yleensä sen 50 e(suositushinta). Vanhempia ja värivirheellisiä saa halvemmalla ja osat yksittäiset kasvattajat myy halvemmalla. Elukkakaupoissa hermut voi olla jopa 70 euroa.

• Vesitavi

Itse ostin hermeliinin 80€ . Kasvattajakin on hyvä että Hinta riippuu ihan siitä keneltä ostaa!😊

• mä vaa

eläinkaupasta en suosittelisi pupuja ostavan, koska siellä saattaa olla myytävänä liian pieninä emostaan erotettuja poikasia (jopa 4 viikkoisia) ja puput eivät välttämättä ole puhdas-rotuisia eikä terveitä..=( tietysti on hyviäkin eläinkauppoja, mutta yleensä suosittelisin kanin ostamista kasvattajalta. tietysti VASTA kun osaa eläintä asianmukaisesti hoitaa..

• minätäällähei.

netissä on niin hirveästi aivan pieniä kaneja (alle puolivuotiaita löytyy runsaasti) että mielestäni joku voisi antaa niille kodin. näitä annetaan yleensä jopa ilmaiseksi.
        itse ostin kanini kasvattajalta, jolla ei enää ollut aikaa kanille. maksoi uusine häkkeineen 40 euroa. :)

• Suvi
        minätäällähei. kirjoitti:

netissä on niin hirveästi aivan pieniä kaneja (alle puolivuotiaita löytyy runsaasti) että mielestäni joku voisi antaa niille kodin. näitä annetaan yleensä jopa ilmaiseksi.
        itse ostin kanini kasvattajalta, jolla ei enää ollut aikaa kanille. maksoi uusine häkkeineen 40 euroa. :)

Tuli oma hermeliinini. 50 euroa oli hinta. Ja aivan loistava yksilö

• mia

suunnilleen 60e kun ostin eläinkaupasta.Piti olla puhdasrotuinen hermeliini mutta olikin sitten ilmeisesti ainakin puoliksi leijonanharjaskani..

• Mäainoastaan

Jostain itse luin että hermeliini kasvattajalta ois noin 20-40€ Mutta Eläinkaupassa oli noin 90€ hermeliini myynnissä. Kaniyhdistys.ry:stä löytyi kasvattaja joka myi hermeliinejä. Itsekin olen hankkimassa/saamassa hermeliiniä

• Eieläinkaupalle

Ei eläinkaupasta, mieluiten aina kasvattajalta.
      Tai sitten Facebookin kanirescue ryhmästä. :)

Eläinkaupan kaneista ei aina tiedä mistä ja minkälaisista oloista ne tulevat.
      Googlaamalla löytyy koko Suomen kanikasvattajat ja sieltä voi etsiä hermeliinikasvattajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2846
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2469
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2263
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1197
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe