Pacmanin voitosta innostuneena kerron pienen tarinan siitä Pacin ja "The Money" Mayweatherin rahakkaasta matsista 2 toukokuuta 2015.
Se oli Thaimaan aikaa aamuvarhain, olisko ollut kasin tai ysin aikaan. Olin valmistautunut hyvin ja tehnyt eväät valmiiksi ja varannut pari sihisevää kylmään.
Hyvissä ajoin avasin netin ja kytkin läppärin videotykkiin. Ja juuri silloin netti pätki ihan hullun lailla. Olin ihan hermona että voi venäjä..
En ottanut riskiä että jäisin odottamaan josko yhteys palautuisi. Thaimaassa kun sitä ei koskaan tiedä mitä ne puuhaa verkkojen kanssa.
Ei muuta kuin mopon selkään ja bongaamaan urheilubaaria missä se näkyisi. Tiesin ettei tutut suomibaarit ole edes auki vielä.
Ajelin Dianaa ja Buakhaoa sivulleni kuikuillen. Muistaakseni se oli niiden kulmassa kun näin telkkarista vilahtavan nyrkkeilyä. Mopo parkkiin ja siinähän oli oikein mainos kadulla ko matsista.
Sain vielä paalupaikan isoimman töllön edustalta ja ei muuta kuin olutta pöytään ja matsi sai alkaa. Näki heti ettei Pacman ollut silloin ihan kunnossa ja olkahan sillä olikin rikki.
Nyt lähtee Lowry kierrokselle... Hysss....
T 2010
Nyrkkeilyä Pattayalla
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä tarinasta muistuu mieleeni hieman vastaava tarina omalta kohdaltani.
Vuosi taisi olla 1999. Olin saapunut Chiang Maihin edellisenä päivänä ja selvittelin missä voisin nähdä sen vuoden viimeisen F1 kisan, muistaakseni Japanin GP:n
Aamupäivällä sitten Jonh's Placessa katselin hyvässä kansainvälisessä porukassa kuinka Mikä Häkkinen ajoi kisassa tarvitsemansa voiton ja voitti MM:n. Tunnustan häpeilemättä, että maammelaudun soidessa minulla meni roska silmään. Porukan rehdistä urheiluhengestä kertoi se, että ennen maammelaulun soittamista nousin seisomaan - ja niin sitten nousi muukin porukka.
Thaimaalaiset tarjoilijattaret selvästikin ajattelivat että: ฝรั่งทั้งหมดบ้าๆบอๆ - Anonyymi
Pioneeri tam idut, pesmii Leeninu pajut
Jahas, olemme siirtyneet urheilun pariin.
Tällaista reipasta urheilua seuraan mielelläni:
https://www.youtube.com/watch?v=AD91WqASUfs- Anonyymi
Vennäin poijjaat ovat Pattikselta poistuneet, laulamaan, nyt Stalinin lauluja.
- Anonyymi
Kyllä on intoo piukassa rakkaalla oireilun tarve kun täytyy kaivaa vuodelta 2019 oma aloituksensa saadakseen huomiota, niin ja kommentti toki omaa tasoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on intoo piukassa rakkaalla oireilun tarve kun täytyy kaivaa vuodelta 2019 oma aloituksensa saadakseen huomiota, niin ja kommentti toki omaa tasoaan.
Joku kaivellut, vaan en minä.
Ei ole tapana kaivella omia vanhoja kirjoituksia esiin, eikä oikein aikaakaan. Se on tämä hetki vain pojan päiväunien aikaan käytettävissä töiden ohella tähän.
Hyvin kuitenkin näistä muistaa tilanteet. Muistan sen että tarjoilija oli innoissaan kun meitä oli sitten janoisia nyrkkeilyn ystäviä useampikin pöydissä. Muistelen kylläkin että join jotakin drinkkejä, enkä olutta, ehkä siinä meni kyytipoikana pari oluttakin.
Aussit on olutmiehiä, sen muistan että oltiin kaikki Pacmanin puolella. Piti muistella myös kuka on Lowry, no sehän on irkku golfari joka taisi voittaa tuolloin ajankohtaisen openin.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kaivellut, vaan en minä.
Ei ole tapana kaivella omia vanhoja kirjoituksia esiin, eikä oikein aikaakaan. Se on tämä hetki vain pojan päiväunien aikaan käytettävissä töiden ohella tähän.
Hyvin kuitenkin näistä muistaa tilanteet. Muistan sen että tarjoilija oli innoissaan kun meitä oli sitten janoisia nyrkkeilyn ystäviä useampikin pöydissä. Muistelen kylläkin että join jotakin drinkkejä, enkä olutta, ehkä siinä meni kyytipoikana pari oluttakin.
Aussit on olutmiehiä, sen muistan että oltiin kaikki Pacmanin puolella. Piti muistella myös kuka on Lowry, no sehän on irkku golfari joka taisi voittaa tuolloin ajankohtaisen openin.
T 2010Motoristi siis moottoripyöräillessään otti aamukännit, kun oli hyvä syy ottaa aamukännit sen johdosta että telkkarista tuli urheilua.
Känneille on aina hyvät perusteet Sbugella, jopa aamukännäämiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla321923- 61802
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14558