Jäikö sijoitus saamatta. Ota yhteyttä. Otk hoitaa
EOK perii voitot tagasin
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaako OTK omasta pussista tuotot ?
Jäsenmaksutkin kuulemma keräämättä "Kaislikkoon vene on jäänyt, viikate myös ruostumaan
pihapuun oksissa soittaa tuuli vain kaipuutaan."
Niin sinä kävi, että EOK lahosi kuin vene kaislikkoon. Arvostettu toimitusjohtaja menehtyi sairauskohtaukseen vuoden 2018 alussa ja homma oli siinä. Webbisivut ovat nyt kadonneet ja FB-sivut ovat olleet jo yli vuoden päivittämättä.
Yhdistyksen jäsenmaksut ovat keräämättä ja ilmeisesti valtaosa jäsenistäkin on lähtenyt lätkimään.
Mutta tämän kaiken minä ennustin jo vuosia sitten. Koijareiden viritykset ovat kuin hiekalle rakennettu talo, sanoo Saarnaaja.
"Tarina pieni on aivan, myös kovin tavallinen
en tiedä maksoiko vaivan, kun sulle kerroin sen."- Anonyymi
"Arvostettu toimitusjohtaja menehtyi sairauskohtaukseen."
Olipa ikävää kuulla, että toiminnanjohtaja on menehtynyt. Hän oli auttanut urallaan jo satoja tai tuhansia suomalaisia eli paljon hyvää olisi vielä tullut tehdyksi, jos elo olisi saanut jatkua. Emme kuitenkaan tunne tuntejamme tai itse saa laskea aikaamme.
- Anonyymi
Typerä ja täysin turha avaus. Tiedoksi avaajalle, että kaikki muiden rahat olen pitänyt. Rikos on jo vanhentunut eli ne myös pidän! Vivuttaako?
- Anonyymi
Suoraselkäistä toimintaa, tätähän tämä on ollut 11 vuotta.
- Anonyymi
Okensirekisterikeskus perii jatkuvasti aika hyvin sun pitää osata piilottaa että saat pitää.
- Anonyymi
Okensirekisterikeskus ei osaa periä hyvin jos piilottaa hyvin. Ulkomailta Okensi ei peri ollenkaan. Nimime. Tili ulkomailla.
- Anonyymi
Taisi jo 35M saatu ;)
- Anonyymi
Ei! Valuuttakauppias kertoi, silloin tekniikan dosenttina, että valtio kerää ja pitää kaiken. Sen lisäksi sponsori maksaa kahteen kertaan: ensin valtiolle ja sitten tunkille.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5311882
- 827939
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556078- 816020
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella815116Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344471- 363184
- 483176
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412665- 402590