EOK perii voitot tagasin

Anonyymi

Jäikö sijoitus saamatta. Ota yhteyttä. Otk hoitaa

13

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksaako OTK omasta pussista tuotot ?
      Jäsenmaksutkin kuulemma keräämättä

• "Kaislikkoon vene on jäänyt, viikate myös ruostumaan
      pihapuun oksissa soittaa tuuli vain kaipuutaan."

Niin sinä kävi, että EOK lahosi kuin vene kaislikkoon. Arvostettu toimitusjohtaja menehtyi sairauskohtaukseen vuoden 2018 alussa ja homma oli siinä. Webbisivut ovat nyt kadonneet ja FB-sivut ovat olleet jo yli vuoden päivittämättä.
      Yhdistyksen jäsenmaksut ovat keräämättä ja ilmeisesti valtaosa jäsenistäkin on lähtenyt lätkimään.

Mutta tämän kaiken minä ennustin jo vuosia sitten. Koijareiden viritykset ovat kuin hiekalle rakennettu talo, sanoo Saarnaaja.

"Tarina pieni on aivan, myös kovin tavallinen
      en tiedä maksoiko vaivan, kun sulle kerroin sen."

• Anonyymi

"Arvostettu toimitusjohtaja menehtyi sairauskohtaukseen."

Olipa ikävää kuulla, että toiminnanjohtaja on menehtynyt. Hän oli auttanut urallaan jo satoja tai tuhansia suomalaisia eli paljon hyvää olisi vielä tullut tehdyksi, jos elo olisi saanut jatkua. Emme kuitenkaan tunne tuntejamme tai itse saa laskea aikaamme.

• Anonyymi

Typerä ja täysin turha avaus. Tiedoksi avaajalle, että kaikki muiden rahat olen pitänyt. Rikos on jo vanhentunut eli ne myös pidän! Vivuttaako?

• Anonyymi

Suoraselkäistä toimintaa, tätähän tämä on ollut 11 vuotta.

• Anonyymi

Okensirekisterikeskus perii jatkuvasti aika hyvin sun pitää osata piilottaa että saat pitää.

• Anonyymi

Okensirekisterikeskus ei osaa periä hyvin jos piilottaa hyvin. Ulkomailta Okensi ei peri ollenkaan. Nimime. Tili ulkomailla.

• Anonyymi

Taisi jo 35M saatu ;)

• Anonyymi

Ei! Valuuttakauppias kertoi, silloin tekniikan dosenttina, että valtio kerää ja pitää kaiken. Sen lisäksi sponsori maksaa kahteen kertaan: ensin valtiolle ja sitten tunkille.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe