Suonenjoen auto-osat kokemuksia.

Miten ihmeessä tämä pulju pysyy pystyssä näin pienellä paikkakunnalla pelkällä Huijaamisella? Kanttihousu vaan vipeltää ja petkuttaa kaikkia minkä ehtii.
Kiertäkää kaikki ja kaukaa.

64

531

Vastaukset

• Sitä tässä ihmettelee moni muukin kun huollossa autoon vaihdettu raitisilmasuodatin ja laskutettu se vaikka Hiacessa ei koskaan ole ollutkaan sellaista samoin öljynsuodattimet vaihtamatta monta vuotta. Pitäköön tunkkinsa.

• Kaiku on kuulunut jo kauempaakin kuin Suonenjoelta tämän herran touhuista. Nimimerkki: Käräjillä tavataan

• ihan normaali touhua

• Onko se autosähkö samaa liikettä kun samalle tuntuu meno sielläkin.Mikään ei onnistu niinkuin pitäisi,kaikki vaan asiakkaalla maksatetaan kolmeen kertaan ainakin.

• Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!

• Jos ei arvostelua kestä parempi haudata pää turpeeseeen ja olla itse hiljaa.

• Kaikki muu menee ymmärrykseen jopa sekin että mitään ei osata, mutta se että kaikkia vielä kusetetaankin on jo molopäitten touhua.

• Hyvää palvluahan se on että asiakkaat kusetetaan onhan se helpompi odotella työn valmistumista kun rakko ei täpötäysi

• Anonyymi kirjoitti:

Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!

nämä tompelit ottaa riplahinnan mitä kuuluisi ja vit,,,,, männöö siitä huolimatta

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää palvluahan se on että asiakkaat kusetetaan onhan se helpompi odotella työn valmistumista kun rakko ei täpötäysi

Kuikkapojat olisi parempi nimi tälle firmalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon keppi kolahtaa

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla herkkä paikka porukalle hah hahhaa kun hermo menee totuudesta.

• Kyllä minä olen Auto-Osasta saanut kunnon palvelua ja homma toiminut. Sitä vastoin nykyisin TB:n toiminta mennyt alaspäin ja lähinnä kai se johtuu nykyisen työnjohtajan ammattitaidosta. Minulle laitettiin autoon käytetyt ja valmiiksi saviset kesärenkaat vaikka ostin ja maksoin uusista. Tenkaat oli tosiaan saviset niistä puuttui ne valkeat raidat ja tarrat missä kokomerkinnät. Huomautin asiasta mutta työnjohtaja vain totesi että likaantuneet lattialla (se kyllä oli savinen ja muutakin paskaa) ja häipyi saman tien paikalta. Muukin asentaja-henkilöstö taitaa mennä ammattitaidossaan alaspäin sillä seura tekee kaltaisekseen. Luulen että he tekevät kyllä työnsä mutta varmaan joutuvat työnjohtajan mielivallan mukaan toimimaan ja tässäkin tapauksessa ilmeisesti pakotettu laittamaan nurkissa pyörineet vähän ajetut renkaat uusina.

• Teboil taitaa nyt olla kuitenkin ainut mihin uskaltaa autonsa viedä tällä kylällä. Tuo vaan tuntuu uskomattomalle tuo rengas tarina. Jos käytetyt myyty uutena niin olisi petos ja silloin se olisi poliisi asia. Ja se taas olisi enemmän näitä autosähkötilpehööriautoosa juttuja.

• Teboililtahan Autosähköön asenajia siirtyi kun työnjohtaja jäi eläkkeelle ja tuosta luihusta öljysuodatinasentajasta tehtiin uusi, ilmeisesti huoltotyöt ei hänen parasta osaamistaan olleet.

• taidat olla omistaja itse kun häntääsi nostelet

• hah eipä uskoisi

• On tosi, otin kännyllä kivia renkaist auto oli siinä kohdassa mihin se oli hallista ajettu eli todistus aineistoa on ja tarkoitus oli tehdä rikosilmoitus mutta ajattelin että kyöllä ne minun ajoni kestää siihen asti jos vielä vaihdan autoa. Tulee tällä hetkellä ajettua vähän kesäkeleillä ja ikääkin on jo. Luottamus meni vaikka sillä nyt ei firman toimintaa ole hyttysenpaskan verran merkitystä mutta pienenä varoituksena muille jos vaikka on suuremassa mittakaavassa vastaavaa petostoimintaa olemassa.

• Kyllä Teboilille uskalsi edellisen työnjohtajan valvomana viedäkin mutta tämä nykyinen luihu on jo käytökseltäänkin arveluttava

• Tuota nyt ei usko kukaan

• Ei ole parantunut entisestä autosähköstä yhtään sama tunarointi jatkuu vaan

• sama läävä tämä on

• Anonyymi kirjoitti:

sama läävä tämä on

Tuleeko se huijaus verenperintönä vai omistajan mukana

• Tuntuu olevan riitaisia kommentteja tästä firmasta kun puolet poistettu.

• Oliskohan ne sinun omia kommenttejasi, mun ruudulla ei näy yhtään poistettua.
      Oli tätä ennen 9 vastausta ja nyt varmaan tämä kymmenes

• LOPPUNSA EDELLÄ LUIHUILEVAT

• Mitähän maailmanlopun pommeja te olette yrittäneet korjauttaa? Omien autojeni huollattaminen on aina onnistunut niin kuin kuuluukin.

• Oletko varma että kaikki tehty mikä laskutettu.

• ihan sama mitä romuja korjaisivat jos jotain edes osaisivat

• Transporterin 1000e viasta tuli lopulta laskua yli 6000e näitten turareitten takia ja mitään ei tullut korvaukseksi VIELÄ

• olisit vienyt merkkihuoltoon

• Turaukoille ei kyllä kannata viedä mitään on monesti kymmenen kertaa kalliimpaa kuin paikoissa jossa osataan asiansa.

• Kylän ainoa varaosaliike missä porukka käy tyhjäkäyntiä, tarvittavia osia ei ole ikinä hyllyssä sekä naurettavat hinnat. Onneksi hätä ei ole sen suurempi sillä aina voi ajaa muualle missä tavaraa on saatavilla ja saa nopeammin hyvää asiakaspalvelua.

• normi setti

• Siinäpä ajelet sitten ja joissakin tapauksissa saat ajella Hollantiin asti monella automerkillä on varaosavarastot.

• Ymmärtää jos on kallista mutta kun huijataan asiaa ymmärtämättömiä vielä ihan sikana, se vaatisi jo jotain koulua.

• Eipä tuo pitkä matka Kuopioon ole mistä saa varaosatkin huokeamalla hinnalla ja jopa huollonkin. Pitäs käyttää oman kylän palveluja niin auton huollossa kuin missä tahansa mutta alkaa nämä Suonenjoen yrittäjät olla sitä luokkaa muutamassa puljussa että mielummmin rahansa vie muualle.

• Turhan pieni kylä on kaikkia kusettaa.

• Viidakkopumpu on paras markkinointi tapa ja toimii myös toisinkinpäin tosi tehokkaasti. kuten tässäkin tapauksessa.

• Eikös tuo TB ole venäläisten omistama yhtiö PUTIN PERKELE

• Putinhan on ihan reilu ja rehti jätkä näihin huijareihin nähden.

• Ja Trump suorastaan nero

• Tämä on kyllä ihme juttu koko firma mutta minkäs teet kun vaihtoehdot vähissä tällä kylällä. Jokun pikkuhilun (sikahinnalla)voi ostaa mutta remontit pitää kyllä teettää jossain ihan muualla.

• No onneksi tätä lukee vain muutamat hihhulit ja peräkammarinpojat joten ns. viidakkorummun kumina jää aika vähäiseksi ja monet tyytyväiset asiakkaat käyttävät edelleen liikkeen palveluja ja parhaiten sen huomaa että liike on pysynyt pystyssä vuosia ja edelleen kehittää toimintaansa.

• Juuri näihän se menee vai meneekö sittenkään

• On tosi huippupaja joo kannattaa viedä autot korjattavaksi ihan minne tahansa ennen kuin tuonne

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näihän se menee vai meneekö sittenkään

Silläkö se huijaaminen katoaa että kaikki ei tiedä sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Silläkö se huijaaminen katoaa että kaikki ei tiedä sitä?

Huijataan jos huijataan..!!! minun kohdalle ei ole auto-osassa ole huijaustapauksia sattunut, sitävastoin Teboililla nykyisen työnjohtajan alaisuudessa sattui iso huijaus, rikoksen tunnusmerkit täyttävä. Annan toistaiseksi aian olla, kuvia ja dokumentteja on tallessa. Jatkossa en sen huoltopalveluja tule käyttämään.

• No hups Googlekin on lukenut.

• Onkos täällä Mansikkakylässä muita?

• Olethan tuon sinäkin peräkammarin hihhulipoika lukenut ja ei tämä ole pelkästään tämän foorumin keskustelu . Sonta leviää tuulettimesta tosi hyvin ja petkuttajat uppoaa siihen korviaan myöten ennemmin tai myöhemmin.

• Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.

höpö höpö Teboili juttujasi jaksat vaan höpöttää.

• Anonyymi kirjoitti:

höpö höpö Teboili juttujasi jaksat vaan höpöttää.

Mahdollistahan tuo on. Jos on yksi Todennettu tapaus niin miksi ei voi olla muitakin nykyisen työnjohtajan aikana tapahtunut. Työnjohtajat määrää mitä yehdään, niinhän se on muissakin firmoissa vai kuinka...?

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.

Onko tämäjoku normaali Suonenjoella

• Mansikkakylässä on vaihtoehdot vähissä niin sen takia kaikki tompelit pärjää jotka muistaa suurinpiirtein herätä joka päivä

• Surkea on korjaamo ja osakauppa tilanne tällä kylällä mutta onneksi on internetti keksitty.

• Ihme sinällään että ketjukorjaamo kyltti on vielä katolla

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme sinällään että ketjukorjaamo kyltti on vielä katolla

Joutaisi korjaamokyltti ainakin repiä alas sieltä

• Anonyymi kirjoitti:

Joutaisi korjaamokyltti ainakin repiä alas sieltä

Tuohon ketjuun pääsee mukaan jos osaa kirjoittaa oman nimensä edes tikkukirjaimilla

• Rouvan auto ainakin saatiin nopeasti ja järkihintaan korjatuksi Auto-Osassa hiljattain. Piuha kiinni ja niin vain diagnoosi löytyi. Korjaus hoitui samalla käynnillä, löytyi osat hyllystä heti. Satanen meni korjaukseen, merkkihuolto olisi ottanut tuplahinnan?

• Tuo on ihme tai emävale

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihme tai emävale

No varmaan sitten sinun mielestä ihme. Mikä lie, kun entinen naapuri myös sai autonsa kuntoon kohtuuhinnalla. Merkkihuollossa sama homma olisi tullut 300 € kalliimmaksi kuin Auto-Osassa.

• Anonyymi kirjoitti:

No varmaan sitten sinun mielestä ihme. Mikä lie, kun entinen naapuri myös sai autonsa kuntoon kohtuuhinnalla. Merkkihuollossa sama homma olisi tullut 300 € kalliimmaksi kuin Auto-Osassa.

Onhan tällä kylällä kyllä näitä Teini corolloita ja ikivanhoja mersuja joihin ammattitaito ehkä riittää mutta siihen se sitten loppuukin

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    200
    4295
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    30
    1543
  3. Tulipolttaaa...

Liehuletti poltti viimeyönä parakkinsa,eikö pitäisi viiä suletulle.
    Haapavesi
    28
    511
  4. Autogallup

Millainen on kaivattusi auto. Väri ja merkki?
    Ikävä
    69
    471