Suonenjoen auto-osat kokemuksia.

Miten ihmeessä tämä pulju pysyy pystyssä näin pienellä paikkakunnalla pelkällä Huijaamisella? Kanttihousu vaan vipeltää ja petkuttaa kaikkia minkä ehtii.
Kiertäkää kaikki ja kaukaa.

85

7525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä tässä ihmettelee moni muukin kun huollossa autoon vaihdettu raitisilmasuodatin ja laskutettu se vaikka Hiacessa ei koskaan ole ollutkaan sellaista samoin öljynsuodattimet vaihtamatta monta vuotta. Pitäköön tunkkinsa.

      • Anonyymi

        Kaiku on kuulunut jo kauempaakin kuin Suonenjoelta tämän herran touhuista. Nimimerkki: Käräjillä tavataan


      • Anonyymi

        ihan normaali touhua


    • Anonyymi

      Onko se autosähkö samaa liikettä kun samalle tuntuu meno sielläkin.Mikään ei onnistu niinkuin pitäisi,kaikki vaan asiakkaalla maksatetaan kolmeen kertaan ainakin.

      • Anonyymi

        Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!


      • Anonyymi

        Jos ei arvostelua kestä parempi haudata pää turpeeseeen ja olla itse hiljaa.


      • Anonyymi

        Kaikki muu menee ymmärrykseen jopa sekin että mitään ei osata, mutta se että kaikkia vielä kusetetaankin on jo molopäitten touhua.


      • Anonyymi

        Hyvää palvluahan se on että asiakkaat kusetetaan onhan se helpompi odotella työn valmistumista kun rakko ei täpötäysi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!

        nämä tompelit ottaa riplahinnan mitä kuuluisi ja vit,,,,, männöö siitä huolimatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää palvluahan se on että asiakkaat kusetetaan onhan se helpompi odotella työn valmistumista kun rakko ei täpötäysi

        Kuikkapojat olisi parempi nimi tälle firmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!

        Se koira älähtää johon keppi kolahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa itse romunne, itse ette osaa, kuin muita moittia!

        Taitaa olla herkkä paikka porukalle hah hahhaa kun hermo menee totuudesta.


      • Anonyymi

        Jos menee vian etsintä Olisko ? Se. ja taas Olisko Se.ja lasku eipä ollutkaan vika siinä....


    • Anonyymi

      Kyllä minä olen Auto-Osasta saanut kunnon palvelua ja homma toiminut. Sitä vastoin nykyisin TB:n toiminta mennyt alaspäin ja lähinnä kai se johtuu nykyisen työnjohtajan ammattitaidosta. Minulle laitettiin autoon käytetyt ja valmiiksi saviset kesärenkaat vaikka ostin ja maksoin uusista. Tenkaat oli tosiaan saviset niistä puuttui ne valkeat raidat ja tarrat missä kokomerkinnät. Huomautin asiasta mutta työnjohtaja vain totesi että likaantuneet lattialla (se kyllä oli savinen ja muutakin paskaa) ja häipyi saman tien paikalta. Muukin asentaja-henkilöstö taitaa mennä ammattitaidossaan alaspäin sillä seura tekee kaltaisekseen. Luulen että he tekevät kyllä työnsä mutta varmaan joutuvat työnjohtajan mielivallan mukaan toimimaan ja tässäkin tapauksessa ilmeisesti pakotettu laittamaan nurkissa pyörineet vähän ajetut renkaat uusina.

      • Anonyymi

        Teboil taitaa nyt olla kuitenkin ainut mihin uskaltaa autonsa viedä tällä kylällä. Tuo vaan tuntuu uskomattomalle tuo rengas tarina. Jos käytetyt myyty uutena niin olisi petos ja silloin se olisi poliisi asia. Ja se taas olisi enemmän näitä autosähkötilpehööriautoosa juttuja.


      • Anonyymi

        Teboililtahan Autosähköön asenajia siirtyi kun työnjohtaja jäi eläkkeelle ja tuosta luihusta öljysuodatinasentajasta tehtiin uusi, ilmeisesti huoltotyöt ei hänen parasta osaamistaan olleet.


      • Anonyymi

        taidat olla omistaja itse kun häntääsi nostelet


      • Anonyymi

        hah eipä uskoisi


    • Anonyymi

      On tosi, otin kännyllä kivia renkaist auto oli siinä kohdassa mihin se oli hallista ajettu eli todistus aineistoa on ja tarkoitus oli tehdä rikosilmoitus mutta ajattelin että kyöllä ne minun ajoni kestää siihen asti jos vielä vaihdan autoa. Tulee tällä hetkellä ajettua vähän kesäkeleillä ja ikääkin on jo. Luottamus meni vaikka sillä nyt ei firman toimintaa ole hyttysenpaskan verran merkitystä mutta pienenä varoituksena muille jos vaikka on suuremassa mittakaavassa vastaavaa petostoimintaa olemassa.

      • Anonyymi

        Kyllä Teboilille uskalsi edellisen työnjohtajan valvomana viedäkin mutta tämä nykyinen luihu on jo käytökseltäänkin arveluttava


      • Anonyymi

        Tuota nyt ei usko kukaan


    • Anonyymi

      Ei ole parantunut entisestä autosähköstä yhtään sama tunarointi jatkuu vaan

      • Anonyymi

        sama läävä tämä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama läävä tämä on

        Tuleeko se huijaus verenperintönä vai omistajan mukana


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan riitaisia kommentteja tästä firmasta kun puolet poistettu.

      • Anonyymi

        Oliskohan ne sinun omia kommenttejasi, mun ruudulla ei näy yhtään poistettua.
        Oli tätä ennen 9 vastausta ja nyt varmaan tämä kymmenes


    • Anonyymi

      LOPPUNSA EDELLÄ LUIHUILEVAT

    • Anonyymi

      Mitähän maailmanlopun pommeja te olette yrittäneet korjauttaa? Omien autojeni huollattaminen on aina onnistunut niin kuin kuuluukin.

      • Anonyymi

        Oletko varma että kaikki tehty mikä laskutettu.


      • Anonyymi

        ihan sama mitä romuja korjaisivat jos jotain edes osaisivat


    • Anonyymi

      Transporterin 1000e viasta tuli lopulta laskua yli 6000e näitten turareitten takia ja mitään ei tullut korvaukseksi VIELÄ

      • Anonyymi

        olisit vienyt merkkihuoltoon


      • Anonyymi

        Turaukoille ei kyllä kannata viedä mitään on monesti kymmenen kertaa kalliimpaa kuin paikoissa jossa osataan asiansa.


    • Anonyymi

      Kylän ainoa varaosaliike missä porukka käy tyhjäkäyntiä, tarvittavia osia ei ole ikinä hyllyssä sekä naurettavat hinnat. Onneksi hätä ei ole sen suurempi sillä aina voi ajaa muualle missä tavaraa on saatavilla ja saa nopeammin hyvää asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        normi setti


      • Anonyymi

        Siinäpä ajelet sitten ja joissakin tapauksissa saat ajella Hollantiin asti monella automerkillä on varaosavarastot.


    • Anonyymi

      Ymmärtää jos on kallista mutta kun huijataan asiaa ymmärtämättömiä vielä ihan sikana, se vaatisi jo jotain koulua.

    • Anonyymi

      Eipä tuo pitkä matka Kuopioon ole mistä saa varaosatkin huokeamalla hinnalla ja jopa huollonkin. Pitäs käyttää oman kylän palveluja niin auton huollossa kuin missä tahansa mutta alkaa nämä Suonenjoen yrittäjät olla sitä luokkaa muutamassa puljussa että mielummmin rahansa vie muualle.

    • Anonyymi

      Turhan pieni kylä on kaikkia kusettaa.

    • Anonyymi

      Viidakkopumpu on paras markkinointi tapa ja toimii myös toisinkinpäin tosi tehokkaasti. kuten tässäkin tapauksessa.

    • Anonyymi

      Eikös tuo TB ole venäläisten omistama yhtiö PUTIN PERKELE

    • Anonyymi

      Putinhan on ihan reilu ja rehti jätkä näihin huijareihin nähden.

      • Anonyymi

        Ja Trump suorastaan nero


    • Anonyymi

      Tämä on kyllä ihme juttu koko firma mutta minkäs teet kun vaihtoehdot vähissä tällä kylällä. Jokun pikkuhilun (sikahinnalla)voi ostaa mutta remontit pitää kyllä teettää jossain ihan muualla.

    • Anonyymi

      No onneksi tätä lukee vain muutamat hihhulit ja peräkammarinpojat joten ns. viidakkorummun kumina jää aika vähäiseksi ja monet tyytyväiset asiakkaat käyttävät edelleen liikkeen palveluja ja parhaiten sen huomaa että liike on pysynyt pystyssä vuosia ja edelleen kehittää toimintaansa.

      • Anonyymi

        Juuri näihän se menee vai meneekö sittenkään


      • Anonyymi

        On tosi huippupaja joo kannattaa viedä autot korjattavaksi ihan minne tahansa ennen kuin tuonne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näihän se menee vai meneekö sittenkään

        Silläkö se huijaaminen katoaa että kaikki ei tiedä sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläkö se huijaaminen katoaa että kaikki ei tiedä sitä?

        Huijataan jos huijataan..!!! minun kohdalle ei ole auto-osassa ole huijaustapauksia sattunut, sitävastoin Teboililla nykyisen työnjohtajan alaisuudessa sattui iso huijaus, rikoksen tunnusmerkit täyttävä. Annan toistaiseksi aian olla, kuvia ja dokumentteja on tallessa. Jatkossa en sen huoltopalveluja tule käyttämään.


      • Anonyymi

        No hups Googlekin on lukenut.


      • Anonyymi

        Onkos täällä Mansikkakylässä muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosi huippupaja joo kannattaa viedä autot korjattavaksi ihan minne tahansa ennen kuin tuonne

        asiaa


    • Anonyymi

      Olethan tuon sinäkin peräkammarin hihhulipoika lukenut ja ei tämä ole pelkästään tämän foorumin keskustelu . Sonta leviää tuulettimesta tosi hyvin ja petkuttajat uppoaa siihen korviaan myöten ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.

        höpö höpö Teboili juttujasi jaksat vaan höpöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö Teboili juttujasi jaksat vaan höpöttää.

        Mahdollistahan tuo on. Jos on yksi Todennettu tapaus niin miksi ei voi olla muitakin nykyisen työnjohtajan aikana tapahtunut. Työnjohtajat määrää mitä yehdään, niinhän se on muissakin firmoissa vai kuinka...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee lueskeltua tätäkin koska otin ketjuun mukaan tuon TB-sivujuonteen, siellä nykyisin saa olla tosissaan varpaillaan laittavatko muitakin käytettyjä autonhuollon yhteydessä esim käytetyt oljysuodattimet, sytytystulpat esim. mainitakseni. Niitä et itse huomaa mutta minä näin heti että uutena myydyt renkaat oli selvästi jo auton alla käyttty.

        Onko tämäjoku normaali Suonenjoella


    • Anonyymi

      Mansikkakylässä on vaihtoehdot vähissä niin sen takia kaikki tompelit pärjää jotka muistaa suurinpiirtein herätä joka päivä

    • Anonyymi

      Surkea on korjaamo ja osakauppa tilanne tällä kylällä mutta onneksi on internetti keksitty.

      • Anonyymi

        Ihme sinällään että ketjukorjaamo kyltti on vielä katolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme sinällään että ketjukorjaamo kyltti on vielä katolla

        Joutaisi korjaamokyltti ainakin repiä alas sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutaisi korjaamokyltti ainakin repiä alas sieltä

        Tuohon ketjuun pääsee mukaan jos osaa kirjoittaa oman nimensä edes tikkukirjaimilla


    • Anonyymi

      Rouvan auto ainakin saatiin nopeasti ja järkihintaan korjatuksi Auto-Osassa hiljattain. Piuha kiinni ja niin vain diagnoosi löytyi. Korjaus hoitui samalla käynnillä, löytyi osat hyllystä heti. Satanen meni korjaukseen, merkkihuolto olisi ottanut tuplahinnan?

      • Anonyymi

        Tuo on ihme tai emävale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihme tai emävale

        No varmaan sitten sinun mielestä ihme. Mikä lie, kun entinen naapuri myös sai autonsa kuntoon kohtuuhinnalla. Merkkihuollossa sama homma olisi tullut 300 € kalliimmaksi kuin Auto-Osassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan sitten sinun mielestä ihme. Mikä lie, kun entinen naapuri myös sai autonsa kuntoon kohtuuhinnalla. Merkkihuollossa sama homma olisi tullut 300 € kalliimmaksi kuin Auto-Osassa.

        Onhan tällä kylällä kyllä näitä Teini corolloita ja ikivanhoja mersuja joihin ammattitaito ehkä riittää mutta siihen se sitten loppuukin


    • Anonyymi

      surkea paja

    • Anonyymi

      Sama on laulu askelten edelleen :(

    • Anonyymi

      Parin kolmen vuoden välein uusin erään tarvikkeen. Kävin ko liikkeessä ja ostin sen hintaan 19,95, Muistelin, että Kuopiosta kun sen ostaa niin hinta oli alle kympin. Selasin sitten nettiä ja saman valmistajan sama tarvike oli alle kympin Kuopiossa eri liikkeissä. Kierrän kyllä iIisvedentien liikkeen kaukaa tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        Kierrä ja kaukaa! Selekään saat ku ovelle tulet helevetin velliperse 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrä ja kaukaa! Selekään saat ku ovelle tulet helevetin velliperse 😂😂

        Vellihousu on tarkka rahoistaan ja ilmaiset makkarat käyn pari kertaa vuodessa syömässä pihalla käymättä kaupassa. 🤮🦾


    • Anonyymi

      Hyvä palvelu, nyt ei ole ollut ruuhkaa tiskillä. Sain nopeasti tarvitsemani osan!
      Hyvä autokorjaamo on Danny Engelage halolanmäellä, siell
      Käytän autoani pajalla. Vaan hyvät makkarat on autoosaalla, milloinkahan seuraavan kerran??

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Danny osaa huoltaa auton, ja kaikin muut vermeet!!
        Suosittelen Danny Engelagea.


    • Anonyymi

      Olosuhteiden pakosta tuli jälleen käytyä liikkeessä. Ostos oli tehtävä tai käytävä Kuopiossa. Maksoin mitä vaadittiin ja hinta oli noin 30 prosenttia kallimpi kuin Kuopiossa.
      Rahat pois. Hullu se on joka maksaa jos ei ole pakko.

    • Anonyymi

      Nyt perjantaina on makkaraa tarjolla ikh n puljuissa. Klo 10-14 Suonenjoella.
      Sinne siis, auto osaan

      • Anonyymi

        Suonenjoella oli joskus tarvikeliike, lieneekö ollut Moottorihuolto? Siinä Rautalammentien ja Iisvedentien risteyksessä. Talossa, jonka alakerrassa oli Hännisen autokorjaamo ja yläkerrassa tehtiin alumiiniveneitä. Meni nurin muistaakseni keväällä 1966. Oli siellä yläkerrassa Kinnusen ruokalakin. Oliko se autotarvikeliike silloin Suonenjoen ainoa, ja milloin se lopetti toimintansa?


    • Anonyymi

      Ilmainen makkara syöty hyvä oli.

      • Anonyymi

        Oli kyllä jauhoista. Makkaraa ,tais olla s marketista 1 e paketti makkaraa!
        Mutta oli hyvä makkaran myyjä, hyvä rento meininki. Ostin sit kaupasta jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä jauhoista. Makkaraa ,tais olla s marketista 1 e paketti makkaraa!
        Mutta oli hyvä makkaran myyjä, hyvä rento meininki. Ostin sit kaupasta jotakin.

        Söit ja maistuikin ja varmaan santsatitkin useamman kerran mutta pitihän sitä saada laitettua oma puumerkki.


    • Anonyymi

      Söin myös ilmaisen makkaran. Ostin korpelan makkaraa torilta, kyllä eron huomaa!! Korpela voittaa 10-0!

      • Anonyymi

        Perjantaina taisi olla makkarapäivä. Meni ohi kun olin reissussa. Ilmainen makkara. Vähän edes hyvitystä kalliista tavarasta.


    • Anonyymi

      Köyhät kyykkyyn, karavaani kulkee!!!...juo joubjou

    • Anonyymi

      Oletkohan erehtynyt firman nimestä tai paikasta, tuo kommenttisi sopis hyvin sen toisen firman toimintatapaan. En millään voi yhtyä mielipiteeseesi ainakaan sen perusteella mitä minä olen Auto-osan/Autosähkön tekemistä töistä ja asiakaspalvelusta saanut. Palvelu ollut asiallista ei moittimista.

    • Anonyymi

      Syksyn tullen pyyhkijänsulat pitää uusia. Pitää Kuopion reissulla käydä Motonetissä tai Biltemassa. Uudet saa puoleen hintaan ja ihan hyvät.

      • Anonyymi

        Tule kitupiikki käymään ees aamukahvilla auto-osalla ennenku lähdet corollan räppänälläs kuopioon päin ni säästät pari euroo lissää 👍


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe