Suurin osa näistä avauksista on ihan samantyylisiä kuin maailman menoa palstalla, eikö täällä pitäisi keskustella enemmän omaan ikään liittyvistä asioista, eikä politiikasta yms. jota on jo joka puolella muutenkin?
Ikään liittyvistä?? Miksei saisi keskustella mistä mieleen juolahtaa?
Politiikka ja muut kiinnostavat useimpia vai pitäisikö jutella vaihdevuosista, rypyistä ja seksin suorituskyvystä :))
0Äänestä
Anonyymi
Pitää olla vaihtoehto jos valittaa, sanoo mieheni. Joten keksikääpä älykkäitä aloituksia, kyllä täältä moneltakin tyypiltä vastauksia pesee.
1Äänestä
Anonyymi
Tänään alkaa mätäkuu. Mitäs siitä sanotte?
0Äänestä
Anonyymi
Ei ole almanakassa.
0Äänestä
Anonyymi
Älykästä keskustelua, suolikaksnelosella ?? Ei ole eikä tule :))) Suolikaksnelonen tunnetaan myös nimilla ''kylähullujen temmellyskenttä'' sekä ''nykyajan vessanseinä''
0Äänestä
Anonyymi
Turha valittaa jos ei itse aloita keskustelua. Tänne tullaan vaan etsimään sopivaa keskustelua josta tiedetään jotakin, tai johon muutenvaan halutaan osallistua. Jos aiheet ei kiinnosta, niin pitää keksiä itselle mieleinen aihe.
0Äänestä
Anonyymi
Tämä palsta on täysin hanurista, suosittelen 90:lle siirtymistä.
0Äänestä
Anonyymi
Kuinka olette turvanneet eläkkeellä olemisen vain luuletteko saavanne ennen aikaisen eläkkeen ex olevanne hullu!
0Äänestä
Anonyymi
Olen kivunnut yhden pykälän jo tässä ryhmät ketjussa. Onkohan ryhmät ketjun palkintopaikka minun ennenkuin tajuan lopetttaa. Ennuste on että joutuu aloittamaan ketjun 100 Mistähän siellä keskustellaan, mistä saisi kunnon tekarit tai rollet Tai sitten peseekö kukin itse pallinsa vai tuleeko joku hätiin. No siinä vaiheessa on varmaan ajatuksen voimalla toimiva tietokone jo joten jos kädet ei enää pelaa niin ajatuskin riittäisi.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 10
Vanhimmat
Suurin osa näistä avauksista on ihan samantyylisiä kuin maailman menoa palstalla, eikö täällä pitäisi keskustella enemmän omaan ikään liittyvistä asioista, eikä politiikasta yms. jota on jo joka puolella muutenkin?
Ikään liittyvistä?? Miksei saisi keskustella mistä mieleen juolahtaa?
Politiikka ja muut kiinnostavat useimpia vai pitäisikö jutella vaihdevuosista, rypyistä ja seksin suorituskyvystä :))
Pitää olla vaihtoehto jos valittaa, sanoo mieheni. Joten keksikääpä älykkäitä aloituksia, kyllä täältä moneltakin tyypiltä vastauksia pesee.
Tänään alkaa mätäkuu.
Mitäs siitä sanotte?
Ei ole almanakassa.
Älykästä keskustelua, suolikaksnelosella ?? Ei ole eikä tule :)))
Suolikaksnelonen tunnetaan myös nimilla ''kylähullujen temmellyskenttä'' sekä ''nykyajan vessanseinä''
Turha valittaa jos ei itse aloita keskustelua. Tänne tullaan vaan etsimään sopivaa keskustelua josta tiedetään jotakin, tai johon muutenvaan halutaan osallistua. Jos aiheet ei kiinnosta, niin pitää keksiä itselle mieleinen aihe.
Tämä palsta on täysin hanurista, suosittelen 90:lle siirtymistä.
Kuinka olette turvanneet eläkkeellä olemisen vain luuletteko saavanne ennen aikaisen eläkkeen ex olevanne hullu!
Olen kivunnut yhden pykälän jo tässä ryhmät ketjussa. Onkohan ryhmät ketjun palkintopaikka minun ennenkuin tajuan lopetttaa.
Ennuste on että joutuu aloittamaan ketjun 100
Mistähän siellä keskustellaan, mistä saisi kunnon tekarit tai rollet
Tai sitten peseekö kukin itse pallinsa vai tuleeko joku hätiin.
No siinä vaiheessa on varmaan ajatuksen voimalla toimiva tietokone jo joten jos kädet ei enää pelaa niin ajatuskin riittäisi.