Mutta ei taida oikein löytyä :(
Pitää sitten etsiä jostain muualta.
Luulin että täällä olisi älykkäämäpiä keskusteluja
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa näistä avauksista on ihan samantyylisiä kuin maailman menoa palstalla, eikö täällä pitäisi keskustella enemmän omaan ikään liittyvistä asioista, eikä politiikasta yms. jota on jo joka puolella muutenkin?
Ikään liittyvistä?? Miksei saisi keskustella mistä mieleen juolahtaa?
Politiikka ja muut kiinnostavat useimpia vai pitäisikö jutella vaihdevuosista, rypyistä ja seksin suorituskyvystä :))
- Anonyymi
Pitää olla vaihtoehto jos valittaa, sanoo mieheni. Joten keksikääpä älykkäitä aloituksia, kyllä täältä moneltakin tyypiltä vastauksia pesee.
- Anonyymi
Tänään alkaa mätäkuu.
Mitäs siitä sanotte?- Anonyymi
Ei ole almanakassa.
- Anonyymi
Älykästä keskustelua, suolikaksnelosella ?? Ei ole eikä tule :)))
Suolikaksnelonen tunnetaan myös nimilla ''kylähullujen temmellyskenttä'' sekä ''nykyajan vessanseinä'' - Anonyymi
Turha valittaa jos ei itse aloita keskustelua. Tänne tullaan vaan etsimään sopivaa keskustelua josta tiedetään jotakin, tai johon muutenvaan halutaan osallistua. Jos aiheet ei kiinnosta, niin pitää keksiä itselle mieleinen aihe.
- Anonyymi
Tämä palsta on täysin hanurista, suosittelen 90:lle siirtymistä.
- Anonyymi
Kuinka olette turvanneet eläkkeellä olemisen vain luuletteko saavanne ennen aikaisen eläkkeen ex olevanne hullu!
- Anonyymi
Olen kivunnut yhden pykälän jo tässä ryhmät ketjussa. Onkohan ryhmät ketjun palkintopaikka minun ennenkuin tajuan lopetttaa.
Ennuste on että joutuu aloittamaan ketjun 100
Mistähän siellä keskustellaan, mistä saisi kunnon tekarit tai rollet
Tai sitten peseekö kukin itse pallinsa vai tuleeko joku hätiin.
No siinä vaiheessa on varmaan ajatuksen voimalla toimiva tietokone jo joten jos kädet ei enää pelaa niin ajatuskin riittäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264