Luulin että täällä olisi älykkäämäpiä keskusteluja

Anonyymi

Mutta ei taida oikein löytyä :(
Pitää sitten etsiä jostain muualta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa näistä avauksista on ihan samantyylisiä kuin maailman menoa palstalla, eikö täällä pitäisi keskustella enemmän omaan ikään liittyvistä asioista, eikä politiikasta yms. jota on jo joka puolella muutenkin?

      • Ikään liittyvistä?? Miksei saisi keskustella mistä mieleen juolahtaa?

        Politiikka ja muut kiinnostavat useimpia vai pitäisikö jutella vaihdevuosista, rypyistä ja seksin suorituskyvystä :))


    • Anonyymi

      Pitää olla vaihtoehto jos valittaa, sanoo mieheni. Joten keksikääpä älykkäitä aloituksia, kyllä täältä moneltakin tyypiltä vastauksia pesee.

    • Anonyymi

      Tänään alkaa mätäkuu.
      Mitäs siitä sanotte?

      • Anonyymi

        Ei ole almanakassa.


    • Anonyymi

      Älykästä keskustelua, suolikaksnelosella ?? Ei ole eikä tule :)))
      Suolikaksnelonen tunnetaan myös nimilla ''kylähullujen temmellyskenttä'' sekä ''nykyajan vessanseinä''

    • Anonyymi

      Turha valittaa jos ei itse aloita keskustelua. Tänne tullaan vaan etsimään sopivaa keskustelua josta tiedetään jotakin, tai johon muutenvaan halutaan osallistua. Jos aiheet ei kiinnosta, niin pitää keksiä itselle mieleinen aihe.

    • Anonyymi

      Tämä palsta on täysin hanurista, suosittelen 90:lle siirtymistä.

    • Anonyymi

      Kuinka olette turvanneet eläkkeellä olemisen vain luuletteko saavanne ennen aikaisen eläkkeen ex olevanne hullu!

    • Anonyymi

      Olen kivunnut yhden pykälän jo tässä ryhmät ketjussa. Onkohan ryhmät ketjun palkintopaikka minun ennenkuin tajuan lopetttaa.
      Ennuste on että joutuu aloittamaan ketjun 100
      Mistähän siellä keskustellaan, mistä saisi kunnon tekarit tai rollet
      Tai sitten peseekö kukin itse pallinsa vai tuleeko joku hätiin.
      No siinä vaiheessa on varmaan ajatuksen voimalla toimiva tietokone jo joten jos kädet ei enää pelaa niin ajatuskin riittäisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe