Nuoremmalle naiselle

Anonyymi

Lyhyesti sinulle tämä. Olet ihannenaiseni kaikilla osa-alueilla. Siksi en muita naisia huoli, vaikka kuinka et tätä todeksi uskoisi. Jos pääsisimme tutustumaan kunnolla, tulisit tietämään että tämä on totta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida nuorempi nainen kostua sinusta, onko näin. Kannattaa miettiä lähtökohtia, jos se on tällä himo palstalla, niin aika väärästä fibstaakkelista olet suhteeseen hakeutumassa.

      • Anonyymi

        Ehkä se vain sattui tänne. Muuten voi sanoa, että intohimo on suhteessa tärkeä asia.


      • Anonyymi

        Kuka tahansa ei pystyisi tuohon ap. Nostan sulle hattua.


    • Anonyymi

      Kerro tuo minulle, jo huomenna. Tiistai-iltana olen jo kanssasi samassa vuoteessa.

    • Anonyymi

      No en kyllä todellakaan uskoisi sitä, vaikka sanoisi päin naamaa selvällä suomen kielellä :D hänellä on varmaan ollut monia minua paremman näköisiä ja muutenkin fiksumpia naisia joten... aloitus ei todellakaan ollut minulle :`D

      • Anonyymi

        Tiesitkö että olettaminen on yksi pahimmista kulmakivistä ihmissuhteissa? Joten ihan hyvä varmaan sen miekkosen kannalta ettet usko...


    • Anonyymi

      Kuinka nuorelle, onko ikäeronne huomattava?
      Minulla mielessäni 5 vuotta vanhempi komistus, mutta mielestäni ikäeromme on aika mitätön :)

    • Anonyymi

      Olisitpa mun ihanuus. Vanhempi oot muttei sillä ole merkitystä. Muut asiat ratkaisee. Rohkeuden puute meitä pitää erossa.

    • Anonyymi

      Tämä ei kuitenkaan ole häneltä minulle...Mutta olisipa...

    • Anonyymi

      Onko naisella jokin syy olla uskomatta, jos hänelle tämän kertoisit? Mikä estää tutustumasta enemmän?
      Itse toivoisin kuulevani tuollaista, yhdeltä vähän vanhemmalta mieheltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe