Lyhyesti sinulle tämä. Olet ihannenaiseni kaikilla osa-alueilla. Siksi en muita naisia huoli, vaikka kuinka et tätä todeksi uskoisi. Jos pääsisimme tutustumaan kunnolla, tulisit tietämään että tämä on totta.
Nuoremmalle naiselle
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida nuorempi nainen kostua sinusta, onko näin. Kannattaa miettiä lähtökohtia, jos se on tällä himo palstalla, niin aika väärästä fibstaakkelista olet suhteeseen hakeutumassa.
- Anonyymi
Ehkä se vain sattui tänne. Muuten voi sanoa, että intohimo on suhteessa tärkeä asia.
- Anonyymi
Kuka tahansa ei pystyisi tuohon ap. Nostan sulle hattua.
- Anonyymi
Kerro tuo minulle, jo huomenna. Tiistai-iltana olen jo kanssasi samassa vuoteessa.
- Anonyymi
No en kyllä todellakaan uskoisi sitä, vaikka sanoisi päin naamaa selvällä suomen kielellä :D hänellä on varmaan ollut monia minua paremman näköisiä ja muutenkin fiksumpia naisia joten... aloitus ei todellakaan ollut minulle :`D
- Anonyymi
Tiesitkö että olettaminen on yksi pahimmista kulmakivistä ihmissuhteissa? Joten ihan hyvä varmaan sen miekkosen kannalta ettet usko...
- Anonyymi
Kuinka nuorelle, onko ikäeronne huomattava?
Minulla mielessäni 5 vuotta vanhempi komistus, mutta mielestäni ikäeromme on aika mitätön :) - Anonyymi
Olisitpa mun ihanuus. Vanhempi oot muttei sillä ole merkitystä. Muut asiat ratkaisee. Rohkeuden puute meitä pitää erossa.
- Anonyymi
Tämä ei kuitenkaan ole häneltä minulle...Mutta olisipa...
- Anonyymi
Onko naisella jokin syy olla uskomatta, jos hänelle tämän kertoisit? Mikä estää tutustumasta enemmän?
Itse toivoisin kuulevani tuollaista, yhdeltä vähän vanhemmalta mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848