Ylipaino, maksakirroosi, diabetes 2 tyyppi, haimatulehdus, työttömyys, sairaseläke, kelarahalla eläminen, alhainen äö, lukee mv lehteä ja rumuus,
Tuleeko muita oireita vielä mieleen?
Thaimaan kävijöiden perussairaudet
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on ainoastaan osa minun sairaskertomuksestani.
- Anonyymi
Noista tulee senssu mieleen
- Anonyymi
Bibolaarinen mielialahäiriö, ja pattaya rakkaus.
Listasta puuttuu ainakin ADHD.
Mielenkiintoiset tautiluokitukset pojat ovat keksineet Senssulle.
Nähdäkseni ovat hyvin lähellä oikeita.- Anonyymi
kannattaako tuohon länkytyseen lähteä mukaan, voipi kusta omaan nilkkaan, kyllä senssu ottaa asian liian vakavasti, minua naurattaa, antaa nääs vertaa vailla olevan kuvan palstalla vaikuttavista pattayarakkaista,...
Heh heh, kaikkiahan meitä naurattaa paitsi Senssua jolla on veren maku suussa... :-)
- Anonyymi
Ensin haluaisin tietää mitkä kaikki, sinä ja minä me emme ole kaikki, mutta meillä taitaa kuitenkin olla eri naurunaihe,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin haluaisin tietää mitkä kaikki, sinä ja minä me emme ole kaikki, mutta meillä taitaa kuitenkin olla eri naurunaihe,
Ymmärsinkö nyt ihan oikein, nasu nauraa senssulle, ja sinä naurat niille jotka nauravat sensulle.
- Anonyymi
Senssu on hyvällä fiiliksellä. Pattayalla kuoli suomalainen mies.
Tämän voimalla jaksaa taas pari viikkoa heittämällä. - Anonyymi
Minulle aloituksesta - vaikka hieman rajoitettu olikin - tuli mieleen Amalia....
Hupsista mitä taas tulinkaan kirjoittaneeksi.
Kohta on taas T Mode työllistetty, kun Senssu ystävälleen soittaa. - Anonyymi
tässäkin aloituksessa äö... kai jotain tarkoittaa. älykkyys ösamäärä...?
sama kun ranskää... - Anonyymi
työttömyys, sairaseläke, kelarahalla eläminen, alhainen äö, lukee mv lehteä ja rumuus, onko nämä jotain uusia sairauksia..
- Anonyymi
Numbasensein piiiiitkä... satojen kirjoitusten päivä onkopoikana päättyy taas tukevaan humalaan ja huomenna on taaaaaaas uuuuuusi piiiiiitkä päivä pattaaaaja palstalla! Elämä on laiffiii!!!
- Anonyymi
Miljonäärisensein legendaarisia lausahduksia kelakorvauksista:
-Meillä ei koskaan ole ollut mitään kelan etuisuuksia, en edes ajattele niitä
-Kaikilla pitää olla kelakortti etuisuudet
-Meillä on kaikki kelan etuisuudet
-Emme koskaan luovu kelan etuisuuksistamme
-Minua ei kiinnosta kuka saa ja miksi saa etuisuuksia
-Olen koko ikäni vältellyt verojen maksamista
-Minua ei kiinnosta politiikka eikä etuisuudet
-Vaimoni on Thaimaan suurin vientituote Suomeen
-Tienaan rahaa omaan käyttööni vähäosaisille
-Vaimolla ja pojalla on Suomen sosiaaliedut koko loppuikänsä
-Kaikki Suomeen nauttimaan Suomen sosiaalieduista hip hop- Anonyymi
654767567657
3.4.2017 7:14
Resuperse eipä taida olla, las vegas lähestyy reppana... oletko koskaan käynyt...
Mukava paikka kumpainenkin las vegas majoitus caesar palace viikko...
Ollut muutaman kerran aikaisemminkin hieman vanhahtava, mutta muuten hyvä erinomainen buffetti. sitten taas bangkokiin, oletko käynyt koskaan reppana. - Anonyymi
kaikkien maailman ihmisten pitää ehdottomasti synnyttää suomessa.!!!
- Anonyymi
pikku unet ja aamulla taas aikaisin, auringon noustessa päivystämään.!!!
- Anonyymi
"Minä asun jo täällä"
siinäpä rehti ja reilu matkailutarina.
by insinööriteknikko - Anonyymi
ehdottomasti pattayarakkaus palstalla, mielisairauksista pahin, koska virallinen dianoosi, poju juoksee ilman diagnoosia
- Anonyymi
hieman vanhahtava, mutta muuten hyvä erinomainen buffetti. sitten taas bangkokiin, oletko käynyt koskaan reppana.
By Bumba - Anonyymi
ThaiLady
28.12.2016 8:32
"ThaiLady kiittää palautteesta ja erityisesti sen tasosta, joka ylätti korkeatasoisuudellaan ainakin siltä osin, että resupersereppanat, pallomahat ja pizzanaamat pysyttelivät toisaalla" - Anonyymi
Ai niin mulla on myös kuksa. Ootte siitä nähneet jo kuviakin te kateelliset. Kerran mulla oli kuksassa luumu.
- Anonyymi
Hyvä, jotta katkerille suominaisille löytyy elämään sisältöä vaikkapa Pattayapalstalla.
- Anonyymi
Aloittaja on katkera kun hän ei saa avustusta sossusta ulkomaanmatkailuun,. Naistakaan ei saa vaikka mieli tekee, hän joutuu naisen sijasta tyytymään niihin sorkkaeläimiin mitkä ovat kesäisin laitumilla. Nyt hän purkaa pahaa oloaan miehiin joilla on varaa matkailla Thaimaassa ja mahdollisuus nauttia siellä kauniista tytöistä.
- Anonyymi
Yhteenkään sanaan mitä senssu sanoo ei voi luottaa. Ei kukaan kuusikymppinen mies käyttäydy kuin pahasti häiriintynyt 15 vuotias rutiköyhä isätön mopokuumeesta kärsivä öykkäri, joka purkaa katkeruuttaan niihin kenellä on mopo ja tyttöystävä. Hän huutelee siinä kotipihansa nurkilla ohikulkijoille ja käy hautausmaalla potkimassa hautakiviä kumoon vihoissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteenkään sanaan mitä senssu sanoo ei voi luottaa. Ei kukaan kuusikymppinen mies käyttäydy kuin pahasti häiriintynyt 15 vuotias rutiköyhä isätön mopokuumeesta kärsivä öykkäri, joka purkaa katkeruuttaan niihin kenellä on mopo ja tyttöystävä. Hän huutelee siinä kotipihansa nurkilla ohikulkijoille ja käy hautausmaalla potkimassa hautakiviä kumoon vihoissaan.
Luottamus on kaiken a ja o Pattayan matkailupalstalla, jos ei ole luottamusta, niin rakkaalle tulee pääppönen pipiksi.
- Anonyymi
Älä kiusaa, se on jo tänään laatinu kymmenkunta poistettua puolimetristä ja nyt sen paniikkipääppösestä tulee jo savua, pian se alkaa laulunluritteleen taasen.
Voivoi että harminen, kun tuo MV-mainonta ei toimi skinillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiusaa, se on jo tänään laatinu kymmenkunta poistettua puolimetristä ja nyt sen paniikkipääppösestä tulee jo savua, pian se alkaa laulunluritteleen taasen.
Voivoi että harminen, kun tuo MV-mainonta ei toimi skinillä.Älä ittes kanssa. Vaikka se on sulle arkipäiväistä. Muut ei jaksa.
- Anonyymi
Minä luulen taas että sinulla tuo pääppönen ei ole ihan parhaimmassa kunnossa, ja se on hienoa että sinun naiskokemuksesi muodostuvat pääosin vuokravosuista ellei setääsi ja äitiäsi oteta huomioon.
- Anonyymi
Minun laittama ensimmäinen luritus, kuvaa palstaa Ismolta
"Irstas häiriintynyt pöpi, pöpi, pöpi",
Niin kuin pikkupojat ilmaisevat asiansa selkeästi.
Jonkinlainen kylmä ope, ope, opettaja,
Jonka esimerkin vuoksi puhdistamme lasejamme.
Hennot teiniviikset halkoo tuulta yössä,
Paholainen laskee lapsiansa kurjuutensa kukkuloilla.
Eksyneeltä näyttää, pallo, pallo, pallokala,
Ensimmäinen pienokainen pyörimässä pakkasessa.
Miettikää mitä tuossa sanotaan, uskomatonta Alankoa
By NumBall
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879