olisipa huonojalkaisella minulla sopivan kokoinen ja

Anonyymi

kivan näköinen mönkijä, ei rumaa, eikä vaarallista, vaan turvallinen, johon pääsisi ja saisi ajella pitkin tantereita kauemmas.

16

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelitko että veron-maksajien rahoilla?

      H.

    • Anonyymi

      Voithan sinä ostaa käytetyn mopoauton. Täytyy vaan suorittaa mopokortti ensin ennenkuin sillä saa ajaa, ellei sinulla ole voimassa olevaa ajokorttia.
      Tuohon hunkzin vastaukseen haluaisin lisätä että aika moni jotka ovat huonokuntoisia tai vammautuneita ja tarvitsevat autoa päästäkseen liikkeelle niin nämä henkilöt voivat aina kysäistä avustusta kulkuneuvonsa hankitaan. Se on sille yksi sama lysti vaikka hän höpiseiski veron maksajien rahoista koska vammaislaki antaa mahdollisuuden liikuntarajotteisten hankintoihin.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Onhan niitä moottoroituja kolmipyöräisiä pyörätuoleja ja mopojakin.

        Sellaisella voisi olla kiva ajella, vai mitä?


    • Anonyymi

      Mönkijästä tulee turvallisempi vasta, kun turvakaari ja -vyö. Osa mönkijöistä vaatii B-kortin.

      Suomalainen sivusto kadonnut. Maahantuoja oli muistaakseni Porissa.
      Lienee kuitenkin edelleen sallittu Suomessa eikä vaadi ajokorttia.
      Hinta noussut huimasti.
      http://titanzero.se/titan-zero-r1/

    • Anonyymi

      Osta Scogon kaltainen kevyt sähköajoneuvo ei vaadi ajokorttia.
      Scogo-sähköskootterilla ajaa noin 50 kilometriä yhdellä latauksella.
      njjjjj

    • Anonyymi

      Osta traktori.

      Iso osa paremmista mönkijöistä on rekisteröity traktoreiksi. Lisäks on mopot ja tieliikennemönkijät. Traktoreissa hyviä puolia, voima, varusteu, turvallisuus jne. Ainoa huonopuoli nopeus.

      Muuten sellainen juttu. Invascootteri joissain tapauksissa hyvä moneen. Niillä mahtuu kauppoihin, ovista jne. Lujaa ne ei kulje, mutta net luokitellaan liikenteessä hitauden takia jalankulkijoiksi. Siis voi ajella jalkakäytävillä jne. Net ei kai mene oikein häävisti maastossa. Hyvänä puolena, voi ottaa keskaria, jos ajelee asiallisesti :D

      =DW=

    • Huonojalkaisena älä osta ATV tyyppistä laitetta vaan utv auton tyyppinen mönkijä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Skand on yksi merkki / myyjä.

      • Anonyymi

        Olin Hesassa shoppailemassa. Puh. Ja lääh.
        Jonkin mönkijän olisin alleni tarvinnut.
        Jalat eivät ole minun jalat, jalat ovat Saaran jalat ja Saara vain nauroin.
        Sähkölaitoja oli ja niillä nuoriso liikkui näppärästä.
        Vaan mis on tasapaino.

        Aloittajalle: toivon vilpittömästi, että,saat asiantuntevilta neuvoja ja löydät jonkin vempaimen, mikä pelittää talvellakin.

        Beng


    • Olen kertonutkin jo GZR-nimisestä sähkö-pyörästäni.
      Vuodelta 2017.
      Olen vaihto-aikeissa.
      Tämän-vuoden-mallissa on talutus-avustin.
      Peukalo-kaasu, joka käynnistää moottorin.
      Helppoa olisi tuo kuljettaa olo-huoneeseen jopa rappuja pitkin.
      Vaikka olisikin laukuissa viikon sapuskat.
      Paino-rajoitus on 100kg. pyydän huomioimaan.
      Myöskin polkiessa.

      H.

      • Anonyymi

        Hesassa pyörä on varmaankin hyvä pitä omien asuinneliöiden sisällä.
        Uskallatko fillaroida sillä talvella?
        Missä voit kodin ulkopuolella ladata pyöräsi, jos se alkaa nikottelemaan eli fuili loppuu.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hesassa pyörä on varmaankin hyvä pitä omien asuinneliöiden sisällä.
        Uskallatko fillaroida sillä talvella?
        Missä voit kodin ulkopuolella ladata pyöräsi, jos se alkaa nikottelemaan eli fuili loppuu.

        Beng

        Suksilla kuljetaan lumella.
        Eikä Polku-Pyörässä ole lämmitystä.
        Autolla siis silloin.
        Stadi alkaa autoilijoiden maksamilla veroilla rakentaa lisää tolppia.
        Ilmaisia.
        Tänään oli paljon lapsia Eduskunta-Talolle rakennetussa leikki-puistossa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Suksilla kuljetaan lumella.
        Eikä Polku-Pyörässä ole lämmitystä.
        Autolla siis silloin.
        Stadi alkaa autoilijoiden maksamilla veroilla rakentaa lisää tolppia.
        Ilmaisia.
        Tänään oli paljon lapsia Eduskunta-Talolle rakennetussa leikki-puistossa.

        H.

        "Ilmaisia".

        H.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe