Al-Taee valehdellut koulutuksestaan!!!!!

Anonyymi

Tyyppi on jo pahasti haitaksi demuille.

"Pääministeripuolueen kansanedustajana al-Taee on merkittävässä asemassa oleva julkisen vallan käyttäjä.

Al-Taee valehteli kirjoituksista omalle puolueelleen, äänestäjilleen ja entiselle työnantajalleen. Tästä syystä Iltalehti päätti selvittää, onko al-Taee kertonut rehellisesti Suomessa ja ulkomailla hankkimastaan koulutuksestaan."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92318724-0883-4f5f-bb76-16b104acd646

32

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Al-Taee olevalehdellut!!

      Hän on vain vasuroinut totuutta paremmaksi.

      Vappu-sataset kaikille epäilijöille!!!

    • Anonyymi

      Saa nähdä käsitteleekö Yle nyt uutisissan tätä. Jos persusta olis kyse, niin se olis pääuutisaihe lähetyksessä.

    • Anonyymi

      Vastaava tapaus kuin Huhtasaaren kopiogradu persuissa.
      Valitettavaa tämmöinen huijaus ja syö uskottavuutta myös puolueelta.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö ollenkaan mitä töräyttelet palstalle ?

        Millä tavalla vastaava tapaus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö ollenkaan mitä töräyttelet palstalle ?

        Millä tavalla vastaava tapaus ?

        Se on vaan joku vihervassari, Ei siitä kannata välittää.
        Tietenkin oikeuteen vastaamaan puheistaan-kirjoituksistaan,
        Se voisi opettaa tuotakin vihervassaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö ollenkaan mitä töräyttelet palstalle ?

        Millä tavalla vastaava tapaus ?

        Milläkö tavalla Epärehellisyydessä! Huhtasaaren gradusta 80 % todettiin plagioiduksi. Vain asian vanhentuminen pelsti, ettei maisteriarvoa otettu pois. LIsäksi HUhtasaari on vienyt työpaikan rehellisin keinoin valmistuneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläkö tavalla Epärehellisyydessä! Huhtasaaren gradusta 80 % todettiin plagioiduksi. Vain asian vanhentuminen pelsti, ettei maisteriarvoa otettu pois. LIsäksi HUhtasaari on vienyt työpaikan rehellisin keinoin valmistuneelta.

        Huhtasaarella on tutkinto, - Al Taee'lla ei ole, mutta hän on valehdellut siitä! Vai on Huhtasaari vienyt työpaikan rehellisin keinoin valmistuneelta, siis keneltä ja milloin - ei mitään mutua, vaan fakta pöytään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtasaarella on tutkinto, - Al Taee'lla ei ole, mutta hän on valehdellut siitä! Vai on Huhtasaari vienyt työpaikan rehellisin keinoin valmistuneelta, siis keneltä ja milloin - ei mitään mutua, vaan fakta pöytään!

        plagioidulla tutkinnolla ei ole yhtään sen parempaa marginaalia , aivan samaa valehtelua sekin.


    • Anonyymi

      Pahoinepitelee naisia ( naiset turvakotiin pakoon(uutiset)), valehtelee ja vääristelee.
      On melkonen vappusatanen koko ukko.
      Takasin vaan irakiin sössimään. Ehkä paljastuu lisääkin, jos tutkii sotarikoskuvia???

      • Anonyymi

        Ihmettelen, että Antti Rinne ylipäätään pitää tällaista häiskää puolueessa ! Mutta se kuuluisa "ihmisarvo"...Sen varjolla mamut voi tehdä mitä huvittaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että Antti Rinne ylipäätään pitää tällaista häiskää puolueessa ! Mutta se kuuluisa "ihmisarvo"...Sen varjolla mamut voi tehdä mitä huvittaa !

        Sekä Soini että Halla-aho ovat valittaneet, etteivät he voi pitää kaikkia jäseniään kurissa. Miten Rinne voisi?
        Rikostuomio on persuissa pelkästään sulka hattuun, sanoi kansanedustaja Ano Turtiainen. Demareissa ei sentään ole vallalla yleinen rihollisuuden ihailu.


    • Anonyymi

      Mikä on haitaksi demareille on yleensä hyväksi Suomelle.

    • Anonyymi

      Ottakaa persut nyt ihan rauhallisesti - ei demarit tarvii teidän huolenpitoanne, vaikka olettekin kaikesta huolissanne.
      Yrittäkää nyt saada omat asianne lainmukaiselle tasolle ja alkakaa vasta sen jälkeen esittämään älämölöänne toisille.

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari väärenteli opinnäytetyötään yliopistossa, eikäTeuvo Hakkarainen saanut edes uimakoulua käytyä, ja rippikoulussa hän vei kirkkohopeat.

    • Anonyymi

      Onko tämä Altae persu?

      • Anonyymi

        Eiku Altae antisemiitti
        Vääräuskoisille valehtelu on niin verissä ettei koskaan ymmärtänyt joutuvansa tilille


    • Anonyymi

      Al Vale.

    • Anonyymi

      Katsoin tuon iltalehden selvityksen niin tuo näytti nyt niin vakavalta että toimenpiteet erottamiseksi eduskunnasta on käynnistettävä normaalin etenemiskaavan mukaan
      Sopeutusrahaa ei luultavasti makseta eduskunnasta erotetulle

    • Anonyymi

      Tämä Alasen Tauno olisi persuissa pyhimys?

    • Minullakin on LinkedIn -profiilissani puutteita, mutta se tarkoittaa, että sieltä puuttuu asioita eikä sitä että siellä olisi ylimääräisiä, paikkansapitämättömiä asioita. Mietin vain sitä, mitä Ylen uutisissa kerrottiin ko. henkilön lausuneen.

      t. Vappu Pekonen

    • Anonyymi

      Valehtelu politiikassa on meriitti ja pätevöittää kaikille aloille heti.

      • Anonyymi

        Eikös taannoin jos valehteli eduskunnassa joutui het Valtakunnan oikeuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös taannoin jos valehteli eduskunnassa joutui het Valtakunnan oikeuteen

        Olet asioista pihalla kuin tamponin naru. Valtakunnanoikeus käsittelee syytteen, joka nostetaan virkatoimessa lainvastaisesti menetellyttä valtioneuvoston jäsentä, oikeuskansleria, eduskunnan oikeusasiamiestä tai korkeimpien oikeuksien presidenttiä tai jäsentä vastaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valtakunnanoikeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet asioista pihalla kuin tamponin naru. Valtakunnanoikeus käsittelee syytteen, joka nostetaan virkatoimessa lainvastaisesti menetellyttä valtioneuvoston jäsentä, oikeuskansleria, eduskunnan oikeusasiamiestä tai korkeimpien oikeuksien presidenttiä tai jäsentä vastaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valtakunnanoikeus

        Ottamatta itse asiaan kantaa, mutta wikipedia ei ole mikään "ehdottoman totuuden" lähde 😒


      • Anonyymi

        Ei välttämättä aina. Aikoinaan 1950-luvulla demarit joutuivat jonkun hankalan kysymyksen eteen, ja puoluetoimisstossa pähkäiltiin, miten pitäiosi reagoida Moninkertainen ministeri Vänö Leskinen ehdotti: mitäs jos välillä puhuttaisiin ihan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta itse asiaan kantaa, mutta wikipedia ei ole mikään "ehdottoman totuuden" lähde 😒

        Kyllä Wikipedia on tässä asiassa erehtymätö, turha kieroilla. Voit tarkistaa asian tuoltakin:

        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2000/20000196


    • Anonyymi

      Demaritkin ovat saaneet oman Huhtasaarensa. Tämä nyt ei kuitenkaan julista Maata 6000vuotta vanhaksi, eikä sekoile ihmisapinoiden kanssa.

      • Anonyymi

        Tällä al-Taella on kyllä ihan itse suoritettu tutkinto, mutta ei kahta tutkintoa. Näin minä asian ymmärrän. Eikä häntä minun tietääkseni ole syytetty esim plagioinnista. Sellaista kuulemani mukaan joku olisi harrastanut, en vain tiedä kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä al-Taella on kyllä ihan itse suoritettu tutkinto, mutta ei kahta tutkintoa. Näin minä asian ymmärrän. Eikä häntä minun tietääkseni ole syytetty esim plagioinnista. Sellaista kuulemani mukaan joku olisi harrastanut, en vain tiedä kuka.

        Kuten voimme palstakäytöksestäsi, siis -historiastasi päätellä, sinä et kovinkaan paljoa ymmärrä. Toistelua kyllä täysin yhdentekevistä asioista, joiden sisältöä et todellakaan tunnu edes ymmärtävän.


      • Anonyymi

        Mikä on yhdentekevää tuossa edellisessä???


    • Anonyymi

      Alasen Taunon kannatta liittyä persuihin. Siellä tulee heti äänivyöry. Omakeksimät totuudet ovat persulassa pop, sanoi jo diktaattori Soini aikoinaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe