No heips! Täällä on turkulainen tyttö, joka on halunnut jo vuodesta 2016 suittaa... Mutta ei ole vain ollut mahdollisuutta.... Olisi mukavaa saada turri kavereita vaikka nyt en viellä omistakkaan suittia.... Mutta olen tässä miettimässä, että pitäisikö minun väsätä sellainen vai sitten ostaa mutta muokata itse? Onko teillä jotain vinkkejä?
Turrikansa
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
Sori vähä myöhäs mut jos näät tän niin mä voin olla sun turrikamu. Oon ite kans turri ja mul ei oo turrikamui. Oon 12w tyttö miten vanha sä ny oot?
Oisin kiinnostunu myös tästä
Mä oon 15v ja oon turri ja torista saa pukuja laittaa sinne vaan fursuit niin löytyy voin olla sun turri kamu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849