Ajattelin vaan kysellä että onkohan täällä muita henkilöitä joilla on tupakkafetissi? Itseäni kiihottaa suunnattomasti katsella, kun nainen esim baarissa polttaa tupakkaa. Itse en edes polta, mutta jostain kumman syystä se vaan kiehtoo. Etenkin olisin kiinnostunut kuulemaan onko naisia, joilla on kyseinen fetissi...
tupakkafetissi
10
4096
Vastaukset
- R.T
No onhan tuo tietysti tuollainen kliseinen,kohtalokas kaunotar,femme fatale,joka rauhallisesti imaisee holkkitupakkaansa.Se lienee peräisin elokuvateollisuudesta,ja eihän se sikäli olisi "kliseenä" säilynyt hengissä,ellei siinä jotain sykähdyttävää olisi.Mutta minkään alkukantaisen vietin,luonnollisen eroottisuuteen liittyvän kanssa sillä ei liene mitään tekemistä.
Minään fetissinä en asiaa näkisi.Mutta onhan hetkessä tosiaan jotain kaunista kenties.Ellei se ole itsetarkoitus tehdä juuri tätä "klisettä".En näe mitää kaunista siinä,kun suomalainen kuulianen opiskelija neito kerrankin repäisee keskiviikko iltana,pukeutuu siten,kuten ei yleensä ja hakee ärrältä askin vihreää L&M:ää,kestää viinaa huonosti,pitää yllä kohtalokkaan femme fatalen ilmettään kärytelleessään niin kauan kunnes ilme loppu(tai keski)illasta todella on kohtalokas.
Ja noin yleisellä tasolla.Voihan esim. rento baari tupakointi olla enemmän miellyttävän,kuin luotaan työntävän näköistä.Mutta ei kai toi nyt niin kauhea elementti ole.- sirkus
Minuakin kiihottaa kauniit tupakoivat nuoret naiset enkä itse polta. Netistä löytyy paljon sivuja tupakkafetissiin liittyen mm. www.smokevision.com
Tai laittaa esim googleen haun smoking fetish
- fetisistimies
Mua kiihottaa myös tupakoivat naiset - jopa iäkkäät.
- olga
Niin, minä olen olga ja 54 v. Poltan harvoin, mutta nikotiini herättää minussa yllättävän halukkuuden/valmiuden...ihan pelottavasti. Olenkohan ainoa?
- mies vm.59.
muistan jo nuorena miten kiihoituin kun näin naisen polttavan. meidän kylän bussiasemalla katselin usein naisia jotka odottivat bussia ja polttivat.aseman kahvion myyjää myös katselin,oli iäkäs mutta näyttävän näköinen rouva.oli kiihoittavan näköinen kun poltti tupakkaa kun oli tiskin takana myymässä.veti punaista mallua niin että oikein sormet levisi kun imi tupakkaa.huomasin et aina kun tuli mies asiakkaita niin se myyjä sytytti tupakan ja tupakka suussa roikkuen myi kahvia.nykyäänkin usein vaikka jo kauan naim ollut niin runkkaan usein ajatellen että panen sitä myyjää,myyjä kumartuisi,pyytäisi naimaan takaapäin,sytyttäisi tupakan antaisi tupakan roikkua suussa panon ajan.tosi kiihoittava fetissi.muilla vastaavia .
- Pjarla
Sehän oli Rivo-Riitta Fibgerporin kaupungista :D
Hyvä sarjakuva, mutta nää fetissit ja naintihimojutut taitaa kuulua tuonne seksipalstalle... - Pjarla
Pjarla kirjoitti:
Sehän oli Rivo-Riitta Fibgerporin kaupungista :D
Hyvä sarjakuva, mutta nää fetissit ja naintihimojutut taitaa kuulua tuonne seksipalstalle...S**tanan lukihäiriö! Fingerporin piti olla.
- mies.34
juuri sytytetty tupakka suupielessä kävelevä aikuinen nainen.todella seksikäs näky.oikeassa paikassa varmasti tehoaa useimpiin miehiin kiihoittavasti. asioita mistä ei vain puhuta,mutta todellisuudessa niin naisia kuin miehiä paljon jota kiihoittaa tupakoida tai katsella kun nainen polttaa.
- Merja 50
olen 50 rouva.itse olen usein huomannut miten monet miehet katsoo kun esim.kävellessä poltan.itsekin pidän että seksikkään näköistä kun nainen polttaa.esim etelänmatkoilla olen huomannut kun oikeassa paikassa sytyttää tupakan ja antaa vaikka roikkua suupielessä kun kävelee kadulla.ei kauan tarvitse kävellä kun miestä tarjolla.asiasta monen naisen kanssa jutellut ja tiedän että monet naiset käyttävät samaa konstia kun haluavat miestä.tehoaa aina
- Anonyymi00011UUSI
Yes omaan tupakointi fetissi vuosien takaa,on sillai seksuaalisesti kiihottavaa katsoa tai tupakoida itsekkin naisen kanssa joka hieman laittaitunut Make up punainen huulipuna ja naisellinen viehättävä tupakointi kyllä sytyttää minut..TV,sapim 52
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀3377041Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2946555Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495776Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1685181Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614013Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2833987Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433579Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383308Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava33290HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok503211