Ihastuneen käytös

Miten te käyttäydytte ihastuneena?
Ilmoita

28 Vastausta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kerro ensin miten itse käyttäydyt :)
Ilmoita
Hankkiudun ihastukseni seuraan mahdollisimman usein, menen samoihin tilaisuuksiin ja tapahtumiin. Olen ihastuneena hyvin aktiivinen ja saatan nähdä paljon vaivaa tavatakseni ihastustani. Yritän päästä juttelemaan hänen kanssaan aina kun mahdollista, keskustelussa kysyn hänestä kaikenlaista (varmaan liikaakin) ja pyrin johdattamaan keskustelun yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin. Olen erityisen ystävällinen ja huomioin ihastustani tyyliin jolla haluaisin itseänikin huomioitavan. Hymyilen paljon ja tiedän että tunteeni näkyy katseestani. En koskettele ihastustani ellei hän koske ensin.
5 VASTAUSTA:
Lisään vielä että saatan jatkaa tätä lähestymistä hyvin kauankin, kunnes tilanne päätyy suotuisaan lopputulokseen tai käy selväksi, ettei suhteesta voi tulla mitään. Soittelen myös usein jonkin syyn varjolla tai olen muulla tavoin yhteydessä. Ehdotan yhteistä tekemistä esim harrastukseen liittyen. Olen aika tavoitteellinen näissä(kin) asioissa!
Hyvin samanlaisesti kuin tässä yllä. Tosi kivaa, että on on muitakin aktiivisia! Ei vaan ole juurikaan tullut vastaan. :)
Minä tosin saatan koskettaakin hyvin ohimennen. Sitten kyllä tarkkailen pitkään mikä oli reaktio ja hipaiseeko toinen vuorostaan vai hämmentyy tms. En herkästi koske uusiksi, jos ei ole selvästi mieleen, edes ohimennen.
Kerran ihan kysyin "Tulisitko syliini istumaan?" (olen pitkä, joten yleensä mun sylissä istuvat ovat aika hyvällä korkeudella ;) Seurustelimme muutaman kuukauden ajan tuon illan jälkeen.
Ihastumista on vaikea erottaa ystävyydestä. Ystävätkin tuppaavat olemaan huomaavaisia toisiaan kohtaan, vaihtavat intensiivisiä katseita ja hipaisevat ohimennen. Ihastuneena vaan ylitulkitsee kaikkea.
Anonyymi kirjoitti:
Ihastumista on vaikea erottaa ystävyydestä. Ystävätkin tuppaavat olemaan huomaavaisia toisiaan kohtaan, vaihtavat intensiivisiä katseita ja hipaisevat ohimennen. Ihastuneena vaan ylitulkitsee kaikkea.
Minusta intensiivisiä katseita ei vaihdeta ystävien kesken tai jos vaihdetaan, niin se on merkki muunlaisesta kiinnostuksesta. Ohimennen hipaisu taas voi olla vahinkokin.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan tämän omalla kohdalla, kosketan mielelläni ystäviä ohimennen (yleensä olkapäälle tai käsivarteen), enkä sillä todellakaan tavoittele mitään sen kummempaa. On kiva huomioida ja ilmaista välittämistään sillä tavalla, jos sanat ei oikein aina riitä. Toki otan sitten vähän fyysistäkin etäisyyttä, jos huomaan ihastumista sellaisen ihmisen puolelta, josta en ole kiinnostunut romanttisessa mielessä.
+Lisää kommentti
Kyllä pitää heti koskea eihän siitä tule mitään
muuten minä ja hän.
Ilmoita
Mitä mieltä aloittaja on?
Ilmoita
Ihastumisen huomaa mun mielestä siitä, että ihastuneen käyttäytyminen ylittää normikäytöksen selvästi. Mainitut huomaavaisuus, katseet, koskettaminen ilmenevät ihan eri volyymilla kuin ystävien tai työkavereiden kesken. Sitäpaitsi ihastuneen käyttäytymistä voi verrata hänen aikaisempaan käytökseensä. Jos jonkun käytös itseä kohtaan muuttuu yhtäkkiä selvästi positiiviseen suuntaan, niin eikö ole aika selvää mistä on kyse.
Ilmoita
Olen jännittynyt ihastuksen seurassa ja mietin et näytän varmaan ihan paskalta.
2 VASTAUSTA:
Nuorena usein jännittää ihastuksen seurassa, mutta aikuisena onneksi tulee itsevarmuutta, eikä enää mieti tuollaisia.
Minä kyllä jännitän ja menen lukkoon ihastuksen seurassa,vaikka en enää kovin nuori olekkaan.
+Lisää kommentti
Mikä on teidän mielestä satavarma merkki siitä että joku on ihastunut?
12 VASTAUSTA:
Ei kai satavarmaa merkkiä olekaan...
Ehkä jos hakeutuu usein seuraan tavalla tai toisella, ja haluaa viettää kahden aikaa, jos se on mahdollista. Tähän lisäksi jotain muita tyypillisiä ihastumisen merkkejä, niin ehkä silloin pitäisin asiaa hyvin todennäköisenä.
En tiiä onko semmosta satavarmaa merkkiä. Mutta ehkä siinä vaiheessa kun tyyppi alkaa olla sun luona parkissa vähän väliä ja vääntää kaikista tikuista asiaa, niin saattaa olla lätkässä 😉
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai satavarmaa merkkiä olekaan...
Ehkä jos hakeutuu usein seuraan tavalla tai toisella, ja haluaa viettää kahden aikaa, jos se on mahdollista. Tähän lisäksi jotain muita tyypillisiä ihastumisen merkkejä, niin ehkä silloin pitäisin asiaa hyvin todennäköisenä.
Sää veit sanat melkeen mun suustani 😂 ja kerkisit eka.
Lisään tähän vielä, jotta jos pääset ihan lähietäisyydelle niin kattoppa pupilleja 😂😉
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
En tiiä onko semmosta satavarmaa merkkiä. Mutta ehkä siinä vaiheessa kun tyyppi alkaa olla sun luona parkissa vähän väliä ja vääntää kaikista tikuista asiaa, niin saattaa olla lätkässä 😉
Munkin mielestä "tikusta asiaa" on aika varma merkki, mutta jotkut on hölöttäjiä ja haluaa vaan puhua jonkun kanssa, joten ei sekään taida kaikkiin päteä. Sitten jos on ujo, niin ei taas uskalla tehdä tikusta asiaa ja mennä puhumaan vaikka olisikin ihastunut. Vaikeaa, vaikeaa...
Lisään tähän vielä, jotta jos pääset ihan lähietäisyydelle niin kattoppa pupilleja 😂😉
Eikö pupillit laajene vasta rakastuneella kun siihen tarvitaan enemmän tunnetta?
Anonyymi kirjoitti:
Munkin mielestä "tikusta asiaa" on aika varma merkki, mutta jotkut on hölöttäjiä ja haluaa vaan puhua jonkun kanssa, joten ei sekään taida kaikkiin päteä. Sitten jos on ujo, niin ei taas uskalla tehdä tikusta asiaa ja mennä puhumaan vaikka olisikin ihastunut. Vaikeaa, vaikeaa...
😂 No juu. Pitäskö sitten sanoa, että jos hakeutuu koko ajan lähelle ilman mitään järjellistä syytä niin aika varma merkki. Paitsi jos on niin ujo ettei uskalla sitäkään 😉
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pupillit laajene vasta rakastuneella kun siihen tarvitaan enemmän tunnetta?
Mä oon lukenu joskus jostain, että laajenee kun näkkee jotain oikein mieluista, kuten vaikkapa lottolapussaan seitsemän oikein 😉
Mä oon lukenu joskus jostain, että laajenee kun näkkee jotain oikein mieluista, kuten vaikkapa lottolapussaan seitsemän oikein 😉
No ei toikaan sitten varma merkki ole, voihan jonkun pupillit laajeta vaikka siksi kun toinen kaunis näky, mutta ei kuitenkaan ole ihastunut vaan katselee kuin taulua. Vaikea muutenkin tietää toisten pupillien kokoa, että voisi verrata onko ne laajentuneet:)
Anonyymi kirjoitti:
No ei toikaan sitten varma merkki ole, voihan jonkun pupillit laajeta vaikka siksi kun toinen kaunis näky, mutta ei kuitenkaan ole ihastunut vaan katselee kuin taulua. Vaikea muutenkin tietää toisten pupillien kokoa, että voisi verrata onko ne laajentuneet:)
En mä väittänykkään että tää mikään varma tai ees lähes varma merkki olis, mutta saattaa kertoa myös ihastuksesta 😁 Sekin mahollisuus on, jotta on tullu justiinsa silmälääkärin pakeilta, missä on isketty laajentavaa tippaa. Palaan alkuun ja totean, etten edelleenkään tiiä onko semmosta satavarmaa merkkiä 😉
Yhdyn edellisiin, eli satavarmaa merkkiä tuskin on olemassakaan, enkä itse myöskään lähtis pelkästään pupillien koon perusteella arvailemaan toisen tuntemuksia :)

Tuossa vähän ylempänä ketjussa oli joku minusta kirjoittanut hyvin: "ihastuneen käyttäytymistä voi verrata hänen aikaisempaan käytökseensä. Jos jonkun käytös itseä kohtaan muuttuu yhtäkkiä selvästi positiiviseen suuntaan, niin eikö ole aika selvää mistä on kyse." Tuo ja monet muut merkit ovat tietty aika lailla tilannesidonnaisia. Itselläni oli vähän vastaava" from hate to love" - kokemus keväällä, ja ainakin oma hälytysjärjestelmäni alkoi piipata just tuon muuttuneen käytöksen kohdalla. Siihen kun ynnäilin vielä punastumisen, satunnaiset katseen harhailut, ajoittain loistavan, ajoittain välttelevän katseen, niin... tajusin olevani ainakin itse lätkässä😃 Ja oli kai tää vastapuolikin vähän😉
Punastuminen kun toinen katsoo on kyllä varma merkki ihastumisesta, jos voi sulkea pois vaihtoehdot että on vihainen tai nolostunut. Eli jos punastuu ihan neutraalissa tilanteessa toisen neutraalista katseesta.
+Lisää kommentti
Nyt näin itseinhon vallassa rypevänä en edes halua nähdä ihastustani koska näytän aivan paskalta. Ja oon niin ujo et tällä hetkellä menee elämässä muutenkin huonosti. Mokailen ihan sikana ihastuksen edessä ja sehän masentaa jälkeenpäin ihan sairaasti. Et välttelen mieluummin sit kokonaan ja samalla sydämeen sattuu...
Ilmoita
Myös mulla on tuo itseinho viemässä pala palalta mun elämää. Näiden ihastusten kanssa on niin, että ovat ihania ihmisiä ja löytävät varmasti jonkun paremman ihmisen. Eipä sillä että olis useinkaan ollut molemminpuolista tuo ihastus. Pystyn olemaan iloinen kun ihailemani ihminen löytää kumppanin elämäänsä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ihastuneen käytös

Miten te käyttäydytte ihastuneena?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta