Suomen pitää mennä Ranskan avuksi Afrikan operaatioihin kun kerran pyydetään. Vapaaehtoisia lähtijöitä aina löytyy. Saadaan kokemusta suurvallan toimintamalleista.
Ranskan avuksi pitää mennä
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Ei saa tarvittaessa itse apua jos ei ole valmis antamaan sitä itse. Ja muukalaislegioonan porukalta jos keltä saataisiin kokemusta.
- Anonyymi
Suomalaiset eivät tarvitse Ranskan oppeja, meillä on omat tavat selvitä ja me osataan parhaiten täällä olla, taistella, ilman muukalaislegioonan apuja. Ehkä jotkut suomalaiset ovat jo niin irti todellisuudesta, että heille olisi parempi muuttaa Afrikkaan ranskalaista herrakansaa nuolemaan ja viinin litkua nielemään, plantaasitilan hellään lämpöön.
Suurvaltojen toimintamallit eivät sovi eivätkä kuulu Suomeen.
Ei pidä.
- Anonyymi
Miksi Venäjä sitten harjoittelee yhdessä Kiinan kanssa? Juurikin siksi, että näkee mitä toimintamalleja maailmalla on keksitty.
Jos täällä ollaan huolissaan, että me ottaisimme suurvallan toimintamalleja käyttöön, niin asia on pikemminkin niin, että halutaan nähdä mitä toimintatapoja suurvalloilla on, jotta osataan varautua sellaisiin.- Anonyymi
Ohjuksia, atomipommeja, jopa vanhat kuppaset pistimetkin käytössä, alahan varautumaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921