Oonko ainoo joka aattellee että kutitettavana olemine on sillai iha mukavaa😅 t 19v tyttö
Kutittaminen
19
284
Vastaukset
- Anonyymi
Et oo ainut
- Anonyymi
Jes mukava etten ainoo oo😅 onko sulla iha fetissi vai onkse va muute mukavaa
- Anonyymi
Ihan muuten vaa
- Anonyymi
Mutta kivaa se olisi kun sidottuna joku kutittaisi kun ei voi tehdä mitään
- Anonyymi
Mää tavallaa salaa aina toivon että joku ottais yhtäkkii sylii ja alkas kutittaa😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tavallaa salaa aina toivon että joku ottais yhtäkkii sylii ja alkas kutittaa😅
Jos haluut 20v mieheltä kutitusta niin missäs asustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut 20v mieheltä kutitusta niin missäs asustat?
Oulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulussa
On kyllä aika kaukana. Kotkassa kun elelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä aika kaukana. Kotkassa kun elelen.
Aajoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aajoo
Ikävää. Olis ollu kiva kutitella...
- Anonyymi
Voisin tulla kutittelemaan jalkojen välistä.
- Anonyymi
Voisko joku sitoa ja sen jälkeen kutittaa mua
- Anonyymi
Täältä löytyy sitoja ja kutitttaja: [email protected]
- Anonyymi
ois kiva vaihtaa ajatuksia 19v tyttö:)
- Anonyymi
Ois kiva jutella ainakin, jos ei ikäero säikäytä, olen päälle kolmikymppinen mies, kikissä tklove_oul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva jutella ainakin, jos ei ikäero säikäytä, olen päälle kolmikymppinen mies, kikissä tklove_oul
En minä ikäeroa säikähä
Ookko sää mistpäi
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061