Mietin kun olen lähdössä kahden viikon lomamatkalle Kanarialle, millaiset kengät olisivat sopivan hyvät jotta jaksaisi kävellä ryhmän mukana. Toisaalta jonkinlaiset remmikengätkin kesäkuumalla olisivat paremmat kuin umpinaiset, mutta......
Vastaukset 6
- Anonyymi
Itsellä on rantakäyttöön sandaalit, joissa on joustava kumipohja. Siinä kumissa on eri suuntaan meneviä matalia uria, liekö tarkoitettu, että lisää ilmavuutta pohjaan. Columbia on merkki. Toiset on Vibran-merkkiset viime syksyn alennusmyynnistä ostetut, niissä on erilainen (ei niin hyvä kuin noissa ekoissa) pohja, mutta ihan hyvä sekin. Vaikuttaa kankaalta. Ja kolmanneksi otan iltamyöhäkävelyjä varten kangaspäällysteiset, hengittävät lenkkarit. Otan myös arkiset tanssikengät, joita käytän myös päivällisellä, kun laitetaan hamonen päälle. Jalat ovat minulle tärkeät, ei ole tarvinnut rakkoja hoidella.
- Anonyymi
Että kehtaat kysellä lentomatkan päähän sopivista jalkineista.
Espanjakaan ei enää pidä turisteista. - Anonyymi
Kokemuksen omaavana hyvät sisäänajetut lenkkikengät ovat parhaat kävellessä sekä sandaalit/remmikengät.
Ei pidä välittää näistä muutamista ilmastosta ahdistuneista. Hyvää matkaa ja lentäen se sujuu vain vana jää. - Anonyymi
Itse otan matkoille lenkkarit ja sisäkengät. Miksi raahata monia kenkiä mukaan kun paikan päältä voi ostaa jos tulee tarvetta.
- Anonyymi
Matkalla pitää olla hyvät mielellään "kauniit " lenkkari = ( naiselle )
kaikkia retkiä varten,
myös kaupungille soppailu plus kävelyreissuille ,
schandaalit lähi olekseluun esm. auringon ottoon altaalle on riittävät,
nykyään ilta pippaloissakin voi olla kauniit sirot lenkkari ,
esm. tansseissa oikein mukavat,
mutta jos haluaa korkkareissa tanssia
kuten naiset eteenki ennenvanhaan halusivat näyttää naisellisilta
ota korkokengät myös mukaan kaikenvaralta,
olettaisin että näillä kengillä matkasi onnistustuu, Hyvää matkaa.
Minulla on yleensä sekä hyvin sisäänajetut lenkkarit että naiselliset kultasandaalit etelän matkoilla mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=zLZfdjjgH98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591531- 261164
- 821012
- 42837
- 65816
- 92764
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13730Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19705Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �143610- 4602
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
- 43526
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73517Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477