Mietin kun olen lähdössä kahden viikon lomamatkalle Kanarialle, millaiset kengät olisivat sopivan hyvät jotta jaksaisi kävellä ryhmän mukana. Toisaalta jonkinlaiset remmikengätkin kesäkuumalla olisivat paremmat kuin umpinaiset, mutta......
Millaiset kengät ovat hyvät jalassa?
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on rantakäyttöön sandaalit, joissa on joustava kumipohja. Siinä kumissa on eri suuntaan meneviä matalia uria, liekö tarkoitettu, että lisää ilmavuutta pohjaan. Columbia on merkki. Toiset on Vibran-merkkiset viime syksyn alennusmyynnistä ostetut, niissä on erilainen (ei niin hyvä kuin noissa ekoissa) pohja, mutta ihan hyvä sekin. Vaikuttaa kankaalta. Ja kolmanneksi otan iltamyöhäkävelyjä varten kangaspäällysteiset, hengittävät lenkkarit. Otan myös arkiset tanssikengät, joita käytän myös päivällisellä, kun laitetaan hamonen päälle. Jalat ovat minulle tärkeät, ei ole tarvinnut rakkoja hoidella.
- Anonyymi
Että kehtaat kysellä lentomatkan päähän sopivista jalkineista.
Espanjakaan ei enää pidä turisteista. - Anonyymi
Kokemuksen omaavana hyvät sisäänajetut lenkkikengät ovat parhaat kävellessä sekä sandaalit/remmikengät.
Ei pidä välittää näistä muutamista ilmastosta ahdistuneista. Hyvää matkaa ja lentäen se sujuu vain vana jää. - Anonyymi
Itse otan matkoille lenkkarit ja sisäkengät. Miksi raahata monia kenkiä mukaan kun paikan päältä voi ostaa jos tulee tarvetta.
- Anonyymi
Matkalla pitää olla hyvät mielellään "kauniit " lenkkari = ( naiselle )
kaikkia retkiä varten,
myös kaupungille soppailu plus kävelyreissuille ,
schandaalit lähi olekseluun esm. auringon ottoon altaalle on riittävät,
nykyään ilta pippaloissakin voi olla kauniit sirot lenkkari ,
esm. tansseissa oikein mukavat,
mutta jos haluaa korkkareissa tanssia
kuten naiset eteenki ennenvanhaan halusivat näyttää naisellisilta
ota korkokengät myös mukaan kaikenvaralta,
olettaisin että näillä kengillä matkasi onnistustuu, Hyvää matkaa.
Minulla on yleensä sekä hyvin sisäänajetut lenkkarit että naiselliset kultasandaalit etelän matkoilla mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=zLZfdjjgH98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3311926IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471609Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301- 1431148
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.831115Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.771011Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48952Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten9918