Moi oon 14vuotias tyttö ja mua hävettää ja ärysttää se et kuinka pienet mun tissit on.. Muilla mun ikäsillä on jo kauheen isot ja pyöreet ja mulla ei. Ihmetyttää kyllä koska vaikka oonki tammikuussa syntyny ja yhellä mun kaverilla joka on syntyny joulukuussa nii sillä on mua paljon isommat tissit ja pyöreet ja sillä on tissi vakoki.. Voiko erilaiset rintsikat vaikuttaa niitten kasvuun? käytän ite ainaki iha perus urheiluliivei missä ei oo toppauksia.. ja mun sukulaisilla on kans aika isot tissit ja mun äitillä nii miks mulla ei oo.. ennhaluu ainakaa aikusena et mulla on näi pienet tissit ku eihä näillä voi ees imettäää. vittu auttakaa tarvin isommat tissit heti
Rintojen kasvu
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kasvaa eri tahtiin kuin muilla..
- Anonyymi
Malleillakin on pienet rinnat, yleensä geeneistä ja painosta kiinni. Suurella osalla naisista on joko liian suuret, pienet tai riippuvat. Harvoilla on täydelliset, ja maan vetovoima tekee niillekin tehtävänsä. Ole onnellinen ei itsetunto saa olla rinnoista kiinni. Hymyile ja nauti, elät parasta aikaa elämästäsi. Fiksut naiset eivät keskity vain omaan napaan ja ulkonäköön, vaan keskittyvät tärkeämpiin asioihin, tosin teini-ikään kuuluu ulkonäkökriisit.
Pienillä rinnoilla pärjää vauvojen kanssa, don't worry.
Tervejärkiset kundit eivät katso vain rintoja, vaikka niistä puhuvatkin paljon. Osta topatut rintsikat, jos jotain täytettä kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870