Moi oon 14vuotias tyttö ja mua hävettää ja ärysttää se et kuinka pienet mun tissit on.. Muilla mun ikäsillä on jo kauheen isot ja pyöreet ja mulla ei. Ihmetyttää kyllä koska vaikka oonki tammikuussa syntyny ja yhellä mun kaverilla joka on syntyny joulukuussa nii sillä on mua paljon isommat tissit ja pyöreet ja sillä on tissi vakoki.. Voiko erilaiset rintsikat vaikuttaa niitten kasvuun? käytän ite ainaki iha perus urheiluliivei missä ei oo toppauksia.. ja mun sukulaisilla on kans aika isot tissit ja mun äitillä nii miks mulla ei oo.. ennhaluu ainakaa aikusena et mulla on näi pienet tissit ku eihä näillä voi ees imettäää. vittu auttakaa tarvin isommat tissit heti
Rintojen kasvu
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kasvaa eri tahtiin kuin muilla..
- Anonyymi
Malleillakin on pienet rinnat, yleensä geeneistä ja painosta kiinni. Suurella osalla naisista on joko liian suuret, pienet tai riippuvat. Harvoilla on täydelliset, ja maan vetovoima tekee niillekin tehtävänsä. Ole onnellinen ei itsetunto saa olla rinnoista kiinni. Hymyile ja nauti, elät parasta aikaa elämästäsi. Fiksut naiset eivät keskity vain omaan napaan ja ulkonäköön, vaan keskittyvät tärkeämpiin asioihin, tosin teini-ikään kuuluu ulkonäkökriisit.
Pienillä rinnoilla pärjää vauvojen kanssa, don't worry.
Tervejärkiset kundit eivät katso vain rintoja, vaikka niistä puhuvatkin paljon. Osta topatut rintsikat, jos jotain täytettä kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882324661Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333837Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3583509Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202168Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte371834Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli741788Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011654- 931609
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361372Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.991250