Onko sinussa joku vika

Anonyymi

se vika etten todellakaan tee 9 eurolla mitään töitä. Koskaan. Kuulitko.

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä täällä tuota huudat? Huuda työkkärin tantoille jos joku tuollaista 9e työtä ehdottaa. Ei täällä kukaa voi asiaan vaikuttaa, mun puolesta voit tehdä niinku parhaaksi näet.

    • Anonyymi

      onko jotain vaihtoehtoja?

      • Anonyymi

        Ja ei kun lesti auki, artisti maksaa. Tai jopa betaalasta!


    • Anonyymi

      Totta kai kannattaa mennä 9€/päivä töihin ja aiheuttaa niin paljon vahinkoa, ettei enää tulevaisuudessa tule mielenkään niille yrittää säästää työvoimalla.

      Muistan kun aikoinaan jouduin hottamaan viheralueita orjana. Niin aina kaadoin aina pari pulloa lannoitetta ämpärilliseen vettä, kun riittäisi yksi korkillinen. Joten kaikki kasvit kuolivat, eikä se lannoite ollut halpaa kun sitä kaadetaan litratolkulla. Mutta mistä kouluttamaton orja voi tietää, minähän olin vain työnkokeilija.

      Tai kun sain tehtävän jakaa jotain mainoksia pakettiautolla. Oli pakko testata, miten pitkälle auto pääsee 1 vaihteella, kun painaa kaasun pohjaan. Noin 20 km pääsi kunnes moottori rupesi savuamaan ja auto pysähtyi. Hupsistaa...

      Siivoustakin oli kiva tehdä, kaadetaan ämpärillinen vettä parkettilattialle ja ruvetaan mopilla hankamaan. Noh mistä minä olisin voinut tietää, ettei parkettilattia kestä kosteutta... Ei mulla oo siivousalan koulutusta.... olen palkaton harjoittelija vain...

      Päästäkää vaan minut orjatöihin, niin pitkään vielä kadutte sitä!
      Sitten

    • Anonyymi

      Mikset tee? Eikös loput rahat tule avustuksina?
      Kokonaisuutena saat enemmän kun 9 erkkiä.
      Se on sitä sun sosialismia.
      Aina kun äänestää viherpunikkeja niin saat kärsiä.
      Sehän tän on saanut aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Sosialismista kaikki saavat samasta työstä samaa palkkaa. Eikä niin että toinen saa 3000€/kk ja toinen 9€/päivä.

        Se on juuri tätä kapitalismia, orjat tekevät työtä ruokaa vastaan, jotta seuraavana päivänä jaksaisivat taas tulla töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sosialismista kaikki saavat samasta työstä samaa palkkaa. Eikä niin että toinen saa 3000€/kk ja toinen 9€/päivä.

        Se on juuri tätä kapitalismia, orjat tekevät työtä ruokaa vastaan, jotta seuraavana päivänä jaksaisivat taas tulla töihin.

        Kukaanhan ei tee tässä maassa töitä 9 eurolla/päivä. Päälle tulevat työttömyyskorvaukset ja asumistuet ym. Todellinen palkka on siis ihan muuta kuin tuo 9 euroa/päivä.

        Ei ole kaukana tulevaisuudessa se päivä, jolloin työkykyinen ei saa senttiäkään rahaa yhteiskunnalta ilman työssäkäyntiä.


      • Anonyymi

        Ostan sulta asunnon 9 eurolla. Käykö.


      • Anonyymi
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Kukaanhan ei tee tässä maassa töitä 9 eurolla/päivä. Päälle tulevat työttömyyskorvaukset ja asumistuet ym. Todellinen palkka on siis ihan muuta kuin tuo 9 euroa/päivä.

        Ei ole kaukana tulevaisuudessa se päivä, jolloin työkykyinen ei saa senttiäkään rahaa yhteiskunnalta ilman työssäkäyntiä.

        "Ei ole kaukana tulevaisuudessa se päivä, jolloin työkykyinen ei saa senttiäkään rahaa yhteiskunnalta ilman työssäkäyntiä."
        Se on todella kaukana eli niin kauan kun kokkarit ja persut on oppositiossa, ehkä seuraavt sata vuotta tai enemmänkin. Sen sijaan lähellä on se päivä kun työvoimaa ei saa ilmaiseksi tai ei ainakaan kannata ottaa kun se tulee kalliimmaksi kun palkan maksaminen, keinoja on kerrottu tuossa yllä ja lisää keksitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan sulta asunnon 9 eurolla. Käykö.

        Jos järkkäät islamilaista kullia samaan hintaan niin kiinni vetää!

        Ateisti, hindu, buddhis tms ei kelpaa vaan aitoa muhamettilaista taikasauvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole kaukana tulevaisuudessa se päivä, jolloin työkykyinen ei saa senttiäkään rahaa yhteiskunnalta ilman työssäkäyntiä."
        Se on todella kaukana eli niin kauan kun kokkarit ja persut on oppositiossa, ehkä seuraavt sata vuotta tai enemmänkin. Sen sijaan lähellä on se päivä kun työvoimaa ei saa ilmaiseksi tai ei ainakaan kannata ottaa kun se tulee kalliimmaksi kun palkan maksaminen, keinoja on kerrottu tuossa yllä ja lisää keksitään.

        Kokomus ja PS ovat seuraavassa hallituksessa, ja siihen loppuu vastikkeeton rahanjako työkykyisille ja työikäisille. Suomi seuraa viimeinkin muiden länsimaiden esimerkkiä ja lakkaa maksamasta tyhjän panttina oleilusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokomus ja PS ovat seuraavassa hallituksessa, ja siihen loppuu vastikkeeton rahanjako työkykyisille ja työikäisille. Suomi seuraa viimeinkin muiden länsimaiden esimerkkiä ja lakkaa maksamasta tyhjän panttina oleilusta.

        No sittenhän tässä on 4 vuotta aikaa ottaa lungisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokomus ja PS ovat seuraavassa hallituksessa, ja siihen loppuu vastikkeeton rahanjako työkykyisille ja työikäisille. Suomi seuraa viimeinkin muiden länsimaiden esimerkkiä ja lakkaa maksamasta tyhjän panttina oleilusta.

        Ei luojakaan kiellä suuria haaveilemasta mutta ei se lupaa toteuttaakkaan noita haaveita. Kokoomus ja PS on oppositiossa ainakin seuraavt neljä vuotta, voi olla että vielä senkin jälkeen. Veikkaukseni on että Kokomus on oppositiossa ainakin sata vuotta ja PS tuhat vuotta. Ihmisvihaajia ei pidä päästää hallitukseen enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän tässä on 4 vuotta aikaa ottaa lungisti.

        Tai sitten ei.

        Keskustan ja muiden hallituspuolueiden välit ovat huonot. Keskustan kannatus laskee kuin lehmän häntä. Jos puolue päättää tehdä ainoan mahdollisen ryhdikkään liikkeen ja jättää hallituksen, edessä on Rinteen rahanjakohallituksen loppu ja uudet eduskuntavaalit.

        Sitten ovat hallituksessa PS ja Kokoomus, ja lokoisa loisiminen loppuu, kun Suomi ottaa viimein askeleen kohti länsimaista vastikkeellista sosiaalipolitiikkaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän tässä on 4 vuotta aikaa ottaa lungisti.

        No jaa. Juurihan työministeri Harakka muutama päivä sitten kertoi, kuinka työkkäri alkaa entistä tehokkaammin aktivoida työttömiä erilaisiin toimenpiteisiin. Kuntavetoiset kokeilut laajenevat koko maahan, eli tulossa on lisää TYPiä ja MOPAaa ja KuTyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Juurihan työministeri Harakka muutama päivä sitten kertoi, kuinka työkkäri alkaa entistä tehokkaammin aktivoida työttömiä erilaisiin toimenpiteisiin. Kuntavetoiset kokeilut laajenevat koko maahan, eli tulossa on lisää TYPiä ja MOPAaa ja KuTyä...

        Ei haittaa vaikka noin kävisi, leikattu tt-tuki sitten ja sukanvarresta leivän levennystä. En aio tosiaan laittaa rikkaa ristiin koskaan minkään aktivointitoimen vuoksi. Sääli niitä joita taloudellinen tilanne pakottaa osallistumaan humpuukiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole kaukana tulevaisuudessa se päivä, jolloin työkykyinen ei saa senttiäkään rahaa yhteiskunnalta ilman työssäkäyntiä."
        Se on todella kaukana eli niin kauan kun kokkarit ja persut on oppositiossa, ehkä seuraavt sata vuotta tai enemmänkin. Sen sijaan lähellä on se päivä kun työvoimaa ei saa ilmaiseksi tai ei ainakaan kannata ottaa kun se tulee kalliimmaksi kun palkan maksaminen, keinoja on kerrottu tuossa yllä ja lisää keksitään.

        Ei ole kaukana päivä, kun vain harvoille on työtä, kun kaiken työt tekevät robotit ja tietokoneet. Ja 80% työpaikoista katoaa kokonaan.

        Jo nyt kaupoissa yleistyvät automaattikassas, joten henkilökuntaa tarvitaan vähemmän.
        Jo nyt on kauppoja, missä ei ole henkilökuntaa ollenkaan.
        Jo nyt robotit ajavat busseja
        Jo nyt dronit vievät postipaketit perille
        Jo nyt on olemassa kuljettajattomia autoja ja takseja
        Jo nyt on ruohoa ajavat robotit
        Jo nyt robotit imuroivat
        Jo nyt titokoneet hoittavat asiakaspalvelua
        Jo nyt robotit vastavat puhelimeen
        Jo nyt tietokoneet ovat korvanneet pankkityöntekijoita
        Jo nyt .... jne...

        Joten kannattaa totutella ajatukseen, että 10-30 vuoden päästä 60-70% ihmistä istuu kotona tekemättä mitään.

        Ja ainoa vaihtoehto on perustulo! Sillä työtä ei yksinkertaisesti ole kaikille.


    • Anonyymi

      Turha vinkua, jos työpanos on vain 9€ arvoista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe