tuulimyllyt

Anonyymi

onko niistä oikiasti haittaa ,kertokaa Lapualaaset?

27

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo muille kun luulotautisille.

      • Anonyymi

        Juuri niin,luulotautisia on paljon ja kateita myös.


    • Käy kysymässä Alavudella, siltä joka pystytti sellaisen pihaansa.

    • Anonyymi

      Myllyt jauhaa infraääntä ja ihmiset ei saa nukkuttua ja tuloovat pössööksi.
      Itte oon pysyny pervitiinin avulla tolkuissa.

    • Anonyymi

      Kuortaneella on jo sairastuttu tuulimyllyistä,vaikkei ole vielä yhtään myllyä,että silleen.

    • Anonyymi

      Mulla vaan on unenlaatu parantunu ja pidentyny kun tuli noi viipperöt !

    • Anonyymi

      Ei haittaa ompahan lapuallakin jotakin korkiaa

      • Anonyymi

        Jees kun vierehen menöö, niin ei meinaa malttaa pois lähti, kyllä siinä voima jyllää ja mahtavuus


    • Anonyymi

      Mulla on tuulimylly makuukamarin nurkas. Hyvin on saanu nukuttua näillä lämpimillä. Emäntäkin pukkii hempeillen aamuyöstä, mutta kun mylly pauhaa tasaisesti kuin Koveron koski, kyllä uni maittaaa. Naapurin asiat , taitaa olla hunommalla tolalla, en oo kyllä kysyny. Emännän mukaan sieltä kuuluu pirunmoinen hetekkajenkka kiliahruksilla . Sitä se vissiin aerodynaaminen ääni teettelöö.

    • Anonyymi

      On se kumma että ainut asiantuntijan kommentti on poistettu! Kirjoitin että täysikuusta on enemmän harmia osastolla kuin myllyistä ikinä. Kenenkään en ole huomannut sekoilevan myllyjen takia, mutta täysikuun aikaan tavallinen sairaalaosasto on kuin Törnävän sairaalasta.
      T. Yökkö

    • Anonyymi

      Asun melko lähellä näitä tuulimyllyjä, en ole huomannut mikäänlaista haittaa.
      Yleensä nämä valittajat ovat hyvin ilkeämielisiä.

      • Anonyymi

        Eikähän se ole kateus joka tässäkin asiassa jyllää eniten.


    • Nämä myllyt tekee ihmisistä tasa päitä

    • Anonyymi

      Näille jotka eivät ole myllyjen ääressä joutuneet asumaan ja elelemään niin suosittelisin menemään kuuntelemaan metsän ja luonnon ääniä tälläisen myllypuiston läheisyyteen.
      Kun olette siellä vaikka päivän viettäneet niin tulkaas kertomaan mikä oli se luonnon anti siltä päivältä.
      On muuten ketut ym saalistajat kadonneet....
      Luonnon ääniä ei enää ole ja saalistakaan ei löydy... Tällä se luonto ja ihmiset pelastuvat.
      Ottakaa myllyt iloiten vastaan.

      • Myllyjen juurella on kasapäin kuolleita lepakoita ja muita lintuja, kun eivät piittaa niistä pätkääkään ja törmäilevät siipiin. 🦇🦅


    • Anonyymi

      Mulla kivistää päätä nämä infraäänet

    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista haittaa asun kilometrin päässä.

    • Anonyymi

      Jurii niin,ALavudella on omassa pihassa,Ei haittoja.

    • Anonyymi

      Rungot voisi maalata punaisiksi, olisi perinteisten tuulimyllyjen näköisiä enemmän. Ja sopisivat maisemiin. Mutta infraääntä pukkaa ja kallista, siksi aurinko- ja maalämpö parempia.

    • Pena tykkää kuivattaa mummo kalsareita tuulessa ja hyvin toimii

      • Anonyymi

        Jaahas taas Lapualla kun kerjäsit suihin ottoa Keravalla eilen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas taas Lapualla kun kerjäsit suihin ottoa Keravalla eilen

        Ahaa poski Timo stalkkaa. Olisiko aika muuttaa pois isin huomasta


      • Anonyymi

        Toisen keskustleijan loukkaamista homoksi.


    • Anonyymi

      Hä mitä sä sanoot ei täälä kuule mitään kun myllyt puhaltaa niin kovaaaa eikä pysty lukiakkaan kun ajatus ei kulie.

    • Anonyymi

      Myllyjen aiheuttama mkrotärinä irrottaa hampaista paikkoja

    • Anonyymi

      Kyllä niistä haittaa on

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe